لیست قیمت فلش مموری، ۸ آبان ترب

همچنین فلش مموری های لایتنینگ نیز متناسب با گوشی های آیفون طراحی و عرضه شده اند که هر یک مشخصات متفاوتی دارند. تقریبا همه پارامترهایی که در بالا به آن اشاره کردیم بر قیمت فلش مموری تاثیر می گذارند که باعث شده تا رنج قیمتی فلش ها از حدود صد هزار تومان تا بیش از یک میلیون متغیر باشد. نوع NAND عمدتاً در کارت های حافظه ، درایوهای فلش USB ، درایوهای حالت جامد ، تلفن های هوشمند و محصولات مشابه برای ذخیره سازی عمومی و انتقال داده ها وجود دارد. از حافظه فلش NAND یا NOR بیشتر برای ذخیره ی داده های پیکربندی در محصولات دیجیتالی استفاده می شود، کاری که قبلاً توسط EEPROM یا RAM امکان پذیر شده بود.

علاوه بر این، فلش مموری‌های USB-C را می‌توان بدون نیاز به کابل تبدیل، به تلفن و یا هر دستگاه دیگری که از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند، متصل کرد. اصلی‌ترین عامل در قیمت فلش مموری در درجه اول، ظرفیت ذخیره‌سازی آن است. هر چقدر فلش مموری حافظه بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. به‌عنوان مثال ساده‌ترین فلش مموری با ظرفیت 8 گیگابایت در حال حاضر قیمتی حدود seventy nine هزار تومان دارد در حالی که فلش‌هایی با ظرفیت بالاتر مثلاً 32 گیگابایتی قیمتی حدود 150 هزار تومان هستند.

فلش مموری ها مدل های متفاوتی دارند که در این صفحه تعداد بسیاری از مدل های مختلف آن ها را مشاهده می کنید. مهم ترین مسئله برای انتخاب هر یک از این فلش ها، متناسب بودن آن با نوع نیاز شماست. به جای انتخاب ظرفیت بالا که به کارتان نمی‌آید، برای رابط سخت افزاری مدرن مثل USB تایپ C هزینه کنید. شرکت کینگ استار یک شرکت تولید کننده خوب فلش مموری می باشد ولی نمی توان با اطمینان گفت که کینگ استار از بهترین برندهای فلش مموری در ایران و جهاناست اما تاکنون محصولات بدی هم تولید نکرده است.

فلش ۳۲ گیگ پاناتک Panatech P405

این فلش مموری مثل فلش مموری سن دیسک از یک برنامه به نام TransMemory U202 بهره می برد تا بتواند امنیت کامل اطلاعات را فراهم کند. این فلش در سه ظرفیت هشت ، شانزده و سی و دو گیگابایت تولید شده که قیمت خوبی دارد. وقتی از بهترین روش انتقال داده صحبت به میان بیاید، انتخاب اول بیشتر ما خرید فلش مموری USB خواهد بود. قیمت مناسب، سهولت در استفاده و سرعت بالا باعث شده تا فلش ها خیلی زود رقبای قبلی خود مانند فلاپی و سی دی و DVD را کنار بگذارند و به گجتی محبوب در حوزه آی تی بدل شوند. البته شاید در آینده نه چندان دور هاردهای اکسترنال یا روش های ذخیره سازی آنلاین جایگاه نخست فلش رو متزلزل کنند. دومین ویژگی مهمی که برای خرید فلش مموری باید حتماً آن را بررسی کنید، میزان سرعت است.

فلش مموری Sandisk Extremely Cz48

در فلش مموری‌های نوع 2 در قسمت پورت، یک اتصالگر سیاه و یا سفید قرار دارد؛ در حالی که در فلش‌های نوع three این قسمت به رنگ آبی است. برخی از فلش مموری‌ها از سیستم فایلی به نام Fat32 استفاده می‌کنند. این دسته از فلش مموری‌ها دارای محدودیت اندازه فایل به ازای 4 گیگابایت را دارند. بسته به حافظه فلش مموری خود می‌توان اطلاعات را در آن ذخیره کنید.

در خرید فلش مموری چند نکته قابل توجه است، که ظرفیت ذخیره‌سازی اطلاعات، سازگاری با سیستم عامل، اندازه فیزیکی فلش و بودجه ای که در نظر گرفته اید از مهمترین آن هاست. اولین نکته ای که باید برای خرید فلش مموری در نظر بگیرید ظرفیت آن می باشد؛ ظرفیت فلش مموری رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد بنابراین قبل از هر چیزی باید نیاز خود را در نظر بگیرید. اگر به دنبال یک فلش مموری برای ضبط ماشین هستید، فلش مموری های 8 الی 32 گیگابایت برای تان مناسب هستند و نیازی به صرف هزینه برای خرید فلش های ظرفیت بالاتر نیست. کمپانی های بسیاری وجود دارند که فلش مموری های باکیفیت تولید و عرضه می کنند.

  • به طور مثال فلش های OTG برای افرادی مناسب است که در زمان های متفاوت می خواهند بدون وصل کردن گوشی به کامپیوتر یا لپ تاپ، اطلاعاتی را جابجا کنند.
  • اگر نگران امنیت اطلاعات خود هستید می توانید از نرم افزار SanDisk SecureAccess استفاده کنید و دیگر نگران امنیت پرونده های خصوصی خود نباشید.
  • این فاکتور به عوامل زیادی از جمله ظرفیت، نوع کانکتور، برند سازنده و سرعت انتقال داده آن دارد.
  • سرعت این فلش مموری نسبتا خوب است و از رابط کاربری USB 2.0 برای اتصال به کامپیوتر استفاده می کند.
  • البته شاید در آینده نه چندان دور هاردهای اکسترنال یا روش های ذخیره سازی آنلاین جایگاه نخست فلش وبسایت اصیل بخرید رو متزلزل کنند.
لیست قیمت فلش مموری، ۸ آبان ترب