حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز

حل مشکل عدم شناسایی درایو CD یا DVD توسط ویندوز

تمام دی وی دی رایترها ، قادرند اطلاعات را روی DVD+R ، DVD+RW ، DVD-R و DVD-RW بنویسند . بسیاری از انواع دی وی دی رایترها ، قادرند بدون هیچ مشکلی ، اطلاعات ثبت شده روی دی وی دی های دولایه DVD+R DL DVD-R/DL را نیز بازخوانی نموده و اطلاعات جدید را نیز ثبت نمایند . دی وی دی های دو لایه ، از حداکثر ظرفیت 8.5 گیگابایت برخوردارند که تقریبا دو برابر ظرفیت دی وی دی های تک لایه معمولی است . دی وی دی رایتر اکسترنال بیشتر برای تعمیرکار ها کاربرد داره وگرنه خیلی لزومی برای کاربرای عادی نخواهد داشت .

برای ایراد دوم که عنوان شد ابتدا توضیحی را نسبت به وظیفه موتور چرخنده بیان می‌کنیم تا با مکانیزم آن آشنا شوید. عمل اسپری کردن را چند بار با فاصله انجام دهید تا میله گردان موتور به خوبی تمیز شود. با تمیز کردن موتور خیلی ایرادات مانند وقتی که سی دی اجرا می شود ولی دی وی دی نه یا رایت نکردن دی وی دی رایتر که اگر نرم افزاری نباشد حل می شود. اگرمشکل نرم افزاری با رایت کردن دی وی دی داشتید می توانید با تعویض ویندوز مشکل تان را حل کنید. مزایای دی وی دی رایتر نوری اینترنال
– دی وی دی رایتر اینترنال به کمک کابل ساتا به صورت مستقیم به مین برد متصل می شود.

دی وی دی و بلوری رایتر

میخوام بگم یک سری چیزها مربوط به مارک میشه ، چه تو مارک لپ تاپ ، چه مارک دی وی دی رایتر ، بقیه قضیه مربوط به خود کاربر و طریقه استفادش از اون دستگاه هست . قیمت دی وی دی رایترها تا حد زیادی تحت تاثیر نواسانات دلار قرار دارد. همچنین برند و مدل و امکانات مختلف هر آن‌ها نیز منجر به تفاوت در قیمت‌ها می‌شود.برای یک انتخاب خوب کافیست با توجه به بودجه‌ای که دارید، انتظاراتتان از یک درایو دی وی رایتر را مشخص کنید. بافر ، حافظه ای موقت است که وظیفه نگهداری اطلاعات پردازش شده را بر عهده دارد . علت وجود بافر ، عدم هماهنگی سرعت پردازنده با سایر قطعات از جمله حافظه اصلی و دستگاه های جانبی مانند پرینتر و درایو نوری است . پردازنده اصلی ، با سرعت بالا ، اطلاعات پردازش شده را به بافر ارسال می کند تا درایو نوری اینترنال ، با سرعت متناسب خود ، به آنها رسیدگی نماید یا بالعکس .

دی وی دی خام اپرو EPRO DVD مدل PLP DVD-R بسته 50 عددی

این برای شما انعطاف‌پذیری و کارایی را از نظر ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری داده‌های چندرسانه‌ای فراهم می‌کند. دی وی دی رایتر ساتا جهت رایت دی وی دی و سی دی با کیفیت بالا استفاده می شود. دی وی دی رام فقط برای دیدن و خواندن دی وی دی و سی دی کاربرد دارد. سرعت نوشتن اطلاعات در این رایتر اینترنال ایسوس برابر با 24X است و توسط رابط اتصال SATA به منبع برق متصل می‌شود.

  • فروشگاه اینترنتی سورن رایان در دسته بندی های قطعات اصلی کامپیوتر ، قطعات جانبی کامپیوتر ،ماشین های اداری ،تبلت و لپ تاپ و کامپیوترهای آماده فعالیت می کند.
  • به کمک این دستگاه ها نیز می توانید اطلاعات موجود بر روی دی وی دی‌های  خود را پاک کرده و یا مجدداً بر روی آن‌ها اطلاعات جدید را قرار دهید.
  • اکثر درایوهای مدرن به شما این امکان را می‌دهند تا بر روی یک دیسک خالی، داده‌های دلخواه خود را ثبت‌ کنید که به این عمل “رایت کردن” می‌گویند.
  • درایوهای نوری اکسترنال در مدل‌ها و برندهای گوناگون وجود دارند.
  • این محصول از توانایی رایت اطلاعات روی انواع دیسک‌ها، حتیDVDهای دولایهنیز برخوردار می‌باشد.
  • معایب دی وی دی رایتر اینترنال
    – دی وی دی درایو اینترنال در داخل سیستم قرار دارد.
در نهایت آن را با دکمه پاوری که در پشت محفظه قرار دارد، روشن کنید. گزینه اول و دوم معقول تر به نظر می رسه چون معمولا اگه خوشبینانه به قضیه نگاه کنیم وب سایت های رتبه بندی تقریبا بی طرفانه این کار رو انجام میدن . حالا اگه مغرضانه هم هست گناشون پای خودشون اما میشه یه ذهنیت نصفه نیمه نسبت به مارک های مختلف بدست بیارید . اولا نظر کسی درسته که به امور کامپیوتری و سخت افزاری آشنا باشه ثانیا باید در شرایط یکسان ، دی وی دی رایتر های مختلف رو تست کرد . نزدیک به 10 سال قبل اغلب لپ تاپ ها و کامپیوترها دارای درایوی جهت نوشتن یا خواندن دی وی دی یا سی دی بودند. DVD  رایترها اکثرا به دو گروه اکسترنال و اینترنال تقسیم بندی می شوند.