کرم پودر

کرم پودرها از تنوع بسیار بالایی بهره مند هستند و هر کدام از نظر شکل ظاهری و نوع مواد سازنده با هم تفاوت دارند. برای نمونه اگر بخواهیم آنها را بر اساس نحوه بسته بندی تقسیم بندی کنیم در دستههای کاسهای، پالتی، پمپی و تیوپی قرار میگیرند. این دسته بندی ها نیز خود از نظر نوع کرم و میزان قوام به کرم های استیکی، مایع، کرمی و پودری تقسیم میشوند.

کرم پودرهای ماتقابل استفاده برایپوست‌های چرباست که جلوی برق زدن صورت پوست را می‌گیرد و بافت سبکی بر روی پوست دارد. این فاندیشن‌ها برای آرایش مهمانی و مجالس گزینه مناسبی است. تهیه کرم پودر اصل از برندهای معتبر لورال، مک، میبلین، دوسه و .. برای پوست خشک، چرب و معمولی، پوشانندگی بالا و مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی ویترین. دارای بافتی فشرده و متراکم و غلیظ تر از کرم پودرهای کرمی هستند.

پس خرید کرم پودر یکی از مواردیه که باید به اون توجه ویژه داشته باشید. برای اینکه بتونید خرید خوبی رو تجربه کنید باید چندتا نکته رو در نظر بگیرید که در ادامه براتون میگیم. اما قبل از اون بهتره که کمی در رابطه با انواع کرم پودر اطلاعات کسب کنیم. بسیاری از کرم پودرها به دلیل خشک و پوسته پوسته شدن مورد انتقاد قرار می‌گیرند، اما در واقع این اتفاق در 99 درصد اوقات به دلیل استفاده نادرست افراد از آن اتفاق می‌افتد. تا وقتی که شما پوست خود را به درستی آماده کرده و با استفاده از یک مرطوب کننده مناسب به آن آبرسانی کنید، حتی سنگین ترین نوع مات آن نیز می‌توانند جلوه نهایی صاف و طبیعی داشته باشند. اگر مدام در حال فعالیت هستید و تنها می‌خواهید مقداری ظاهرتان را بهتر کنید، جلوه نهایی خالص ، مانند مرطوب کننده‌های رنگی، بهترین انتخاب برای شما است.

فروشگاه اینترنتی روژه فروشگاه تخصصی اینترنتی محصولات مراقبتی پوست و مو است. فروشگاه اینترنتی روژه انواعی از نام آشنا ترین محصولات آرایشی و بهداشتی، شامل گروه های مراقبت از پوست، مراقبت از مو، حمام و بدن و آرایشی را در دل خود جای داده است. افرادی که پوستشان مختلط است ، ناحیه گونه هایشان خشک و ناحیه بینی و پیشانیشان چرب و براق است. این افراد معمولا در فصل های مختلف از انواع کرم پودر استفاده می کنند و کرم پودرهایی که پایه آنها آب است ، بهترین گزینه برای اینگونه افراد است.

پس به نظرتون باید چه کار کرد؟

کرم پودر

این نوع کرم از نظر ماهیت با سایر کرمها تفاوت دارد و شامل پنککها شالبا میشود. پنکک یا کرم پودری در مقایسه با کرمهای مایع و جامد ماندگاری پایین تری دارد و باید در طول روز حتماً آن را تمدید کرد. این نوع کرم بهترین گزینه برای پوست چرب میباشد زیرا به کاهش براقیت پوست کمک میکنند. برای این که بتوانید کرم‌ پودر مناسب خود را خریداری کنید، برایتان لیستی از بهترین برندهای تولیدکننده‌ کرم پودر را آماده کرده‌ایم.

  • تهیه کرم پودر اصل از برندهای معتبر لورال، مک، میبلین، دوسه و ..
  • این افراد باید محصولات مخصوص پوست چرب در فصل گرما و مخصوص پوست خشک در فصل های سرد سال تهیه نمایند.
  • توی خرید آنلاین کرم پودر برای پوست سبزه سعی کنید از کرم‌پودرهایی با رنگ گرم استفاده کنید.
  • اگر دارای پوستی خشک هستید و می‌خواهید برای مدت بسیار طولانی کرم پودر بر روی صورتتان بماند، نوع کرمی بهترین انتخاب برای شما است.
  • در ابتدا، بهترین برندهای تولیدکننده کرم پودرها را معرفی می‌کنیم و سپس توضیحی اجمالی درباره برخی از این کرم پودرها می‌دهیم.
  • شما می‌توانید در صورت نیاز با افزودن مقداری مرطوب کننده بی رنگ به آن، پوشش دهی متوسطی از آن بگیرید.
فقط نکته‌ای که باید به اون توجه کنید اینه که شماره و درجه‌بندی کرم پودر‌ها بر اساس برندشون متفاوته. مشکلی که اکثراً برای خانم‌ها پیش میاد اینه که بعد از خرید کرم پودر متوجه میشن که اون کرم‌پودر رنگش براشون مناسب نیست. این مساله توی خرید آنلاین کرم پودر بیشتر خودش رو نشون میده چون جای تست وجود نداره. پس به نظرتون باید چه کار کرد؟ برای اینکه توی خرید اینترنتی کرم پودر به مشکل بر نخورید بهتره قبل از خرید کرم‌پودر، تناژ رنگی پوست خودتون رو بشناسید و ببینید که توی کدوم رده قرار میگیرید.

رنگ کرم پودر

در مجموع انتخاب نوع کرم پودر از میان این همه تنوع بسیار دشوار است، زیرا باید رنگ کرم، نوع فرمولاسیون، مات یا براق بودن، نوع پوست و نکات بسیار زیادی را در نظر بگیرید. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی انواع کرم متناسب با پوست صورت بپردازیم. کرم پودر استیکی در دسته کرم پودرهای جامد است و به کرم پودر ماتیکی هم شناخته می‌شود. این نوع کرم پودر، بافت نسبتا سنگینی دارد و برای پوشاندن لک‌ها مناسب است. کرم پودر استیکی دیر‌تر پخش می‌شود، دارای بافتی خشک است و برای پوست‌های خیلی خشک مناسب نیست‌. بسته‌بندی جمع و جور کرم پودرهای استیکی موجب می‌شود جای کمی در کیف بگیرند.

کرم پودر استی لادر مدل Double Wear SPF10