طراحی کاراکتر چیست و چگونه می توان طراحی کاراکتر انجام داد؟- طراحی کاراکتر با کمترین هزینه

آیپد ها کم حجم‌تر و سبک‌تر هستند و همینطور نیازی به سیتم جدا گانه ندارند، ایپد می‌تواند رفیق خوبی در سفرها و اماکن عمومی باشد،آموزش طراحی شخصیتدر هر جایی با آن ممکن است. کاراکتریک مخلوق است، مخلوقی که توسط هنرمندی چیره دست به وجود می‌آید. این شخصیت مجموعه ایی از صفات را طبق علاقه طراح و یا سفارش مشتری که می‌تواند برای یک انیمیشن، فیلم، کتاب، کمیک، داستان، بازی و غیره باشد را داراست. هنگامی که یک شخصیت طراحی و خلق می­ گردد می­ بایست توان و قدرت اجرای اشکال و اقسام حرکت­ها و حالت­های گوناگون در طراحی آن وجود داشته باشد.

ابزار Pen را انتخاب کرده و آن را روی حالت No Fill با استروک ۰.۲۵pt قرار دهید. بعد از آن با استفاده از این ابزار، خطوط طرح خود را مجدداً رسم کنید. شما هم اگر سایت دیگری را می‌شناسید در قسمت دیدگاه‌ها برای ما و مخاطبان سایت کادر آموزش بنویسید.

روش طراحی کاراکتر

آموزش طراحی کاراکتر حرفه ای با نحوه طراحی کاراکتر آشنا شدیم. در ادامه این دوره آموزش صفر تا صد طراحی کاراکتر، چند نکته درمورد طراحی کاراکتر را بیان می کنیم. همانطور که در دوره جامع طراحی کاراکتر بسیار دقیق این موارد بررسی و توضیح دادیم سوژه می‌تواند هر چیزی باشد و بررسی هم می‌تواند در هر حوزه و تکنیکی باشد. طراحی کاراکتر به طور ناگهانی و به یک باره شکل نمی گیرد. این که برای طراحی دستی از چه ابزار و تکنیکی استفاده می کند نیز در زمان کار اثرگذار است. کاراکتر ابتدا باید در ذهن طراحی شکل بگیرد و ممکن است اجرای آن روی کاغذ و در نرم افزار در زمان کمی انجام شود یا ممکن است به زمان بیشتری احتیاج داشته باشد.

انتخاب های زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب کاراکتر خود به آنها توجه کنید. آیا شما صاحب یک شرکت هستید یا یک برند شخصی؟ در کدام صنعت مشغول هستید؟ چه نوع خدمات یا محصولی را ارائه می دهید؟ با جستجو در گوگل، کاراکترهای مناسب با برند یا صنعت خود را پیدا کنید. اما این کار به این معنی نیست که باید کورکورانه از آنها پیروی کنید. شخصیت های معروف زیادی وجود دارند که هیچ یک از این قوانین را رعایت نمی کنند. از نمونه‌های معروف می‌توان به الکساندر اورلوف و گیکو گکو اشاره کرد. در ابتدا تک تک اجزا صورت رو طراحی می‌کنیم و برای موهاش خیلی با دقت این کار رو انجام میدیم بعد از سر کاراکتر، گردن کاراکتر و بعد هم بدن رو میکشیم و تنظیم میکنیم و در نهایت رنگ و گرادیانت رو اعمال میکنیم.

گروه طراحان عرفان با سالها تجربه در طراحی گرافیک با بهره گیری از تخصص تصویر سازان ماهر مفتخر به همکاری با نهادهای معتبر بوده است. خیر، بدون هیچ محدودیت سنی میتوانید در دوره طراحی شخصیت شرکت کنید فقط کافیست علاقه داشته باشید. برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات در مورد قیمت‌ها و مقایسه‌های تبلت های طراحی مقاله زیر مطالعه کنید.

اگر محیط طراحی شده توسط شما، با نوع داستان و خصوصا کاراکتر شما هماهنگی لازم را نداشته باشد، کاربر، نمی‌تواند با کاراکتر شما رابطه احساسی خوبی برقرار کند. تا شما داستانی برای خود نسازید، نیازی به داشتن شخصیت ندارید. شما در روند ساخت داستان و شخصیت خود، باید یک محیط مناسب هم برای کاراکتر خود خلق کنید. هنگامی که می‌خواهید کاراکتری را طراحی کنید می‌توانید از ایده‌هایی که در گذشته داده شده است، الهام بگیرید و همان ایده ها را گسترش دهید.

