طراحی سايت رستوران

نمونه ای ساده و مدرن از یک آشپزخانه ام دی اف سفید قهوه ای با کابینت هایی بدون دستگیره. منبع عکس: سیری در ایران، عکاس نامشخصرستوران زمین از محبوبترین رستورانهای گیاهی در شهر تهران به شمار میرود و با وجود عدم استفاده از انواع گوشتها، منویی بسیار متنوع دارد. از دیگر هتلهایی که در شمال شهر تهران قرار گرفته، میتوان به هتل استقلال اشاره کرد. در رستورانهای رمانتیک تهران میتوانید علاوه بر صرف غذاهای خوشمزه و منحصربهفرد، به ثبت خاطرات زیبا و رمانتیک خود بپردازید و لحظات عاشقانهای داشته باشید. برای این کار شما میتوانید از انواع لوستر، لامپ های ریلی، چراغ های خطی ولامپ های هالوژنی استفاده کنید. از این آثار هنری کهن میتوانید از اکسسوری گرفته تا ظروف کاربردی استفاده کنید. و اگر هواکش این امکان را ندهد؟ همانطور که در مورد منوی غذا، سرآشپز و وب سایت رستوران باید از قبل برنامهریزیهای لازم را انجام داد طراحی داخلی فضای رستوران نیز از دیگر موارد مهمی است که مدیریت رستوران ملزم است برای جلب مشتری و فروش بیشتر توجه کافی را به آن مبذول دارد؛ بنابراین برای ماندگاری در چنین صنعتی که سرشار از تنوع است علاوه بر اینکه باید در ارائهی غذا و خدمات خوب و حرفهای مهارت داشته باشید، طراحی محیط غذاخوری منحصربهفرد و مدرن که بتواند توجه مشتریان را جلب کرده و باعث فروش بیشتر رستوران شود نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در این مقاله به طور مفصل به اهمیت نما در طراحی ساختمان های تجاری می پردازیم با ما همراه باشید… در این مقاله سعی ما بر این است که عوامل تاثیر گذار بر طراحی یک رستوران زیبا و اصول آن را بررسی کنیم. در نگاه اول بنظر میرسه این کابینت از جنس ممبران (در ادامه مقاله میگیم ممبران چیه) باشه! این به طور مستقیم با تجربه مشتری و عملکرد مؤسسه مرتبط است. هر رستوران با توجه به نوع کاربری که دارد از بخش های متنوعی تشکیل می شود. به دلیل افزایش جمعیت در تهران، بیشتر پروژه های داخلی از تخریب ساختمان های قدیمی و ایجاد سازه های جدید با طراحی جدید تشکیل می گردد. پروژه دکوراسیون داخلی رستوران/ قنادی/ بار از طراحی داخلی، نورپردازی و معماری و طراحی چیدمان مبلمان تشکیل شده بود.

و بالعکس؛ استفاده از رنگ هایی مثل نارنجی، قرمز و زرد که به رنگ های گرم معروفند، در طراحی رستوران شما موجب افزایش اشتهای افراد شده و این حس را به آنها القا می کند که با ولع بیشتر غذایش را بخورد. رنگ بندی درست در طراحی داخلی رستوران ایرانی شما می تواند محیط را بسیار دل انگیز تر کند و حس بهتری به مشتری انتقال دهد و باعث شود که رستوران شما به گزینه همیشگی اش تبدیل شود. دکوراسیون یک رستوران سنتی باید این ویژگیها را در خود جای دهد: بزرگ، دلباز، روشن، آرامشبخش، سرزنده و صمیمی. اولین اصل با اهمیت در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران، توجه به معماری آن بنا و ایجاد فضای هارمونیک میان فرم، بافت و رنگ تمامی عناصر و قرار گرفتن آنها در جای درست خودشان است. قسمت مرکزی سالن اصلی به شکل یک آشپزخانه کاملا باز است و با یک پیشخان به هم پیوسته از محل نشستن مشتری ها جدا می شود.

در طراحی رستوران مدرن می توان از طرح ها با رنگ های آبی روشن و خاکستری, دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ بافت و رو شنایی بیشتری به محیط بخشید. به عنوان مثال، استفاده از شیشه شفاف در ساختمان های تجاری مانند رستوران ها معمول است تا نگاهی اجمالی به فضای داخلی زیبا افراد بیشتری را به رستوران بکشاند. تنها نکته اصلی این است که اگر فضایی دلنشین و قابل قبول برای مشتری های خود فراهم کنید به احتمال زیاد آن ها را به میهمانان همیشگی خود مبدل خواهید کرد. به احتمال زیاد وارد ساختمانی با نمای چشمگیر خواهید شد اینطور نیست؟ اگر رستوران شما در فضایی بسته قرار دارد باید میزان شدت نور زیاد باشد و اگر در محیط باز واقعشده است، از نور ملایم و متعادل استفاده کنید. میزان نور در انواع مختلف رستوران متفاوت است اما به طور کلی اگر می خواهید محیط رستورران شما فضایی گرم و صمیمی را در ذهن مشتری تداعی کند، توصیه میکنیم از رنگ هایی ملایم مانند نارنجی و زرد استفاده کنید.

این مصالح چوبی و آهنی را می گردد به راحتی بازنموده یا سرهم کرد. نورپردازی محلی که مشتریان می نشینند نیز بسیار مهم است زیرا که نور این مکان حال و هوای رستوران را تعیین می کند. اما صرف نظر از سر آشپز رستوران شما و خلاقیت های خوشمزه او، برای اینکه فضای رستورانتان خاص تر شود تا توجه مشتری را به خود جلب کند باید به زیبایی ظاهری آن نیز توجه داشته باشید. می توان گیاهان را در کنجها کار کرد و یا یک دیوار سبز به فضا الحاق کرد تا مشتریان با دیدن آن احساس آرامش و شادابی کنند. کاشیهای کف رستوران هم میتوانند از فرمها و جنسهای سنتی پیروی کنند تا فضا کاملا هماهنگ و منطبق بر اصول معماری سنتی ایرانی شود. 2. آیا دکوراسیون رستوران شما و چیدمان آن منطبق بر اصول ایمنی هست یا خیر؟ رنگ های سرد مانند آبی و بنفش قسمت ناخودآگاه ذهن انسان را به سمت سیر بودن می برد، بنابراین برای غذا های رژیمی منوی رستوران خود از وسایلی با این رنگ استفاده کنید.

با این حال، معمار یا طراح داخلی، کمک می کند فضای داخلی زیبا داشته باشید . اگر از لحاظ بودجه محدودیت دارید بهتر است که هوشمندانه عمل کنید و بخشی از هزینه های لازم را برای یک عنصر و المان خاص که دکوراسیون رستوران شما را منحصر به فرد می کند. پیش از اینکه چیدمان مبل ها و سایر لوازم را انجام دهید. هیچ تزئیناتی در کار نبود، فقط ستون های فلزی دیوارها دیده می شد و زمینی بتنی بدون هیچ تزئیناتی هماهنگی ها توسط مهندسان برق، مکانیک، ساختمان و یک مشاور آشپزخانه انجام شد. اما در اروپا و کشور های آمریکایی بیشتر به نور پردازی اهمیت می دهند و جزء حذف نشدنی طراحی آنها به حساب می آید.

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن در طراحی نما انتخاب متریال نما معمولاً به کاربرد و هدف ساختمان و همچنین الزامات برنامه ریزی بومی بستگی دارد که ممکن است ظاهر ساختمان را در ارتباط با همسایگان آن تحت تأثیر قرار دهد. طرح های اولیه ای که در طراحی اولیه نما قرار می گیرند به این منظور است که نمای همه جانبه ای از تمام الزامات ایجاد شود که شامل هدف مورد نظر از نما، طراحی آن و همچنین محدودیت های قانونی و عملی مختلف مورد نیاز قبل از ساخت است. عاملی که در آرامش خاطر مشتریان تاثیر بسزایی خواهد داشت، مشتری با احساس آرامش بیشتر در کنار غذاهای باکیفیت، مطمئنا تجربه ای خاطره انگیز خواهد داشت و به همین خاطر سعی می نماید در آینده نیز به این رستوران سر بزند. طراحی داخلی موفق یک رستوران ,تا حد زیادی به چگونگی مشاهده (احساس) مشتری, بستگی دارد در محیطهای شلوغ و پر سر و صدا رستوران باید به گونه ای باشد که کاملاً مشخص و مجزا به نظر آید و جلب توجه کند.

طراحی داخلی اشپزخانه رستوران

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. جدای از این موارد شما می توانید هر زمان که خواستید طرح و مدل آن را مطابق با مد روز تغییر دهید، بدون نیاز به هزینه های هنگفتی که برای تغییر بنای رستوران مصرف می شود. این رستوران یکی از لوکسترین و شیکترین رستوران های تهران است که انواع مختلف غذاهای ایرانی را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. اگر شما قصد دارید که به تازگی رستوران خود را راه اندازی کنید و یا دکوراسیون آن را تغییر دهید با ما همراه باشید. گرمایی که با دیوارها، سقف و کفپوش چوبی به فضای داخلی رستوران، کافی شاپ یا فست فود شما منتقل می شود میل استفاده از چوب را بیش از پیش افزایش می دهد بیشتر می کند. «تابناک با تو» – از نمای بیرونی گرم و دلپذیر که با گیاهان سبز تزئین شده است گرفته، تا ساختمان چوبی رستورانی با تم جنگلی، یا نمای شیشه ای و آینه ای در ورودی دفتر مرکزی یک شرکت، طراحی نما یکی از جنبه های موثر برای ساختمان های تجاری است.

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی

وقتی تخمین هزینه ای راه اندازی رستوران را انجام دهید، می توانید به درستی برای ارائه خدمات، خرید لوازم مورد نیاز، تهیه مواد اولیه و موارد دیگری مثل طراحی داخلی و تبلیغات، تصمیم گیری کنید. 3. بهترین مواد را از نظر کیفیت و قیمت در طراحی مکان کسب و کار خود استفاده کنید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید. دکوراسیون رستوران سنتی حسی از گرما و صمیمیت را به آدمها منتقل میکند.

5. سطح آن سر و لغزنده نباشد تا باعث ایجاد حوادث احتمالی و ضرر های مالی و جانی نشود. رعایت این موارد موجب می شود که لازم نباشد کف پوش رستوران را زود به زود تعویض کنید و این عامل موجب صرفه اقتصادی برای شما می شود. مشتریها بر اساس مکان رستوران انتظار طراحی مخصوص آن مکان را دارند؛ یعنی اگر مکان رستوران سنتی باشد باید فضای درون رستوران به صورت سنتی طراحی شده باشد، یا این که غذایی که در رستورانهای سنتی پخت میشود باید به طور معمول آن غذا به صورت سنتی در ظروف سنتی سرو شود. برای اینکه رستوران ایرانی شما فضایی دلنشین، اصیل و منحصر به فردی داشته باشد، همیشه از ایده های خلاقانه و جدید برای طراحی داخلی آن استفاده کنید. در طراحی داخلی رستوران, توجه کردن به اصولی که مختص چنین معماری می باشد، بسیار مهم است.

طراحی داخلی رستوران ایرانی طراحی ارگونومی نیز از دو طرف ، زیبایی و خاص بودن فرم میز ، استفاده از متریال متفاوت و زیبا ، توجه ویژه به رنگبندی و نورپردازی از دیگر جزئیات تکمیل کننده ی یک پذیرش و کانتر اصولی و زیباست. کاربرد عالی و پاسخگوی مشتری بودن هر دو با هم در این چیدمان حاضر هستند. نور پردازی یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی رستوران است و با سبک و سیاق آن رستوران رابطه مستقیم دارد. به کارگیری کف پوش مناسب در سطح آشپز خانه و فضای رستوران از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار در طراحی یک رستوان خوب است. طراحی دکوراسیون داخلی فست فود و رستوران بر روی مشتریان بسیار تاثیرگذار است، که این تاثیر کاملا با جذب مشتریان بیشتر قابل درک می باشد. طبق سلیقه میتوان دکوراسیونی منحصر به فرد با تنوع رنگی ویژه ایجاد کرد. این متریال به صورت سنتی، کلاسیک مدرن یا امروزی در انواع سالن های غذا خوری و فضای باز معرف سلیقه و نوع خدمات شما خواهد بود.

