15 راز برای آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان | zabannew

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سریع ترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل، با بالاترین کیفیت، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. برای برقراری ارتباط با افراد انگلیسی زبان، تنها تقویت مهارت صحبت کردن کافی نیست و بر روی مهارت شنیداری خود نیز کار کنید تا صحبت های دیگران را نیز متوجه شوید و به آن ها پاسخ دهید. برای مطلع شدن از دوره های آموزش آنلاین زبان آلمانی و آموزش آنلاین زبان ترکی آموزشگاه زبان سرا بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. ما در این مقاله به تمام عوامل و نکات مهم برای اینکه بدانید یادگیری زبان چقدر طول میکشد اشاره کردیم.

مجموعه کتاب‌های آموزشی New Headway

بنابراین برای انتخاب کتاب زبانی که مناسب با شرایط شما باشد، بهتر است به طور تخصصی از مشاوران فروش انتشارات جنگل یا کسانی که در این حوزه اطلاعات کافی این لینک دارند، کمک بگیرید. این کتاب مناسب افرادی‌ست که سطح زبان‌شان بالاست و قصد دارند به طور حرفه‌ای در آزمون‌های زبان شرکت کنند. مجموعه کتاب‌های Headway با متد آموزشی استاندارد خود و با تلفیق شیوه سنتی و مدرن رویکرد نوینی به مقوله آموزش دارد. یادگیری مکالمات ضروری متناسب با موضوع درس، از ویژگی‌های منحصر به فرد این کتاب‌هاست که هر زبان‌آموزی را مشتاق به یادگیری می‌کند. یکی از مزایای این مجموعه این است که برای هر یک از کتاب‌ها روی وب‌سایت دانشگاه میشیگان مجموعه‌ای تست درس به درس نیز وجود دارد. استفاده از این تمرین‌ها رایگان است و حتی اگر کتاب را تهیه نکرده باشید نیز می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

  • همچنین، زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی در بسیاری از کشورها به کار گرفته می شود و به همین دلیل، داشتن مهارت در این زبان برای مسافران و مهاجران به کشورهای دیگر، بسیار مهم است.
  • البته، برای ورود به این سطح باید سطح زبان شما بالای متوسط باشد.
  • اگر در ابتدا نمی توانید این کار را انجام دهید، سعی کنید با صدای بلند بخوانید تا تلفظتان مشخص شود.
  • در این لینک، به فایل کتاب و همچنین تمرینات آنلاین می‌توانید دسترسی داشته باشید.
  • به عنوان مثال می توانید به رادیوی انگلیسی گوش دهید، کتاب های صوتی تهیه کنید، صدای تلوزیون را بلند کنید و به کار های روزمره تان برسید، به پادکست های کوتاه و مفید گوش دهید و حتی از شنیدن یک موسیقی زبان انگلیسی لذت ببرید.

15 راز برای آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان | zabannew

در سال 1977، تریسی ترل (Tracey Terrell) روشی تحت عنوان رویکرد طبیعی برای آموزش زبان معرفی کرد که تحت تأثیر نظریه استفان کراشن (Stephen Krashen) مبنی بر اکتسابی بودن زبان ایجاد شده بود. این روش روی برقراری ارتباط به عنوان کارکرد اصلی زبان تمرکز دارد و در آن زبان به عنوان وسیله انتقال پیام و اطلاعات در نظر گرفته می شود. رویکرد طبیعی در واقع روی مشاهده و یادگیری زبان جدید از طریق قرارگیری در محیطهای غیر رسمی که به زبان هدف صحبت می کنند تمرکز دارد.

مشاهده کنید: ویدیو اموزش زبان انگلیسی در اپارات

انتشارات معتبر بارنز یک کتاب بسیار مهم دیگر نیز در زمینه یادگیری واژگان دارد که به ویژه برای افرادی که سطح زبان انگلیسی آن‌ها متوسط رو به بالاست مناسب است. کتاب 1100Words You Need to Know مطابق نامش شامل 1100 واژه، مثال و تمرین است. این واژه‌ها از دل رمان‌های معروف انگلیسی، نمایشنامه‌ها، شعرها، روزنامه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بیرون آمده‌اند.

“Oxford English Grammar Course”

در این دوره یادگیری زبان نگلیسی، زبان آموزان از مبتدی تا پیشرفته با بهره گیری از منابع مختلف آموزشی و کمک آموزشی به یادگیری آنلاین زبان انگلیسی می پردازند. کتب و منابع آموزشی این دوره در انطباق با  استاندارد مرجع آموزشی اروپا  می باشند. حفظ انگیزه و شوق زبان آموزان نوجوان و جوان برای ادامه یادگیری آنلاین زبان انگلیسی، یکی از مهم ترین و دشوارترین چالش های هر موسسه است. ارتباط برقرار کردن به زبان انگلیسی و مکالمه روان از مهمترین هدف‌های یادگیری زبان انگلیسی است، که از طریق پکیج های خودآموز زبان انگلیسی بزرگسالان مجموعه لینگوجو می توانید به این هدف برسید. آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان از طریق این پکیج‌ها بصورت اصولی و از پایه انجام می شود.