توری پرسی لیست قیمت توری پرسی به روز و آنلاین | foulka

مناطق مختلف همانند پادگان‌های نظامی، زمین‌های کشاورزی، باغ‌ها، کارگاه‌های ساختمانی و حفاظ بزرگ‌راه‌ها از جمله مفتول این کاربرد می‌باشند. هم‌چنین به علت ارزان بودن و زیبایی در موارد بسیاری برای نرده‌کشی به جای نرده‌های آهنی از آن استفاده می‌شود. مثلا در نرده‌کشی دور میدان‌ها، ساختمان‌های مسکونی، ویلا‌ها، مراکز تفریحی، پارک‌ها و ترمینال‌ها به وفور به‌کار برده می‌شود.

  • از مهم‌ترین ویژگی توری پرسی می‌توان به این نکته اشاره کرد که مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار، سرما و گرمای زیاد دارد.
  • همچنین انواع ایرانی و خارجی این نوع توری ها در تعیین قیمت آن نقشی تعیین کننده دارد.
  • همچنین با دقت به نکات و عوامل زیر نیز می‌توانید قیمت توری موج‌دار را بهینه‌تر نمایید.

برخی از وب سایت‌ها ارائه اندازه‌ها، جنس، طرح و منبع توری پرسی را در توضیحات محصول شامل می‌شوند و اطلاعات دقیق در مورد هر توری پرسی را فراهم می‌کنند. خرید توری پرسی از طریق سایت‌های اینترنتی، روشی راحت و سریع برای خرید این محصول از راه دور است. اما به دلیل تنوع بالای توری پرسی در بازار، آگاهی کافی در مورد انواع و اندازه‌های مختلف توری‌های پرسی و محتویات و ویژگی‌های آنها، بسیار مهم است. در غیر اینصورت، احتمال خرید توری پرسی نادرست بالا می‌رود و شاید قادر به استفاده از محصول نباشید.

پرسی چیست؟

در واقع فلزهای نام‌برده در یک‌دیگر تنیده شده و در نهایت این محصول شکل می‌گیرد. به دلیل ویژگی و مشخصات منحصر به فردی که این توری داراست، در صنایع مختلف، کاربرد گسترده‌ای دارد. یکی از انواع خاص و پرکاربرد این دسته از محصولات، توری های فلزی پرسی ریز بافت هستند. توری پرسی ریز بافت به طور معمول از مفتول ساخته شده و دو فاکتور جنس مواد اولیه و نحوه طراحی و ساخت توری در عمر و عملکرد مناسب آن ها تاثیر دارد. مهم ترین تفاوتی که توری پرسی گالوانیزه با آلومینیومی دارد، در مقاومت و استحکام آن ها است. در مقابل وزن توری پرسی آلومینیومی بسیار کم است، اما از نظر مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی دست کمی از نوع گالوانیزه ندارد.

جدول وزن توری پرسی

سایز و اندازه مفتول های مورد استفاده برای ساخت توری های پرسی از 2 تا 6 میلی متر متغیر است؛ اما همه آن ها از لحاظ ظاهری دارای انعطاف پذیری بالایی می باشند و سطح صافی دارند. بافت مفتول ها به یکدیگر در نهایت سبب استحکام و ثبات زیاد توری های فلزی و در عین حال انعطاف پذیری آن ها می شود. با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی با ما همراه باشید تا با انواع توری پرسی و کاربردهای آن ها آشنا شوید.

توری پرسی نوع منحصر به فردی از توری های مفتولی با چشمه های مربع شکل و مفتولهای موجدار است که دارای  کاربردهای بسیار زیاد و متنوع در صنایع مختلف می باشد . عواملی چون نوع، جنس و ضخامت مفتول، اندازه چشمه ها ، ابعاد آن ها و نوع بافت در تعیین قیمت توری پرسی تاثیر بسیار زیادی دارند. به طور کلی هرچه متریال به کار رفته در ساخت توری پرسی کیفیت بالاتری داشته باشد، طبیعتا قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. کارخانه شاهین فلز سپاهان یکی از توزیع‌کنندگان توری پرسی می‌باشد و این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان عرضه می‌دارد. برای استعلام قیمت توری پرسی و دریافت مشاوره خرید، می‌توانید همه‌روزه با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

سبد خرید

توری پرسی لیست قیمت توری پرسی به روز و آنلاین | foulka