تور عمان لیست قیمت تورهای عمان ارزان و لحظه آخری

آقای موسوی، سلام، شما برای کار در یک کشور نیاز به اخذ ویزای اقامت دارید که برای آن باید یک کارفرمای محلی بپذیرد که بعنوان کفیل شما درخواست کننده ویزای اقمت برای شما باشد. سفر توریستی فرصت مناسبی است برای بررسی محیط و فرهنگ آن کشور و شهر بعنوان یک توریست. بررسی سبک زندگی و مسائل مربوط به یافتن کار به زمان بیشتری از یک سفر توریستی 3 یا 4 روزه نیاز دارد و بهتر است فاز مطالعاتی و یافتن کارفرما از قبل از سفر باید انجام شود تا درصورت نیاز بخش مصاحبه کاری در سفر انجام پذیرد.

این کوهستان زیبا که نام آن به معنی کوه سبز است، در دامنه خود زمین­ های حاصلخیزی دارد که برای کشاورزی بسیار مناسب است. چشمه ها و آبشارهایی که از این کوه سرچشمه می گیرند، طراوت خاصی به فضای اطراف جبل اخضر بخشیده اند. بله اما نیاز به اخذ ویزا نیست و در فرودگاه عمان می توانید ویزا تور عمان را دریافت نمایید. برای اقامت در یک هتل 3 ستاره به ازای هر شب مبلغ 22 الی 35 ریال عمان باید پرداخت نمایید.

💲 قیمت تور عمان تابستان

این کشور از سمت غرب با سه کشور عربستان سعودی، امارات و ایران همسایه می‌باشد. از سمت جنوب با کشور یمن همسایه است و با ایران دارای مرز آبی می‌باشد. این کشور پادشاهی دومین کشوری است که از نظر مساحت دارای 300 هزار کیلومتر مربع می‌باشد. بیشتر مناطق کشور عمان کوهستانی بوده و در بیشتر بخش‌های آن رشته کوه حجر وجود دارد. سواحل جنوبی خلیج فارس در فصل نوروز یکی از بهترین آب و هواها طی سال را دارند و برای نوروز تور مسقط وجود دارد. سلام من و دوستم دراسفند ماه میخوایم بریم مسقط یه تور ارزان قیمت میخوایم،ترجیحا منزل مبله ارزان قیمت و اقامت برا دوهفته تا یک ماه.بیشتر برای تحقیق و کار کردن در سالن زیبایی هست ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • سلام دوست عزیز، بله شما می‌تونید تور عمان رو برای تاریخ مورد نطرتون رزرو کنید.
  • در این شهر شما میتوانید شاهد زیباترین و خیره کننده­ ترین سواحل عمان باشید که از معروفترین آنها میتوان ساحل المغسیل را نام برد.
  • گاه بر فراز تپه‌ای بلند قدم علم کرده‌اند و فارغ از عظمت عمان متواضعانه سایش شن‌ها بر اندامشان را تاب می‌آورند و گاه بی‌هیچ دغدغه‌ای در میان نخلستان‌ها آرام گرفته‌اند.
  • عمان کشوری با درآمد بالا است که 84 درصد درآمد خود را از کاهش منابع نفتی به دست می آورد.

پکیج های تور عمان از حداقل 3 شب و 4 روز شروع می شود و هر چقدر زمان بیشتری برای اقامت و گردشگری در عمان بگذارید می توانید دیدنی ها و جاذبه های منحصر به فرد و متنوعی در این کشور آن را ببینید. بسیاری از مردم تور عمان را سفر به سرزمینی خشک می دانند و به غلط تصور می کنند هیچ جاذبه و تفریحگاهی در این کشور وجود ندارد. هتل‌هایی که برای تور کشور عمان در نظر گرفته شده‌اند، به شما اقامتی لوکس و امکاناتی مدرن ارائه می‌دهند.

سلطان قابوس از زمان به قدرت رسیدن در سال 1970 بر حفظ فرهنگ سنتی عمان درعین حرکت با مدرنیته و پیشروی با عصر جدید تأکید کرده است. به همین ترتیب ، سفر به عمان فرصتی نادر برای ما فراهم میکند تا یکی از سرزمین های پادشاهی عرب را جستجو و بازدید کنیم. پرواز کیش – مسقط دو روز در هفته و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد مسقط انجام می پذیرد. پروازهای چابهار – مسقط هر هفته جمعه‌ ها و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد مسقط انجام می پذیرد.

