مشاوره با مشاور مالیاتی آنلاین وکیل دعاوی مالیاتی | تکس مپ

مشاوره با مشاور مالیاتی آنلاین وکیل دعاوی مالیاتی | تکس مپ

ما می توانیم بخشودگی جرایم قانونی را برای تمامی پرونده هایی را که قبلاً شما داشته اید نیز انجام بدهیم . چنانچه قصد دارید درخواست دیگری ثبت کنید لطفا «30 دقیقه» دیگر مراجعه نمایید. جناب رضایی عزیز ، از حسن رضایت شما خرسندیم ؛ با آرزوی موفقیت و سر بلندی برای شما و مجموعه تان در تمامی مراحل. در مطلب مالیات تراکنشهای بانکی راهکارهای پیشگیری از تخصیص مالیات تراکنش های بانکی را توضیح داده ایم. همچنین غیر از شرکت نفت برای مکانهای آزاد مانند مرغداریها ،مدارس و..فراورده های نفتی توسط ماشینهای شرکت و ماشینهای اجاره ای حمل می نماید.نحوه ثبت این را هم لطف می کنید مرا راهنمایی نمایید. 1-شرکتهای هلدینگ نسبت به عملکرد خود باید محاسبات را انجام دهند و خلاصه عملیات زیر مجموعه های خود را گزارش نمایند.

داشتن یک مشاور مالیاتی خوب در این مسیر به شما کمک می‌کند تا از جرائم مالیاتی سنگین در امان بمانید و یا حتی از تخفیف‌ها و معافیت‌های آن آگاه شوید. بله، کلیه رستوران ها که مشمول بند ب ماده 95 ق.م.م هستند نیز شامل مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده هستند. صاحبان خرف و مشاغلی که درآمد ابرازی ( کالا و خدمات) آنها بر اساس اظهارنامه مالیاتی ابرازی دو سال قبل و یا درآمد قطعی شده آنها بیش از حد نصاب هر گروه باشد به گروه بالا تر که تکالیف مالیاتی بیشتری را دارند منتقل می گردد. بر اساس قانون، صاحبان مشاغل موضوع این قانون مکلف اند اسناد و مدارک لازم برای تشخیص درآمد مشمول مالیات و هزینه های خود رابطور کافی نگهداری نمایند. ما در پارستکس تمام تلاش خود را کرده اییم تا با ارائه راه کارهای قانونی مشکلات پیچیده مالیاتی شما را حل و فصل کنیم.

نظر شما

این به شما کمک می‌کند تا اظهارنامه مالیاتی خود را به درستی تکمیل کنید و از احتمال اشتباهات و نادرستی‌هایی که می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای شما شود، جلوگیری کنید. یک امکان دیگر را نیز برای بنگاه‌های اقتصادی فعال در سراسر ایران عزیز فراهم کرده است. به این ترتیب بدون نیاز به‌صرف هزینه‌های مشاوره تلفنی در زمان کوتاهی قادر هستید تا سؤالات خود در زمینه امور مالی و مالیاتی را از مشاوران با تجربه فعال بپرسید. معمولا اشخاص حقیقی و برخی از اشخاص حقوقی یا شرکت ها به طور دائم نیاز به حضور مشاور مالیاتی ندارند و به صورت پروژه ای یا پاره وقت مشاوره مالیاتی دریافت می کنند . یا با مشاور مالیاتی به توافق می رسند که به طور دوره ای به آنها خدمات ارائه کند.

دقیقه مشاوره مالیاتی تلفنی

یکی از وظایف اجتماعی کارشناسان خبره مالیاتی مجموعه همراه تکس این است که به عنوان یک مشاور مالیاتی رایگان در کنار شما باشند و با ارائه خدمات و مشاوره مالیاتی، سوال مالیاتی شما را به صورت رایگان پاسخ دهند. صاحبان مشاغل، افراد حقوقی و افراد حقیقی در موعدهای مقرر باید اظهارنامه مالیاتی خود را تقدیم اداره امور مالیاتی کنند. این اظهارنامه‌ها پس از بررسی توسط مأمورین ممیز اداره امور مالیاتی ممکن است تائید یا رد شود. اگر تائید شود، فرد بر اساس آنچه اقرار کرده است مالیات خود را پرداخت خواهد کرد. اما اگر اظهارنامه توسط اداره امور مالیاتی رد شود، ممیز اداره مالیات مبلغ دیگری که بالاتر از مبلغ اظهارشده توسط مؤدی است را به‌عنوان مالیات در نظر می‌گیرد.

سایر صاحبان مشاغل و حرفی که درآمد ابرازی( فروش و خدمات) در اظهارنامه ابرازی سال قبل آنها بیشاز ۵۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ پنجاه و پنج میلیارد ریال باشد، گروه آنها تغییر نموده و به گروه بالاتر می آیند. صاحبان مشاغل که در این گروه قرار می گیرند، همانند شرکتها، مکلف به نگهداری و ثبت فعالیت های شغلی خود در دفاتر روزنامه و کل،(در قانون تجارت آمده) هستند. یعنی اگر ما به مشاور مالیاتی وکالت خود یا مجموعه را بسپاریم، وکیل مالیاتی ما می‌شود. در این حالت یک وکیل و یا کارشناس مالیاتی از پرونده و اظهار نامه مجموعه دفاع می‌کند و سعی دارد که مالیات‌های اعمال شده را کاهش دهد یا از معافیت های مالیاتی برای شما استفاده کند. در ادامه با تفاوت های مشاوره آنلاین مالیاتی ، تلفنی حضوری آشنا خواهید شد، شما را با وظایف یک کارشناس مالیاتی آشنا خواهیم کرد و ویژگی های مهم یک مشاور مالیات را به صورت خلاصه توضیح خواهیم داد.

  • نکته حائز اهمیت این است که فارغ التحصیلان دوره عالی مشاور مالیاتی خبره آموزشگاه حسابداری پکت با داشتن شرایط شرکت در آزمون مشاوران رسمی مالیاتی می‌توانند به مدرک مشاور رسمی مالیاتی دست یابند و ضمن ارائه مشاوره مناسب به شرکت‌های خویش، آینده شغلی خود را در این زمینه تضمین نمایند.
  • شرکت پیشگامان حساب تنها مجری سیستم حسابداری C-MAN در ایران با بیش از یازده سال سابقه­ فعالیت در عرصه بین المللی، ضمن رعایت تمامی استانداردهای مالیاتی روز دنیا توانسته به مودیان مالیاتی تعهد عدم علی الراس ارائه دهد.
  • کاهش دادن هزینه های مالیاتی شرکت ها به دو روش انجام می گیرد، دادرسی مالیاتی و پشتیبانی مالیاتی که هر کدام از این موارد بسیار گسترده اند.
  • بلکه با دریافت اطلاعات درآمدی و معاملاتی مودیان حقیقی و حقوقی از طریق سامانه‌های الکترونیکی مالیاتی اقدام به محاسبه و تشخیص مالیات می‌نماید.
  • ذکر این نکته در اینجا مهم است که شما یک مشاوره مالیاتی خوب علاوه بر مشاوره برای فصل مالیاتی بعد باید به شما برای اظهارنامه ها و امور مالیاتی فصل جاریتان نیز مشاوره مالیاتی مفیدی بدهد.