اتاق فرار My Name Is Sidney تهران, فرشته-خانه فرهنگ خیام | allescape

همان طور که گفتیم در قفل عددی، ترتیب اعداد مهم است اما در واقع در این نوع قفل، رنگ کار ترتیب اعداد را انجام می دهد. عموما در این دسته از قفل ها، شما باید تعداد شیء های رنگی یا مشخص شده با یک رنگ خاص را بر شمارید. قبل از مطالعه سبک‌های مختلف باید بدانید چه دلایلی باعث ایجاد تفاوت در اتاق فرارها شده است.

رزرو ویلا شمال

یک نقاشی بنفش‌رنگ هم روی دیواره که یه کاراکتر داره توش عدد 2 رو نشون میده. حالا تنها کاری که بازیکن باید انجام بده اینه که با توجه به ترتیب رنگ‌ها، ترتیب این سه تا عدد رو پیدا کنه و قفل عددی رو باز کنه. ممکنه لازم باشه تکه‌های پاره شدۀ یه پیام کاغذی رو که در اطراف اتاق پنهان شده پیدا کنید و یا حتی شاید برای مشاهدۀ یک کد نیاز به حل یک پازل واقعی داشته باشید. معماها باید متفاوت باشن تا همه چیز همیشه جالب به نظر برسه. اکثر اتاق‌های فرار سطوح دشواری مختلفی دارن که از مبتدی تا متوسط ​​و پیشرفته گسترش پیدا می‌کنن.

شاید زمان آن رسیده که به جز قرارهای پیاده روی یا خوردن فست فود و یا مهمانی های خصوصی ، سری به تفریحات ماجراجویانه و عجیب بزنیم و با دوستانمان خود را به چالش بکشانیم و خاطراتی پر از استرس و شادی را با هم تجربه طراحی دکور اتاق فرار کنیم . به عنوان نخستین کمپانی آمریکایی اتاق فرار در سیاتل شکل گرفت. 15 دقیقه پیش از شروع سانس در محل مربوطه باشید تا از ماجرای بازی جا نمانید.

  • در هر قسمت از این فضا معماهای مختلفی پنهان شده‌ است که شرکت کنندگان باید در مدت زمان مشخص آن ها را پیدا کرده و حل نمایند.
  • نکتۀ اول اینکه حتماً روی حضور در گوگل و فضای مجازی کار کنید.
  • در بهترین حالت، بلندگوهای اصلی نباید توسط مبلمان یا اشیاء دیگر پوشانده شوند، زیرا این کار باعث می‌شود ریزگردها از بین برود و صدا را به‌صورت میانی‌تر جلوه دهد.
  • در واقع تا زمانی که از بازی خارج نشده اید، هیچ چیز تمام نشده است.
  • هدف دیگر کارخانه، ارتقای سطح علمی افراد حرفه‌ای، صاحبان و طراحان این حوزه است تا سرمایه‌گذاری برای رشد و توسعه این بخش از بازی‌های فکری و معمایی افزون و نهایتاً باعث شکوفایی و تعالی آن در محیطی تعاملی و دوستانه گردد.
  • اما از آن به منظور تمرین و تیم سازی برای شرکتها و گروه های حرفه ای دیگر نیز استفاده می شود.
شما و گروه‌تان ۶۰ دقیقه فرصت دارید که خود را از این مهلکه نجات دهید. دکوراسیون داخلی این اتاق مانند یک کشتی ساخته شده است که شما باید با استفاده از آن به ماجراجویی بپردازید. باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند.

·         اتاق فرار کابوس

اتاق فرار My Name Is Sidney تهران, فرشته-خانه فرهنگ خیام | allescape

اسکیپ روم یا اتاق فرار نوعی بازی گروهی می باشد که بر اساس سناریوی از قبل طراحی شده اجرا می گردد. افراد با حضور پیدا کردن در اتاق هایی با طراحی داخلی کمی پیچیده و گاها ترسناک حدود یک ساعت زمان دارند تا بتوانند پاسخ معماهای متعدد را پیدا نموده و نجات پیدا کنند. این بازی کاملا گروهی بوده و افرادی در آن موفق هستند که روحیه کار کردن در تیم را دارا باشند. شرایط محیطی که اسکیپ روم در آن راه اندازی میشود تاثیر بسیار زیادی بر نوع سناریو و تجهیزات مورد نیاز برای پیاده سازی آن خواهد داشت.

اسکیپ روم گیت