بهترین لپ تاپ برای دانشجویان + 17 پیشنهاد عالی و اقتصادی | behtarin-laptop

این ویژگی‌های کلاسیک تینک پد را می‌توانیم به طراحی با دوام آن هم اضافه کنیم. گواهی MIL-STD هم به این لپ تاپ اضافه شده است و از همه نظر استحکام بالای لپ تاپ را به رخ می‌کشد. ما یک صفحه کلید کلیکی هم در این لپ تاپ داریم که حس خوبی دارد و به لطف فیدبک فنری، تایپ کردن روی آن بسیار راحت است. همچنین، برای ورود سریع، یک سنسور اثر انگشت هم روی بدنه لپ تاپ داریم که کاربردهای خاص خودش را دارد.

قیمت و زمان عرضه کنسول دستی گیمینگ سونی مشخص شد

لپ تاپ کمپانی دل یکی از بهترین گزینه‌ها برای نصب و استفاده از ویندوز ۱۱ هم محسوب می‌شود. این لپ تاپ پردازنده‌های Core i3 و Core i5 نسل یادهم اینتل را هم دارد که بالطبع هزینه متفاوتی روی دست شما بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون می‌گذارد. حافظه رم دستگاه هم از دو مدل ۸ یا ۱۶ گیگابایتی است و بسته به سرعتی که نیاز دارید، می‌توانید به سراغ‌شان روید.

حافظه رم

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان + 17 پیشنهاد عالی و اقتصادی | behtarin-laptop

در بخش سخت افزاری برای این مدل پردازنده مرکزی Intel Core i3 1115G4 در نظر گرفته شده و 8 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 هم وظیفه‌ی نگه داشتن برنامه‌ها در حافظه را عهده‌دار است. توجه داشته باشید که شما می‌توانید به مقدار این رم بیفزایید و آن را ارتقاء دهید. این محصول حافظه داخلی 1 ترابایتی از نوع HDD دارد و خبری از حافظه SSD نیست که البته خودتان می‌توانید پس از خرید این حافظه را به SSD ارتقاء دهید. اما لپ‌تاپ‌ها قیمت‌های بسیار مختلف و متنوعی دارند و قطعا شما هنگام خرید گیج خواهید شد. به همین جهت در این مطلب ما به سراغ بهترین لپ تاپ برای دانشجویان و دانش آموزان خواهیم رفت و این محصولات را از قیمت کم به زیاد به شما معرفی می‌کنیم تا با هر بودجه‌ای بتوانید بهترین گزینه‌ی پیش روی خود را انتخاب کنید.

  • انتظار نداریم در این لپ تاپ‌ها حسگر اثر انگشت یا کیبورد با نور پس زمینه وجود داشته باشد اما با کمال شگفتی این لپ تاپ‌ها دارای تاچ‌پد چند لمسی که از فرامینی همچون اسکرول و زوم‌ پشتیبانی می‌کند هستند.
  • نمایشگر ۲۷۶ نیت روشنایی قابل توجهی را ارائه می‌کند که کنتراست مناسبی به صفحه‌نمایش می‌دهد.
  • نکته‌ی قابل توجه در رابطه با این محصول اما بهره‌مندی از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ است.
  • کتاب‌ها خصوصاً کتاب‌های زبان اصلی را مطالعه کنند تا از پرداخت هزینه‌های سنگین کتاب‌های کاغذی معاف شوند و کارهای دیگری که تقریباً تمام دانشجوها در رشته‌های گوناگون به آن اشتغال دارند.
اچ پی کروم بوک ۱۱ دارای پردازنده آرم بوده که قدرت لازم برای انجام کارهایی که از یک کروم بوک انتظار می رود – جستجو در وب، نوشتن مقاله، مشاهده ایمیل – را دارا است. فضای ذخیره ۱۶ گیگابایتی اس‌اس‌دی سرعت بالایی دارد و تا زمانی که اتصال وای فای در اختیار داشته باشید به ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره ابری در گوگل درایو – استفاده از آن تا دو سال رایگان است – دسترسی دارید. در فرآیند خرید، همکاران ما در واحد فروش هم آمادگی دارند به سوالات شما پاسخ دهند و شما را در انتخاب مناسب‌ترین لپ تاپ یاری کنند. مدلی که قصد داریم در این جا به عنوان لپ تاپ اقتصادی شرکت ایسوس معرفی کنیم ویووبوک است. ایسر از پلاستیک برای ساخت این لپ‌تاپ استفاده کرده ولی این موضوع سبب نشده کیفیت بدنه دستگاه افت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.