خرید و قیمت انواع موس بی سیم و باسیم بررسی مشخصات انواع ماوس کامپیوتر کالاتیک

همچنین به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد، بسیاری از کاربران ایرانی از این برند استقبال فراوانی کرده‌اند. ماوس‌های بی‌سیم امروزی با دوباتری درون ماوس و یک دانگل متصل به درگاه یواس‌بی کیس کار می‌کنند. اگر تمام روز پشت کامپیوتر هستید لازم است ماوسی را تهیه کنید که در دست راحت باشد. ماوس‌ها در طراحی‌های مختلفی، از ماوس‌های ساده گرفته تا ماوس‌هایی با اشکال عجیب و غریب، در بازار موجودند، می‌توانید از بین آن‌ها راحت‌ترین ماوس را برای خود انتخاب کنید. البته به‌دلیل تغییرات ایجاد شده در سیستم کلیک ماوس‌های بی صدا، آن‌ها نرم‌تر هستند و مقدار جابه‌جایی دکمه‌های آن‌ها کمتر از ماوس‌های دیگر است و به همین دلیل این نوع ماوس‌ها برای گیمینگ گزینه مناسبی شمار نمی‌روند.

ماوس پرووان مدل PMG15

به‌طور کلی ماوس‌های کامپیوتر با توجه به طراحی و امکاناتی که دارند به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند. نکته دیگری که برای خرید ماوس باید به آن توجه کنید، سنسور این تجهیزات است. در برخی از جدیدترین و حرفه ای ترین ماوس ها مانند محصولات لاجیتک از سنسورهای DarkField استفاده شده که به کاربر اجازه می دهد از ماوس روی تمام سطوح، حتی سطوح شیشه ای استفاده کند. برای خرید ماوس باکیفیت باید به طراحی ارگونومیک در این تجهیزات توجه داشته باشید. به خصوص اگر فردی هستید که در طول روز با این وسایل کار می کنید، به هیچ عنوان به سراغ ماوس ارزان و بی کیفیت نباشید. فقط درون ماوس‌های نوری دیود نورگسیل وجود دارد که به حسگرها جهت تشخیص جابجایی کمک می‌کنند.

ماوس بی سیم جنیوس مدل Genius NX-8000S Silent

پس از آن گیرنده اطلاعات را دریافت می کند و به رایانه انتقال می دهد تا نوبت به اجرای دستورات برسد. البته تمامی وسیله های بی ‌سیم این گونه کار نمی‌کنند بعضی از آنها با کمک بلوتوث و برخی دیگر از استاندارد بی‌سیم ۲٫۴GHz بهره می برند. باتوجه به نکات مطرح شده و برندهای مختلفی که به تولید موس مشغول هستند، قیمت ماوس کامپیوتر می‌تواند متفاوت باشد. توجه کنید که هنگام خرید موس، باید بودجه و ویژگی‌های موس دلخواهتان را در نظر بگیرید تا بتوانید خرید مطمئن و خوبی را تجربه کنید. برای مشاهده قیمت ماوس لپ تاپ و خرید آن می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و فروشگاه‌های حضوری که به فروش ماوس کامپیوتر مشغول هستند مراجعه کرده و خرید کنید.

اکثر مدل های ماوس های بی سیم دارای دانگلی هستند که با اتصال آن به سیستم، رمزگشایی و تشخیص حرکت انجام می‌شود. درحالی‌که موس های بلوتوثی از اتصال بلوتوثی داخل رایانه شما استفاده کرده و این اجازه را می‌دهند تا هم‌زمان آن‌ها را به چند سیستم وصل کنید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که تمام کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌ها دارای بلوتوث داخلی نیستند و فراموش نکنید قبل از خرید ماوس کامپیوتر به این موضوع توجه کنید. موس های سیم دار به موس هایی گفته می‌شود که مستقیماً به کمک سیم و درگاه USB به کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما متصل می‌شوند.

  • این برندها جزو بهترین‌ها هستند و البته قیمت بسیار گرانی هم دارند.
  • اگر می خواهید از خرید ماوس متناسب با نیازهای خود رضایت داشته باشید، نکات زیر را برای انتخاب بهترین مدل در نظر بگیرید.
  • دلیل قرمز بودن رنگ نور ماوس‌های نوری نشانه از بهره‌گیری نورشناسی دارد.
  • به ویژه این تاخیر ممکن است برای گیمرها نگران کننده باشد چراکه سرعت عمل در حین بازی بسیار مهم است.
  • این نوع موس دارای یک توپ به همراه حسگری است که وقتی با انگشت شما اصابت می‌کند باعث به حرکت در آوردن نشانگر کامپیوتر می‌شود.

بیشتر دستورات و تنظیمات اعمالی خود را با این گجت به واسطه‌ی رابط کاربری گرافیکی سیستم به آن اعمال می‌کنیم. این دستگاه کاربری راحتی دارد و با چند کلیک و حرکت دادن آن می‌توانیم به راحتی امور خود را انجام دهیم. همانطور که می‌دانید موس سیم‌دار به کمک سیم به کامپیوتر شما متصل می‌شود. ماوس‌های سیم‌دار در مقایسه با نوع بی سیم، ارتباط قوی‌تر و سریع‌تری دارند و به‌دلیل عدم وجود برد‌های مربوط به فرستنده امواج و باتری وزن کمتری دارند. از دیگر مزایای ماوس سیم دار، نداشتن دغدغه در مورد تمام شدن باتری ماوس است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار