کیلومتر شمار و کامپیوتر دوچرخه

کیلومتر شمار و کامپیوتر دوچرخه

کیلومتر شمار دوچرخه همچنین به عنوان رایانه دوچرخه شناخته می شود و ویژگی های خاصی را ارائه می دهد که کیلومترشمار استاندارد وسایل نقلیه فاقد آن است. وظیفه اصلی این کامپیوترها اندازه گیری سرعت و مسافت طی شده است.

کیلومترشمار همه چیز را در مورد سفر و زندگی دوچرخه سواری شما محاسبه می کند. به این معنی که محاسبات اولیه مانند مسافت طی شده و سرعت را انجام می دهد. همچنین می‌توانید از کیلومتر شمار و رایانه‌های کاری استفاده کنید تا چیزهای بسیار پیشرفته‌تری مانند کم‌آبی، زمان رفت و آمد و اندازه‌گیری‌های روزانه توصیه‌شده توسط BMI در مقایسه با میزان پیاده‌روی‌تان در طول روز، سفر و همه شرایط آب و هوایی را به شما اطلاع دهند.

در واقع، این یک لوازم جانبی دوچرخه همه کاره برای تمام نیازهای دوچرخه سواری شما است، خواه رفت و آمد معمولی از راه دور، دوچرخه سواری در اطراف شهر، یا دوچرخه سواری برای ورزش شدید در حال حرکت. صبح. این به شما انگیزه می‌دهد که بیشتر از آنچه می‌خواهید فشار بیاورید و سریع‌تر پیش بروید، و این به این دلیل است که انسان‌ها به طور طبیعی یک گونه رقابتی هستند. حتی اگر به معنای رقابت با خودتان باشد، یک انسان این کار را انجام می دهد زیرا ما می خواهیم برنده شویم.

داشتن کیلومتر شمار یا کامپیوتر دوچرخه باعث می شود از هر نظر احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید، به همین دلیل است که حتی اگر احساس نمی کنید به آن نیاز ندارید، باید آن را تهیه کنید.

کیلومتر شمار دوچرخه خود را بخرید

انتخاب کامپیوتر دوچرخه و کیلومترشمار مناسب برای نیازهای شما می تواند مشکل باشد، اما اگر امیدوارید کامپیوتری را که از آن راضی هستید تهیه کنید، باید این کار را انجام دهید. این نکات را در نظر داشته باشید تا مطمئن شوید کیلومتر شماری را انتخاب می کنید که ارزش قیمت آن را داشته باشد.

شناخته شده ترین مارک کیلومتر شمار دوچرخه، برند سیگما است که ممکن است برای برخی افراد گران به نظر برسد و برای کسانی که برای مسابقات و تمرینات فشرده به آن نیاز دارند، بهترین استفاده را دارد. این کامپیوترها بالاترین تکنولوژی، دوام و مقاومت را ارائه می دهند. به عنوان مثال، برخی از آنها دارای ویژگی هایی مانند ناوبری GPS، اتصال بلوتوث، سنسورهای بی سیم، صفحه نمایش رنگی و پوشش مقاوم در برابر آب هستند.

اگر دوچرخه سوار رقابتی نیستید، اما به دنبال کیلومتر شماری برای ردیابی تمرینات و تمرینات روزانه خود هستید، گزینه های دیگر را بررسی کنید. بسیاری از مارک های کیلومتر شمار برای دوچرخه سواران کم تحرک ساخته شده اند، مانند فلامینگو که واقعاً یک مارک عالی است.

راهنمای خرید کیلومترشمار کامپیوتر و دوچرخه

طیف گسترده ای از کیلومترشمار و کامپیوتر برای دوچرخه شما وجود دارد و می توانید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید. اگر فقط برای موارد اولیه خرید می کنید، به بسیاری از ویژگی های سطح بالا نیاز نخواهید داشت. به همین دلیل، شما می توانید یک کیلومتر شمار ارزان قیمت و آسان برای استفاده داشته باشید که عملکردهای اساسی مانند اندازه گیری فاصله و سرعت را انجام می دهد.

با این حال، اگر یک برنامه تناسب اندام مناسب را ترجیح می دهید و سعی می کنید هر روز پیشرفت کنید، به کیلومترشمار پیشرفته و بادوام تری نیاز خواهید داشت. انتخاب کامپیوتر دوچرخه به این معناست که از خود چند سوال در مورد سبک زندگی و عادات خود بپرسید.

شما باید به نوع دوچرخه سواری که هستید فکر کنید. شاید شما یک دوچرخه سوار معمولی هستید که فقط باید اصول اولیه راندن خود را بدانید. شما می توانید یک مشتاق باشید، کسی که دوست دارد اطلاعات بیشتری مانند مسافت طی شده و کل مسافت، میانگین و حداکثر سرعت داشته باشد. شما همچنین می توانید یک دوچرخه سوار رقابتی باشید. این بدان معناست که شما به اطلاعات بیشتری مانند ضربان قلب، ارتفاع، توان خروجی و شاید GPS نیاز دارید

بسته به نیازها و عادات دوچرخه سواری خود، گزینه های کامپیوتر دوچرخه را با قیمت های مختلف دریافت می کنید. کیلومتر شمار فلامینگو که از آهنربا استفاده می کند ارزان ترین مدل است. این کیلومتر شمار اطلاعات اولیه بیشتری را بسته به مدل نمایش می دهد. با این حال، عملکرد GPS را نخواهد داشت.

اگر به دنبال خرید کیلومتر شمار برای دوچرخه خود هستید، در اینجا به تمامی سوالات شما پاسخ داده شده است، زیرا دوچرخه زیست محیطی ترین وسیله حمل و نقل در جهان است و علاوه بر آلودگی محیط زیست، استفاده از آن برای ما بسیار مهم است. مفید است و بسیاری از افراد از دوچرخه استفاده می کنند. دوچرخه هایی که تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند مانند دوچرخه های قدیمی و سنگین هستند، می توانید برای مسافت های طولانی و یا سرعت های بالاتر با آن ها حرکت کنید. دوچرخه سواران حرفه ای یا علاقه مندان به دوچرخه سواری همیشه به دنبال لوازم جانبی هستند، یکی از ابزارهایی که دوچرخه سواری را لذت بخش می کند، کیلومتر شمار است که می تواند علاوه بر سرعت و مسافت طی شده اطلاعات دیگری را نیز در اختیار ما قرار دهد.