مشاوره رایگان در سودآور هوش مصنوعی

احتمالاً در سالهای آینده شاهد بازیهایی خواهیم بود که نیازمند کارت گرافیک ۱۶ گیگابایتی هستند و این گزینه مناسبی خواهد بود. در قسمت فضای داخلی 2 عدد سینی درایو 3.5 اینچی تعبیه شده است و مجهز به کارت گرافیک با طول 380 میلی متر میباشد. این کارت گرافیک در فضای مجازی و میان مشتاقان به نیوی بزرگ (Big Navy) شهرت یافته بود و دلیل آن هم مشخص است. اندازه نیوی ۲۱ دو برابر اندازه نیوی ۱۰ است و همچنین دو برابر هسته و دو برابر رم نیز دارد. همچنین به لطف بهرهمندی از متریال با کیفیت و مرغوب وزنی برابر 2.55 کیلوگرم دارد که به شما این امکان را میدهد تا در هر کجا به سادگی آن را حمل کنید. انویدیا RTX 3090 دو برابر قیمت RTX 3080 را داشته ولی عملکردی تا ۱۵ درصد بهتر از نسل قبل خود دارد. جدیدترین کارتهای گرافیک از فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) استفاده میکنند که نمایش تصویر بهتری را در اختیار کاربران قرار میدهد. هنوز هم البته با وجود اینکه بعد از ویندوز xp سیستم عاملهای دیگری هم تولید شد ولی در بعضی از سیستمها هنوز از این ویندوز محبوب استفاده میشود.

همانطور که بیان شد بهدست آوردن بک لینک برای سایت، بخش مهمی از استراتژی سئو محسوب میشود. هدف سئو ایجاد پایه ای قوی برای یک وب سایت بوده و باعث ایجاد اعتبار و برند سازی و جلب اعتماد بیشتر برای کاربران می شود. این روزها بازیهای بیشتری را با DLSS 2.0 میبینیم که باعث وجود رابط کاربری بهتر و کارایی بیشتر در بازی خواهد شد. فاکتور های مختلفی باعث افزایش پیج آتوریتی میشود اما یکی از مهم ترین فاکتورها لینک سازی خارجی در سایت های اتوریتی بالا است که به صورت دستی و با ربات انجام میشود. این شرکت، نام «لنوو» را در سال ۲۰۰۳ برای خود برگزید که برگرفته از «Le» ابتدای «Legend» و «novo» به معنای «نُوین» در زبان لاتین میباشد. در ۲۷ آوریل 2016, OpenAI، نسخه عمومی و بتای “Open AI Gym” و پلتفرم آن را برای یادگیری تقویتی منتشر کردند. یادگیری ماشین کاربردی از هوش مصنوعی به حساب میآید که امکان یادگیری خودکار و بهبود تجربه یادگیری را بدون برنامهریزی دقیق در ماشین (کامپیوتر) فراهم میسازد. اگر شما واقعاً میخواهید که بازیها و برنامهها را با کیفیت ۴کی و نرخ نوسازی تصویر حداقل ۶۰ اجرا کنید، این مناسبترین گزینه است. با داشتن قابلیت رهگیری پرتو و عملکرد دو برابر بهتر تورینگ، بازیهای مثل سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) از این قابلیت بهخوبی استفاده کرده و سازگاری دارند، در نتیجه میتوان گفت که برای اجرا، RTX 3080 بهترین و شاید ارزانترین گزینه برای شماست.

این فناوری مطمئناً در آینده بیشتر در کارتهای گرافیک مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. این کارت گرافیک در واقع بهترین ساخته انویدیا است که براساس معماری آمپر ساخته شده است و این شرکت گفت که ۳۰۹۰ در کلاس تایتان قرار داشته و با دارا بودن ۲۴ گیگابایت رم گرافیکی، سریعترین کارت گرافیک انویدیا است. درست است که RTX 6900 XT، حدود ۵ الی ۷ درصد سریعتر است، اما ۵۴ درصد قیمت بیشتر نیز دارد، بهخصوص که رم گرافیکی بیشتری هم نصیبتان نمیشود. بزرگترین مشکل RTX 3080 پیدا کردن آن در بازار است و همانطور که میدانید قیمتها هم وحشتناک در کل دنیا صعودی هستند. کارت گرافیک انویدیا جیفورس RTX 3080 با معماری جدید آمپر ساخته شده است که ۳۰ درصد سریعتر از نسل قبل، یعنی ۲۰۸۰ Ti میباشد و قیمت آن ۵۰۰ دلار نیز کمتر است. بهعلاوه شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه کارت گرافیک RTX 3080 Ti که دارای دو عدد VRAM بوده بهزودی عرضه میشود (در مجموع ۲۰ گیگابایت).