اصلی ترین تفاوت بروشور و کاتالوگ چاپ و تبلیغات صبح آگهی-دی ال کاتالوگ

سیستم ابری به شما امکان ادامه استفاده از کامپیوتر در طول مراحل ایجاد اسناد را می‌دهد و از طریق یک سیستم ایمیلی اطلاع رسانی به شما اطلاع می‌دهد چه زمانی روند تکمیل شده و اسناد آماده هستند. فایلها هم به صورت PDF (با وضوح تصویر بالا و پایین، آماده برای چاپ یا برای پخش دیجیتال) و همینطور فرمت InDesign (INDD، IDML) ساخته شده‌اند. آنها با Adobe InDesign باز می‌شوند و در صورت لزوم می‌شود به طور دستی آنها را تغییر داد.

شما می‌توانید با استفاده از یک کاتالوگ استاندارد، تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری درباره محصول را به او ارائه دهید و او با مطالعه کاتالوگ مطمئن خواهد شد که محصولات یا خدمات شما با نیاز او متناسب است. مرحله بعدی مرحله طراحی قالب کاتالوگ و جمع‌آوری مطالب و تولید می‌باشد که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت. جمع‌آوری اطلاعات محصول اولین کاری است که قبل از قالب طراحی کاتالوگ باید انجام شود. تهیه یک لیست کامل از تمامی محصولاتی که می‌خواهید در کاتالوگ شما وجود داشته باشد بعلاوه توضیحات هر محصول اولین قدم قبل از شروع طراحی است تا طراح نیز با توجه به حجم متون و عکس‌ها بتوانید بهترین قالب را برای کاتالوگ طراحی کند.

برخی از پروژه ها با مهارت طراحی کاتالوگ

بروشورها در مورد مزایای پیشنهادی خاصی به مشتریان احتمالی دانلود کاتالوگ اطلاع رسانی می‌کنند. در ادامه به بررسی تفاوت کاتالوگ و بروشور از لحاظ های مختلف میپردازیم. گفتنی است که قیمت کالای نامبرده معمولا ارزان است و در سایزهای مختلف و با توجه با سلیقه شخصی چاپ می­شوند.

  • چاپ کاتالوگ به مشتریان کمک می‌کند با آگاهی کامل از محصول، خرید خود را انجام بدهند.
  • 4_ در صورتی که کاتالوگ تبلیغاتی شما به سلفون (مات / براق) نیازدارد، در پنل سفارش با استفاده از گزینه های (دارد / ندارد) آن را مشخص کنید.
  • هم اکنون به عنوان کارشناس تولید محتوا و تبلیغات آنلاین فعالیت دارم.
طرحها با استفاده از شبکه‌های پیش‌فرض ساخته می‌شوند و اگر بخواهید تغییراتی ایجاد کنید، باید از قواعد نرم‌افزاری پیروی کنید (باید امیدوار بود آنچه شما نیاز دارید قبلا اجرا شده است). پس از تایید طرح، یکی مهم‌ترین مراحل یعنی روند انتشار، آغاز می‌شود. این مرحله شامل وارد کردن اطلاعات در کاتالوگ به روشی ساخت یافته است. وقتی تمام عناصر لازم را گردآوری کردید، می‌توانید وارد فاز اجرایی صفحه‌آرایی کاتالوگ شوید. در این مرحله اگر اولین نسخه کاتالوگ را می‌سازید یا به دنبال ایجاد تغییر در صفحه‌آرایی قبلی هستید، طراح گرافیک بیشتر درگیر می‌شود. به این ترتیب ، فایل منبع فقط در رایانه های شخصی که نرم افزار نصب شده است قابل مشاهده است.

ثبت نظر

اصلی ترین تفاوت بروشور و کاتالوگ چاپ و تبلیغات صبح آگهی-دی ال کاتالوگ

طراحی و رنگ آمیزی کاتالوگ ها باید عالی باشد تا بتواند نظر مشتری را به خود جلب کند. اساسا، بروشورها به عنوان یک رسانه برای پر کردن خلا بین شرکت و خواننده عمل می کنند. طراحان نیز باید با انتخاب درست گرافیک و کلمات، به دنبال روش موثر برای آگاهی بخشیدن به خوانندگان در مورد شرکت باشند.

اطلاعات تماس