دکوراسیون داخلی رستوران ایرانی

معمولا مشتریان قبل از اینکه تصمیم بگیرند کجا غذا بخورند، رستوران ها را به صورت آنلاین جستجو می کنند. در ایران نیز به کار بردن مصالح طبیعی مانند سنگ و چوب در طراحی رستوران باعث می شود فضای آن اصیل تر شود، همچنین اگر رستوران سنتی باشد میز و مبلمان نیز باید به گونه ای انتخاب شوند که فضایی کلاسیک را در ذهن مشتریان تداعی کند. از طرفی باید افزود که نور طبیعی از لحاظ روانی تأثیر مثبتی بر روان آن ها خواهد داشت. همچنین می توانید از عوامل طبیعی در طراحی الهام بگیرید. از آنجایی که مکان این رستوران اجاره ای است، می توان تمام مصالح بکار رفته در طراحی داخلی آنرا باز نموده و در آینده در مکانی دیگر استفاده کرد. در انجام این کار نکات ریزی وجود دارد که همانند قطعات دومینو با هم در ارتباط هستند و اگر یکی از آنها به درستی انجام نشود ممکن است فضای رستوران شما شکل زننده ای به خود بگیرد.

دکوراسیون داخلی رستوران و فست فود

زمانی که شما وارد یک رستوران می شوید انتظار دارید نشانه هایی از فرهنگ و آداب و رسوم یک رستوران ایرانی را در آن مکان مشاهده کنید. می­تواند به بهترین نحو با چراغ­های LED یا خلاقیت­های جدید سردرها را تزئین کرد. اگر حتی شیفته بازیهای سبک آشپزی هم نباشید حتما با یک بار نصب و تجربهی بازی Cooking Mama مجذوب گرافیک منحصربفرد، جذاب و زیبای آن میشوید. چنین ذراتی حتی در صورت استفاده از مواد شوینده قوی به سختی از جداره ها جدا و تمیز می شوند. اما در هر صورت سبکهایی مانند سبک کوستال یا همان سبک ساحلی و حتی سبک اسکاندیناوی نیز میتوانند گزینه های مناسبی برای دکوراسیون یک رستوران دریایی خاص باشند. برای نورپردازی رستورانهایی که به سبک سلطنتی طراحی میشوند از لوسترهای بزرگ استفاده میکنند. ما صفر تا صد اصول طراحی کافی شاپ را بازگو خواهیم کرد. 1. چگونه قسمت های مختلف رستوران خود را جذاب تر کنید.

اگر رستوران شما رستوران مجلل و شیکی بوده و یک رستوران گران قیمت با مشتریهای خاصی است، بهکار بردن بافتهای قوی مانند چوبهای خرده شده و آجر با سنگهای گرانبها و قیمتی در نمای داخلی و نمای بیرونی ساختمان رستوران غوغا میکند. رستوران باربد دقیقاً همان رستورانی است که کیفیت خدمات و غذاهای بسیار مناسبی را در کنار قیمتی معقول و منصفانه ارائه میکند. از سوی دیگر، نماهای با طراحی ضعیف عملکرد ساختمان را نیز ضعیف نشان دهند. پیوستگی این طرح باعث می گردد بینندگان فضای خالی را دنبال نموده و با کنجکاوی بیشتر به طرح های جذاب بکار رفته در داخل رستوران توجه نشان دهند. اهمیت یک نمای خوش ساخت را می توان به لباس خوب تشبیه کرد. مردم برای اینکه غذای رستوران شما خوب است تصمیم می گیرند به آنجا بیایند. برای مدیریت بهتر فضای محل، میزهای مربع شکل، صندلی هایی با مواد مقاوم و بدون کوسن برای جلوگیری از ایجاد لکه انتخاب کنید.

بازار بزرگ استانبول یکی از بزرگترین و قدیمیترین بازارهای دنیاست بنابراین توقع روبهرو شدن با مرکز خریدی لوکس را نداشته باشید. می توانید با اقامت در یکی از اتاق های این هتل از امکانات آن مانند اسپا، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی و سونا، رستوران، بار و کافه آن بهره مند شوید. بدین معنا که طراحی رستوران کنار دریا با رستوران داخل شهریا بین جادهای یکسان نیست. از این جهت برای موفقیت رستوران خود در کنار غذای خوبی که ارائه می کنید به دیزاین رستوران و فضای داخلی و خارجی آن نیز توجه داشته باشید و یک طراحی مناسب , طراحی داخلی رستوران صنعتی خلاقانه و جذاب برای آن در نظر بگیرید. شرکت طراحی و معماری آبگون دیزاین با سابقه ی چندین ساله در زمینه طراحی و اجرای انواع رستوران های سنتی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه طراحی داخلی رستوران سنتی می باشد. معمولا تفاوت هایی در طراحی دکوراسیون رستوران با سبک دیزاین هتل وجود دارد.

طراحی داخلی رستوران کلاسیک