قیمت و خرید چسب بتن مایع چسب سیمان پارسیک

در ترمیم بتن‌ها جهت بالا بردن چسبندگی بتن به بافت قدیمی از چسب های بتن استفاده می‌شود که برترین نوع این چسب به خاطر مقاومت در برابر آب در نماسازی روی بتن قدیمی و آب بندی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین ممکن است از این چسب برای ترک سیمان به صورت تکی یا با دوغاب سیمان استفاده شود. از چسب‌های بتن برای ترمیم بتن‌، آب بندی بتن و افزایش خصوصیات شیمیایی و مکانیکی بتن، اتصال بتن قدیم به جدید و … استفاده می‌شود. ترکیب چسب لاتکس با سیمان پرتلند و ماسه ترکیبی مقاوم در برابر آب و مواد شیمیایی و ساییدگی ایجاد می کند که برای چسباندن کاشی، سرامیک، سنگ های تزئینی و… استفاده از این نوع مواد (لاتکس) برای ماده اولیه به شکل پودر خشت در ترمیم کننده های مخصوص لاتکسی کاربرد دارد که این محصولات همچنین شیری رنگ می باشند. سخت کنندگی و ایجاد بافت پایدار در بتن و ملات همراه با آب بندی و روان کنندگی و افزایش مقاومت سایشی سازه های بتنی و سیمانکاری شده .

چسب اکریلیک خالص یک چسب امولسیونی بسیار قوی بر پایه اکریلیک و استایرن است که برای کاهش نفوذپذیری و افزایش چسبندگی سازه های بتنی یا ملات استفاده می شود. این چسب‌ها به صورت دو جزئی هستند که جزء A بر پایه‌ی اپوکسی اکریلات و جزء B به عنوان هاردنر بتن بر پایه‌ی پلی آمین است. از چسب کاشت میلگرد جهت پیوند دادن بافت قدیمی بتن با بافت جدید آن بررسی استفاده می‌کنند. چنانچه بخواهید فقط از بتن برای پوشش دادن ترک ها و درزها استفاده نمائید، بتن نمی تواند به صورت بهینه و مناسب در ترک ها و درزها محکم شود و دو لایه با فاصله از هم محکم می شوند.

پس از این کار، به سرعت بتن جدید را به مجموعه اضافه می‌کنند. توصیه کارشناسان این است که چسب به صورت غلیظ برای چسباندن به کار نرود. توجه داشته باشید مقاومت چسب باید بیشتر از بتن باشد تا در صورت وارد شدن نیروی زیاد چسب دچار مشکل نشود. جهت ایجاد پیوند سازه‌ای، نوع IV برای مواد سخت شده به بتن سخت شده؛ نوع V برای بتن تازه به بتن سخت شده و انواع VI و VII برای اجرای قطعه‌ای مطرح شده است. دقیقاً در لحظه حذف نیرو، ماده قابلیت برگشت به شکل اولیه خود را دارد. از این خاصیت در بتن برای جذب نیرو و قابلیت انسداد استفاده می‌شود.

مواد آب بندی شیمی ساختمان

به طور کلی چسب‌ های بتن را می ‌توان به دو تیپ چسب بتن اپوکسی و لاتکس یا پلیمری تقسیم کرد. از چسب‌های بتن برای ترمیم بتن، آب بندی بتن و افزایش خصوصیات شیمیایی و مکانیکی بتن، اتصال بتن قدیم به جدید و … استفاده می شود. باید توجه داشت جهت اطلاع از قیمت چسب بتن و و نحوه خرید انواع چسب بتن و همچنین استفاده از چسب های ساختمانی چه لاتکسی و چه اپوکسی حتما از کارشناسان مربوطکلینیک بتن ایراناطلاعات لازم را گرفت. همچنین ‌به عنوان لایه پیوند‌ زا در ترمیم سازه ‌های بتنی به کار می‌رود‌. زیرا میزان چسبندگی بتن به سطح قدیمی را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهد. اگر سازه های بتنی دچار آسیب دیدگی سطحی و عمقی شده باشند با چسب بتن می توان آنها را ترمیم نمود.

  • محصولات شرکت شورلول ایران و تراکو با فرمولاسیون شورلول استرالیا و شرکت تراکو تولید شده و با قیمتی قابل رقابت و با کیفیت بسیار بالا به بازار عرضه میشوند.
  • EP300برای استفاده در سطوح افقی و عمودی و سقف مناسب می باشد.
  • این ماده به دلیل مواد شیمیایی امولسیونی پایه آب، قابلیت حل شدن در آب را دارد.
  • با وجود گسترش استفاده از سازه های بتنی از سالیان قبل و قدیمی و دچار ترک شدن این سازه ها پرکاربردترین مورد استفاده این محصول یعنی ترمیم معنا پیدا می کند.
  • اگر بخواهیم ملات تازه را روی سطحی خشک شده از بتن بریزیم و میان آن ها اتصالی محکم ایجاد کنیم به یک عامل چسبنده نیاز داریم.
قیمت و خرید چسب بتن مایع چسب سیمان پارسیک

برآمدگی و فرورفتگی پشت کاشی ها باید با ملات پوشش داده شوند . و بهتر است پشت کاشی را نیز به ملات آغشته نمایید تا تماس کامل چسب تضمین گردد. همانند تمامی مواد چسبنده آماده سازی سطح دارای اهمیت بسیار زیادی است.تمام شیرابه ها ، زوغن ، گریس ، روغن قالب و ماده عمل آوری را برداشته و سطحی با منافذ باز ایجاد نمایید . قبل از اجرای ملات محتوی سطح را اشباع نموده به گونه Dezobond P-2200 سطح را اشباع نموده به گونه ای که آب اضافی روی سطح نباشد .

✔ موارد کاربرد چسب بتن اپوکسی