قیمت چای ساز بوش مدل TTA5603 + مشخصات چای ساز بوش مدل 5603 | سناپویان

مهمترین و بارزترین قابلیت‌ هایی که می‌توانیم برای این محصول بوش نام ببریم شامل سیستم قطع کن خودکار، دکمه گرم نگهدارنده، فیلتر خروجی رسوب‌گیر، پنل کنترلی دکمه‌ای، محفظه نگهدارنده سیم، نشانگر سطح آب و صافی استیل هستند. باید بگویم که برخی از مدل‌های این دسته از محصولات بوش در کشورهای نظیر جمهوری چک تولید و روانه بازار می‌شود. اما نباید، تصویر کنید که این دسته از چای سازهای بوش نسبت به مدل‌هایی که در کشور آلمان و در کارخانه اصلی تولید می‌شوند، کیفیت ساخت ضعیف‌تری دارند.

بهترین مدل چای ساز بوش

قیمت چای ساز بوش مدل TTA5603 + مشخصات چای ساز بوش مدل 5603 | سناپویان عضویت در خبرنامه محصول فقط برای اعضای سایت امکان پذیر خواهد بود. ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید. می توانبد با یک ابر نرم درون کتری را تمیز کرده و دوباره عمل فوق را تکرار کنید. در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

چای ساز برقی بوش دو فیلتر به عنوان فیلتر آب و فیلتر درون قوری دارد و جهت مصرف بهینه برق طراحی شده است. شما با استفاده از نشان گر میزان آب درون کتری را به راحتی مشاهده می کنید. همچنین با دکمه اتوماتیک به راحتی دستگاه را خاموش یا روشن کرده و با دکمه مکث در هنگام کار، چای ساز را متوقف و به آن آب اضافه نمایید.

  • البته باید یادآوری کنیم که جنس جداره داخلی چای ساز بوش مدل tta2201 استیل ضد زنگ است و یک المنت حرارتی مخفی روی پایه آن قرار دارد.
  • بوش توانسته در هر دو عرصه، تولیداتی ارزنده را روانه بازار فروش نماید.
  • با خرید چای ساز بوش مدل 2201 ،خود را به نوشیدن یک چای ایرانی با طعم و مزه ی عالی دعوت کنید.
  • چای ساز بوش مدل TTA2010 را به عنوان اولین و بهترین چای‌ساز حال‌حاضر بازار می‌توانیم نام ببریم.
  • در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.
  • جنس پایه این دستگاه از استیل ضد زنگ بوده و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد.

در این مقاله از خانه بوش 5 مورد از بهترین مدل‌های چای ساز بوش را با ذکر مشخصات، ویژگی‌ها و قابلیت‌های هرکدام معرفی خواهیم کرد. امیدوارم هستیم شما عزیزان با استفاده از اطلاعات ارائه شده بتوانید بهترین گزینه را متناسب با بودجه و سطح انتظارات خود برای خرید انتخاب کنید. مدل های چای ساز بوش بسیار متنوع هستند و همه آن‌ها کیفیت ساخت خوب و قابل قبولی دارند.

مزیت های استفاده از کتری و قوری بوش 2201:

ازاین‌رو با قیاس امکانات موجود در انواع مدل‌های آن قیمت چای‌ساز بوش در نظر همگان به‌صرفه و کارایی مادام‌العمر آن خریداران را شگفت‌زده می‌سازد. دسترسی به برق بسیار راحت تر از گاز است و به دلیل وجود سنسور، امنیت بیشتری دارد. کتری و قوری از همدیگر جدا هستند و می توانید به صورت جداگانه آنها را تمیز کنید.

ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی مدل Bosch WAJ2018SGC