بهترین منابع کنکور تجربی 1402 کتاب های درسی و کمک درسی | ketabko

علت این موضوع این است که شما به کتابی نیاز دارید که آموزش های جامع و کامل و با زبانی ساده داشته باشد. کتاب های سطح متوسط مناسب افرادی است که با فضای تست زدن و کنکور غریبه نیستند. مثلا اگر الان دوازدهم هستند، در سال های دهم و یازدهم هم کتاب تست داشتند و تمرین میکردند.

دانش آموز بلافاصله بعد از مطالعه درسنامه ها با منبع غنی از تست های ریاضی تجربی چه به صورت طبقه بندی و چه به صورت موضوعی روبرو میشود . وجود تست های متنوع ودر سطوح مختلف کمک شایانی به دانش آموزان میکند تا با محک زدن خود به نقاط ضغف و قوت خود پی برده و با مراجعه به پاسخ نامه تشریحی که در پایان کتاب قرار دارد ، در جهت بهبود عملکرد خود حرکت کنند . انتشارات گاج یکی از محبوب‌ترین ناشران چاپ کتاب‌های کمک‌درسی در ایران به شمار می‌رود که از سال 81 که سال ورود این ناشر به مجموعه انتشارات‌های چاپ کتاب کمک‌درسی به‌حساب می‌آید بیش از 1500 جلد کتاب چاپ و منتشر کرده است.

شیمی آلی موضوعی (دهم، یازدهم و دوازدهم)

بهترین منابع کنکور تجربی 1402 کتاب های درسی و کمک درسی | ketabko

سایت کتاب کنکور، با ارائه ی مجموعه ای از وسیع ترین و غنی ترین منابع کنکور از پیش دبستان تا کنکور، توانسته است به نیاز دانش آموزان به خوبی پاسخ دهد. اگر می خواهید تجربه یک خرید خوب را داشته باشید و از تخفیفات هیجان انگیز بهره مند شوید، پیشنهاد می کنیم با خرید از کتاب کنکور، این تجربه شیرین را بدست آورید. این تغییر یکی از چندین تغییرات اعمال شده در کنکور سراسری سال 1402 به بعد می باشد و ازین از دروس عمومی در کنکور سوالی طرح نمی شود. بنابه اطلاعیه های منتشر شده دروس فقط عمومی فقط به تاثیر سوابق تحصیلی می باشد.

منابع کنکور تجربی 1401

اما اگر بازهم تست آن مبحث را اشتباه زدید، باید روی آن مبحث خوب کار کنید تا در تست‌های بعدی حتما آن را درست بزنید. صحبت ما در اینجا کنکور آزمایشی نبوده و تمرکز ما بر منابع اصلی درسی می‌باشد. تمام داوطلبان سعی می‌کنند تا آنجایی که می‌شود مباحث آموزشی را بصورت کامل مطالعه کنند. چرا رشته تحصیلی عنوان شد، چون شاید درس‌هایی بین 3 رشته نظری مانند ریاضی با هم یکی باشند،‌ اما در عمل بسیار متفاوت هستند. با توجه به بزرگی بازار کتاب‌ کنکور، داوطلب باید بهترین انتخاب را داشته باشد. کتاب‌های موضوعی به‌دلیل تمرکز بر روی یک موضوع خاص اغلب حجم کم و ابعاد کوچکتری دارند؛ در نتبجه از قیمت کمتری برخوردارند.

کتاب تست دین و زندگی دوازدهم خیلی سبز چاپ 1400

کتابانه فرصت خرید کتاب را به صورت اینترنتی و غیرحضوری فراهم کتاب کمک درسی کنکور تجربی کرده است. دوستداران کتاب و کتابخوانی، می‌توانند آثار مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی کتابانه با تخفیف خرید کنند. کتاب‌های آموزش کنکوری با تکیه بر یاددهی مطالب، مفاهیم و عناصر مهم در موضوعات درسی تهیه و گردآوری شده‌اند. این کتاب‌ها علاوه بر داوطلبین کنکور برای دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم که در سال‌های آینده کنکور دارند نیز بسیار مناسب خواهد بود.

  • معمولا محتوا کتاب های جامع با کتاب هایی که به صورت پایه به پایه هستند تفاوتی ندارند.
  • برای سفارش خرید کتاب جامع کنکور تجربی انتشارت گاج می‌توانید همین حالا و از طریق همین صفحه اقدام کنید.
  • چرا؟ سازمان سنجش به دنبال این است که افراد را برای ورود به دانشگاه رتبه بندی کند.