نرم افزارهایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند شامل فتوشاپ، ایلوستریتور، کورل پینتر و sketchbook می شود. لازم است که هر گرافیستی دست کم به یکی از آنها تسلط داشته باشد. طراحی دستی اولیه نیز می تواند با ابزارهای مختلف طراحی بسته به مهارت و تجربه ای که طراح دارد انجام گیرد.

طراحی رابط گرافیکی

طراحی کاراکتر چیست و چگونه می توان طراحی کاراکتر انجام داد؟- طراحی کاراکتر با کمترین هزینه

یک گلدون دیگه با استفاده از ماسک اضافه می‌کنیم و متن رو تایپ کرده و در نهایت موکاپ میکنیم و طرح ما به زیبایی هرچه تمام تر ایجاد میشه. بنابراین دوره آموزش کاربردی طراحی کاراکتر همانطور که در قسمت نمونه میتوانید ببینید کاملا عملی است. «خودپسندی طراحی» یا «نگاه» فیلم چیزی است که به عنوان بخشی از فرآیند پیش تولید ایجاد می شود.

اصول و کلیات طراحی یک شخصیت تبلیغاتی قادر است مبحثی فراوان بحث برانگیز و مسئله ساز باشد. با آنکه قادرید کاراکترهای پویایی را طراحی نمایید ولی طراحی شخصیت خاص مختص به خودتان برطبق طرح مقدماتی احتیاج به ابتکار و ذوق و نبوغ فراوانی دارد. با آنکه امکان دارد خیلی از کاراکترهای معروف و محبوب ساده به چشم آیند ولی در حقیقت در ورای این سادگی زحمات و کوشش و ذوق و قریحه بسیاری وجود دارد. شخصیت ­های تبلیغاتی ، کاراکترهایی می­ باشند که به وسیله­ ی یک گرافیست و یا طراح ایجاد و آفریده می­ شود ، جهت اثربخشی و تماس و رابطه بصری قابل ملاحظه یک مارک و نشان با بینندگان و مشتریان آن برند.

  • برخی از مارک ها به دلیل ارتباط مستقیم حیوان و محصول (مانند گاو و شیر) از یک حیوان خاص استفاده می کنند.
  • یک کاراکتر برند ، نمایانگر برند نیز شناخته می شود و به عنوان سفیر برند شما فعالیت می کند.
  • طراحان شخصیت باید شخصیت و داستانی که شخصیت در آن زندگی می کند را کاملاً درک کنند.
  • اگر محیط طراحی شده توسط شما، با نوع داستان و خصوصا کاراکتر شما هماهنگی لازم را نداشته باشد، کاربر، نمی‌تواند با کاراکتر شما رابطه احساسی خوبی برقرار کند.
  • سلام دوستان, http://higraphics.ir در این ویدیو می‌خوایم یک پوستر طراحی کنیم که پیش نیاز این آموزش طراحی کراکتر هست.

با یک کاراکتر مناسب و خلاقانه حجم زیادی از سرمایه گذاری برای معرفی برند را کاهش می دهد، چون ماندگاری کاراکتر در ذهن بیشتر از سایر تبلیغات می باشد. شخصیت های کارتونی و تبلیغاتی بهتر است تا رنگهای جذابی داشته باشند اما تنوع رنگ کمی را برای طراحی درنظر داشته باشید و ثبل از انتخاب رنگ در مورد روانشناسی رنگ مطالعه داشته باشید. مطمئنا شما نیز از دوران کودکی تا امروز انیمیشن های زیادی را دیده اید و شخصیت های معروف و محبوب دوران کودکی خود را به خوبی به یاد می آورید. ماندگاری طولانی مدت شخصیت های کارتونی در ذهن باعث شد تا در تجارت و تبلیغات نیز از این عنصر مهم غفلت نشود و شخصیت های تجاری جذاب و ماندگاری تا به امروز خلق شوند. مطمئنا شما بعد از شنیدن نام چی توز قبل از محصولات آن میمون معروف چی توز را به یاد خواهید آورد.

طراحی کاراکتر به طور ناگهانی و به یک باره شکل نمی گیرد.