دریچه کولر در اصفهان

دریچه کولر چوبی از لحاظ زیبایی و تطابق با محیط و دکوراسیون برخی از ساختمانها دریچه کولر مثال زدنی است. تولید کنندگان این نوع از دریچه تنظیم هوا از متریال چوب استفاده می نمایند. دریچه های چوبی به دلیل زیبایی چشم نوازشان در محیط های مسکونی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. انواع دریچه چوبی ( ام دی اف ) برای مصارف مختلف میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند.

مدل دریچه کولر پلاستیکی درپوش دار یکی از پر مصرف ترین محصولات در بین مردم می باشد. روش صحیح اندازه گیری دریچه کولر گرفتن سایز تو در توی کانال کولر است. ابتدا دریچه های قدیمی را باز کرده و سپس ابعاد داخل به داخل کانال کولر را اندازه گیری می کنیم. همچنین اگر قاب چوبی و یا کانالمان مشکلی داشته باشد، با کارشناسان فروش دریچه کولر در میان می گذاریم. این دریچه‌های کولر، زیبایی منحصر‌به‌فردی در محیط ساختمان ایجاد می‌کنند.

از دیگر مزایای استفاده از دریچه چوبی، خنک ماندن آن در اکثر مواقع است. از این جهت این دریچه به شکل بهتری هوای خنک را از درون کانال به محوطه بیرونی منتقل می‌کند. موسسه فنی مهندسی مشایخی، مجری ساخت و نصب دریچه های تنظیم هوا می باشد.

استفاده از دریچه کولر اسلوت

کدام یک از انواع دریچه‌های موجود در بازار برای تمامی ساختمان‌ها مناسب هستند؟ هر کدام از دریچه‌های هوا در سیستم هوارسانی، خنک‌سازی … از این دریچه های کولر در ساختمان هایی با نمای داخلی چوب استفاده می شود که تطابق آن با دکوراسیون های چوبی جلوه بسیار ویژه ای به محیط خواهد بخشید. بهره گیری از متریال چوب و زیبایی چشم نواز این دریچه ها سبب محبوبیت شان بین کاربران شده است. عمومی ترین و شناخته شده ترین دریچه کولر در ایران از نوع دریچه کولر آلومینیومی است.

عمده مصرف این دریچه بر روی کانال های منشعب از کولر آبی یا داکت اسپلیت می باشد. دریچه داکت اسپلیت بعنوان دریچه ای برای هوارسانی یا تعمیر یا تعویض مورد کاربرد قرار می گیرد. دریچه تایلی با وظیفه هوارسانی به محیط یکی از انواع دریچه هایی است که بصورت سقفی هوارسانی می کند و درواقع یکی از منشعبات دریچه های سقفی می باشد. سمت پرتاب باد سرد در سیستم خنک‌سازی بسته به جهت پره‌ها بوده و استفاده از هر کدام از مدل‌های یک الی چهار طرفه به تعداد مسیرهای پرتابی اضافه خواهد نمود.

  • یکی از عمومی ترین و انواع دریچه های کولر، دریچه کولر آبی می باشد.
  • پس از این مرحله عوامل تدارکات تهران دما محصولات را به یکی از باربری های معتبر ارسال می کنند.
  • مشتریان هر یک از این محصولات را با توجه به جغرافیای یک مکان و نوع کاربری شان، انتخاب و اجرا می نمایند.
  • این نوع دریچه برای مصارف مختلف قابل استفاده است و هم دمنده گرما و هم دمنده سرما است.

دریچه کولر در اصفهان

برای تهیه دریچه کولر دیجی کالا میبایست با تولید کننده ی این محصول در ارتباط باشید. همانطور که میدانید فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یک بستر جهت خرید محصولات آماده می باشد. بدین ترتیب مشتریان جهت خرید دریچه کولر بهتر است از کارخانه جات تولید کننده ی این محصول تهیه نمایند.

دریچه های پلاستیکی ساخته شده از مرغوب ترین مواد پلاستیک ABS و مقاوم در برابر آفتاب و گرما و سرما بوده و ثبات رنگ بالایی دارد. این دریچه ها از نوع دیواری بوده و دارای درب پوشش زمستانه می باشد که از خروج هوای گرم اتاق در فصل زمستان جلوگیری می کند وجلوه خاصی به دکوراسیون داخلی ساختمان می بخشد. دریچه کولر اسلوت خطی در حاشیه ی خود از یک قاب با جنس پروفیل آلومینیوم ساخته میشود. داخل کادر این دریچه نیز از خطوط موازی T شکل تشکیل یافته که این خطوط باعث ریزش هوا بصورت تعدیل شده از دهانه دریچه می شود.

دریچه کولر دیواری

دریچه کولر آلومینیومی از جمله عمومی ترین و پر کاربردترین انواع دریچه های کولری در ایران می باشد. ساختار چندمنظوره ی آن که از پره های عمودی در جلو و پره های افقی در پشت تشکیل شده، باعث شده این این محصول از قدیم مورد توجه کاربران و کارفرمایان باشد. این محصول در مدل های دمپردار و بدون دمپردار در رنگ های متنوعی ساخته می شود. دریچه کولر چوبی درپوش دار نسبت به سایر دریچه ها متمایز می باشد، چرا که در این کالا درپوشی تعبیه شده است. این نوع از دریچه تنظیم هوا موجب جلوگیری از هدر رفت انرژی گرمایشی داخل محیط ها به بیرون و همچنین مانع از ورود هوای سرد در فصل زمستان به داخل مکان ها می شود. دریچه کولر با رنگ کوره ای زیبایی بیشتری نسبت به سایر محصولات دارد.

خرید دریچه کولر چوبی،آلومینیومی و آهنی می توانید از این فروشگاه خریداری نمایید. جنس این کولر برحسب سفارش از نوع آلومینیوم و یا بنا به تقاضا از نوع استیل یا آهنی می‎‌باشد. عرض فریم دریچه کولر خطی معمولا بین 3 تا 5 سانت متغیر است و جای پیچ ها روی فریم از قبل مشخص شده است. دریچه‌های کولر خطی معمولا به دو صورت دمپردار و بدون دمپر تولید می‌گردند. اگر کولر یا دمنده ، به چند انشعاب متصل باشد برای تنظیم، کنترل یا انسداد جریان هوا در پشت دریچه‌های کولر از دمپر استفاده می‌کنند.

برزنت کانال

دریچه کولر آلومینیومی نسبت به سایر دریچه های تنظیم هوا سبک تر می باشد، زیرا فلز آلومینیوم سبک تر از سایر فلزات است. دریچه کولر آلومینیومی بهترین و با کیفیت ترین محصول حال حاضر در بازار است. پس از اتصال پره ها و قاب دور تا دور به یکدیگر، محصول وارد کوره ی رنگ الکترو استاتیک می شود.