خانه معما قم با 16 درصد تخفیف | allescape

خانه معما قم با 16 درصد تخفیف | allescape

بازيا ديگه فقط واسه بچه ها طراحي نمي شدن و کم کم بازيهايي شکل گرفتن که بتونه به نياز بزرگترايي که به دلايل مختلف شخصي، خانوادگي، اجتماعي و . بازيهاي فکري، معمايي، جنايي و حتي جنگي، همه و همه مي تونن از اين دست موضوعاتي باشن که هر کدوم طرفداراي خاص خودشونو دارن و معمولا افرادي با علايق يکسان رو دور هم جمع مي کنه. درسته که برج ميلاد با ارتفاع 435 متر به عنوان ششمين برج بلند مخابراتي دنيا از معماري خاص و منحصر بفردي برخورداره و در سطح بين الملل شهرت بسيار زيادي داره ولي قطعا ديدني هاي برج ميلاد به اينجا ختم نميشه. اولين فاکتوري که اتاق فرار انيگما داره اينه که معمايي محوره و متمرکز.

  • با اين وجود تعدادي از معماهاي مجموعه خيلي دشوارن که لازمه بازيکنا با دقت و تيزبيني همه سرنخ هايي که تو اتاق قرار داره رو دنبال کنن که همين انگيزه اي ميشه واسه پيدا کردن راه حل و رسيدن به هدف نهايي.
  • ولي اتاق هاي فرار يکي از استثنائات اين دسته بندي مي باشند که با وجود شرايط بسيار عالي از قيمت خوب و اقتصادي برخوردار هستند.
  • بحث الان ما هم همينه که بازي هاي فکري ممکنه اولش سخت بنظر برسن ولي کافيه راه حل بيفته دستتون.
  • یکی از اولین اتاق فرارهای ایران نیز متعلق به این مجموعه است؛ اتاقی به نام فرار از زندان که در تاریخ دوم خرداد ۱۳۹۷ تاسیس شد.
  • واسه اينکه از اين اتاق بتوني بيرون بري بايد محدوديت‌ها رو کنار بذاري.

در نوع مجاری اتاق فرار، بازیکنان می بایست، کلیدهای پنهان را پیدا می کردند و در پاره ای از موارد رسیدن به آنها عملا ناممکن بود. بعد از انتخاب سناریو و توضیحات مدیر بازی، شما وارد فضای داستان خواهید شد و درب به روی شما بسته خواهد بازی تیم ورک شد. شما بعد از اینکه وارد اتاق شدید باید کل فضای اتاق را بگردید و معماها و سرنخ ها رو کنار هم بگزارید و مرحله به مرحله عبور کنید تا در زمان بازی که معمولا 60 دقیقه (یا کمی بیشتر) است به هدف نهاییتان برسید. دقيقا اتفاقي که بعد از رزرو اتاق فرار کرج ترسناک براي شما ميفته.

آدرس فرارستان

تلفن همراه و یا بیسم‌های واکی تاکی و همچنین وجود یک مانیتور داخل بازی از راههای متداول ارسال کمک می‌باشد. در صورتی که در طول بازی شما در حل پازل و یا عبور از مرحله‌ای دچار مشکل شده باشید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درخواست کمک کنید. همچنین در صورتی که گیم مستر احساس کند که شما از زمان بازی بسیار عقب هستید خودش به شما راهنمایی خواهد کرد. خوش برخورد بودن و مسلط بودن گیم مستر به بازی، میتونه تجربه شما را بسیار متفاوت کنه.

مجموعه اتاق فرار تهرومز

گفتگو کنيد و تمامي جزييات کشف خود در اتاق فرار را براي اعضاي تيم مطرح کنيد. در اتاق فرار، تکروي بي‌معناست و شما بايد لحظه به لحظه با اعضاي تيم خود همفکري و م کنيد. نمي‌توانيد بدون همفکري اقدامي انجام دهيد و بايد سعي کنيد مسئوليت خود را به عنوان يکي از اعضاي تيم با دقت بالا و به بهترين شکل انجام دهيد.

اتاق فرار آی‌آر

در اتاق وحشت مخاطب به طور کامل از دنياي واقعي جدا ميشه و سفري هراس انگيز و شگفت آور رو شروع مي کنه. سفري که قراره ضربان قلبش رو بيشترکنه و آدرنالين خونش رو اونقدر بالا ببره که سرشار از لذت و سرخوشي بشه. به نظر مي رسه ارواح بسياري از مهمونا و کارکنان سابق هتل قصد ترک کردن هتل رو ندارن، به همين خاطر از سال 2013 اين هتل 400 تخت خوابه محل برگزاري فستيوال فيلم هاي ترسناک شده و هر زمستان تور گردشگري وحشت در اون برگزار ميشه.