مناطق جنوبی معتدل و گرم و در زمستان و بهار بارندگی زیادی دارد اما در قسمت های شمالی و مرکزی گرم و سوزان می باشد. در قسمت ارتفاعات هم میزان بارندگی قابل ملاحظه ای دارد که شاهد بارش برف می باشیم. فرودگاه بین المللی مسقط فرودگاه نظامی و همگانی مسافر بری می باشد که در شهر مسقط عمان واقع شده است. اگر قصد سفر به مسقط عمان را دارید بهترین مقصد مستقیم هوایی ، پرواز عمان ایر از تهران به مقصد می رود. جاذبه های طبیعی مانند بندر و جنگل، بازار، موزه، قصر و از همه مهمتر محلی برای دیدن فرهنگ خالص مردم عمان.

سوغات معروف عمان

از رایج ترین تورهایی هستند که در سراسر ایران برگزار می شوند و اگر ساکن دیگر استان ها و شهرستان های ایران هستید، پیشنهاد می کنیم که حتما با کارشناسان آژانس رامین گشت تماس حاصل نمایید تا تور مورد نظرتان را برای شما رزرو نمایند. در حال حاضر ویزای توریستی 10 روزه، 1 ماهه و یکساله مولتی برای ایرانیان صادر می شود. ضمنا مدت زمان صدور ویزا معمولا یک روز کاری است و متقاضیان عزیز 1 ماه فرصت دارد تا از ویزای خود استفاده کند. نوع دیگر ویزای عمان، ویزای اقامت 2 ساله عمان بوده که جهت این نوع ویزا هم مدارک خاصی نیاز ندارد و شما می توانید بعد از اخذ این ویزا به مدت 2 سال مداوم یا ورود و خروج ، به این کشور داشته باشید. اما در عوض اقامت در هتل ‌های 3 ستاره عمان، باعث کاهش هزینه ‌های سفرتان میشود و قیمت تور عمان را معقولانه تر خواهد کرد.

تور عمان لیست قیمت تورهای عمان ارزان و لحظه آخری

در طول این فصل صلاله فوق‌العاده سرسبز و بارانی می‌شود؛ شهری که خشک و صحرایی است در این زمان به یک بهشت طبیعی تبدیل می‌شود. بسیاری از مردم محلی و بازدیدکنندگان بین‌المللی به صلاله می‌روند تا از زیبایی‌های این فصل لذت ببرند. مسجد سلطان قابوس در سال 2001 میلادی تاسیس شده و به عنوان یک جاذبه تاریخی محبوبیتی ندارد. اما این مسجد را به جرات می‌توان جزء زیباترین مساجد تمام دنیا دانست. در عمارت مسجد سلطان قابوس از ترکیب رنگی سفید و کرم استفاده شده و در ساخت آن از بهترین متریال و برترین معماران جهان بهره گرفته‌اند.

این شرایط همانند کشور ترکیه بوده، با این تفاوت که قبل از دریافت بلیط سفر خود و ورود به کشور عمان، درخواست خود را باید حتما به ثبت برسانید. مهمترین نکته این است که در موقع ثبت درخواست خود برای ویزای عمان، حتما مدارک شما کامل و بی نقص باشد. خبر خوش این که برای سفر به عمان نیازی به اخذ ویزا از قبل نیست و به صورت الکترونیکی و یا فرودگاهی به محض ورود به خاک این کشور ویزا صادر می شود و این خود یکی از عوامل کاهش دهنده قیمت ها است.

اگر به دنبال خرید عینک با برند معروف هستید در این مرکز خرید عینک‌های آفتابی مارک‌دار را می‌توانید خریداری نمایید. بورس انواع پوشاک، لوازم آرایش، کیف و کفش، لوازم ورزشی و… در این مرکز خرید وجود دارد. این مرکز خرید یکی از مکان‌هایی است که در آن برای نمازگزاران مسجد وجود دارد.