23 مدل از بهترین چای ساز ایرانی و خارجی بازار【2023】جدید | asilbekharid

حجم کتری این چای ساز 1.5 لیتر و حجم قوری آن 1.2 لیتر می‌باشد و جنس کتری از استیل و جنس قوری از شیشه بوده و سینی این دستگاه نیز از پلاستیک مقاوم و فشرده ساخته شده است. در مجموع با توجه به ویژگی‌های کاربردی چای‌ساز گوسونیک مدل HST-874 می‌توان آن را یک گزینه‌ی مناسب برای هر خانه‌ای به شمار آورد. گفتنی است این محصول جزو بهترین چای ساز برقی بازار به شمار می‌آید. این چای ساز توسط برند قدرتمند فلر با مدل «TS300» ساخته شده است. دستگاه فوق که از طریق بخار آب مراحل دم‌آوری چای را انجام می‌دهد، با داشتن محفظه بالای ۴ لیتری خود (کتری و قوری) برای خانواده‌های پر جمعیت بسیار https://www.asilbekharid.com/best-tea-maker/ مناسب است. البته در مجالس و مهمانی‌ها می‌تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

خرید چایساز کویین هوم مدل ۸۱۴۰

23 مدل از بهترین چای ساز ایرانی و خارجی بازار【2023】جدید | asilbekharid به‌طور کلی پیشنهاد می‌کنیم از خرید دستگاه‌های متفرقه، بی‌کیفیت و غیر برند که امتحان خود را پس نداده‌اند، خودداری کنید. بررسی این موارد به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین چای ساز موجود در بازار را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید. چای ساز تکنو مدل «Te-911» دستگاهی کاربردی و قیمت مناسب است که دم کردن انواع دمنوش و چای را سریع و بسیار راحت می‌کند. کتری و قوری این چای ساز هر 2 از جنس شیشه ساخته شده‌اند و کیفیت ساخت خوبی دارند. همچنین دسته‌های آن از پلاستیک مقاوم به حرارت بهره برده‌اند.

گذشته از این حرفا اگر شما یک فرد چایی خور هستید؛ صد در صد انتخاب یک چای ساز خوب؛ یکی از دغدغه‌های شما خواهد بود، از این رو ما برای حل این مشکل به معرفی بهترین برندهای چای ساز پرداخته‌ایم. قسمت دهانه خروجی آب دارای یک فیلتر است که از ورود رسوبات درون کتری به داخل قوری و لیوان پیشگیری خواهد کرد. این فیلتر ها در دو جنس پلاستیکی و استیل وجود دارند که جنس استیل آن، که قابلیت جداسازی و تمیز کردن را دارا باشد بهتر است. البته نکته حائز اهمیت در چای ساز های برقی این است که در مقایسه با کتری و قوری های معمولی و گازی آب را در مدت زمان کمتری به نقطه جوش می رسانند و مصرف انرژی کمتری دارند. چای ساز های فلر با توجه به کیفیتی که دارند و با توجه به امکاناتی که در ساخت آن ها به کار برده شده است قیمت مناسبی دارند . نمیتوان گفت جزو رده ارزان قیمت ها قرار میگیرد قیمت آن را باید یا توجه به کیفیت و امکاناتی که در اختیارتان قرار میدهد مقایسه کرد .

  • این نوشیدنی محبوب علاوه بر این که از نظر پزشکی یک گزینه فوق العاده عالی برای کاهش وزن است اما زیاده روی در مصرف می‌تواند کم خونی را بدنبال داشته باشد.
  • به همین دلیل، بسیار مهم است که چای ساز شما دارای کیفیت مواد اولیه خوب و اجزای مستحکم و مقاوم باشد تا بتواند یک عمر بدون هیچ مشکلی برایتان کار کند.
  • برای انتخاب بهترین مارک چای ساز باید به توان موتور و آپشن هایی که دارد خوب توجه کنید.
  • در این مقاله انواع چای ساز ایرانی خوب و چایساز خارجی اصل را معرفی کردیم.
پارس خزر محبوب‌ترین نام سازنده لوازم برقی ایرانی محسوب شده و بهترین چای‌ساز ایرانی را هم تولید می‌کند. قیمت چای‌ساز پارس خزر بسیار مناسب بوده و کیفیت فوق‌العاده‌ای هم دارد. برای اینکه میزان آب داخل چای ساز قابل رویت باشد سازندگان بدنه‌ی کتری و قوری چای ساز فلر مدل TS 286 را تمام شیشه طرحی کرده‌اند.

قیمت چای ساز چقدر است؟

در مدلی دیگر قوری بر روی کتری قرار می گیرد و هنگام گرم شدن کتری کار دم کشیدن چای در قوری انجام می شود که به این مدل چایی ساز دم آور می گویند. داخل قوری صافی فلزی قرار دارد که مانع از ورود برگ چای به لیوان و استکان می‌شود. این شرکت با ارائه محصولات باکیفیت در بازار لوازم‌خانگی جهانی به‌خوبی شناخته‌شده است. در ادامه لیستی از بهترین مدل های چای ساز را معرفی خواهیم کرد که نظر اکر خریداران را به خود جلب کرده است و از خرید خود راضی بوده اند. همچنین برای راحتی سفارش آنلاین ما لینک خرید هر یک از دستگاه ها را زیر مشخصات درج کرده ایم که از سایت دیجی کالا اینترنتی می توانید خرید کنید. بهترین دستگاه چای ساز چه بخریم؟ از گذشته تاکنون چای یکی از نوشیدنی های محبوب ایرانیان بوده و هست.

خرید چایساز بیم مدل TM2801MST