10 مدل از بهترین مارک کرم دور چشم ایرانی و خارجی 2021 مینی ژوپ-اصیل بخرید

با استفاده از این محصول می‌توانید پف دور چشم خود را مرطوب و بهترین دور چشم خارجی کاهش دهید. خاصیت مرطوب‌کنندگی این کرم از ایجاد چین و چروک و افتادگی پلک جلوگیری می‌کند. تمام احساسات انسان مانند شادی، غم، هیجان و ترس باعث ایجاد خطوط دور چشم می‌شود. هر آنچه از یک کرم دور چشم انتظار داشته باشید می‌توانید در کرم دور چشم وچه مدل Tripeptide بیابید.

  • ویتامین C موجود در بایو آکوا با تقویت کلاژن سازی به بازسازی پوست زیر چشم و کاهش چین و چروک کمک می‌کند.
  • وگان،‌ سرم دور چشم ضد چروک بالانس فاقد پارابن، ایجاد بافت صاف روی پوست، عملکرد فوری، از بین بردن، چروک ها پنجه کلاغی دور چشم، کاهش خطوط و خراش های عمیق روی پوست.
  • این کرم با ترکیبات موثر نظیر کلاژن و آبرسانی، چروک عمقی و خطوط پنجه کلاغی کنار چشم را برطرف کرده و از افتادگی پلک جلوگیری می کند.
این کرم ها حاوی روغن بیشتری نسبت به یک لوسیون معمولی هستند و سایر ترکیبات موجود در آنها به طور خاص برای جلوگیری از خطوط ریز دور چشم طراحی و استفاده شده اند. کافی است در هنگام خرید این محصول مواردی نظیر برند سازنده، خواص (ضد چروک، مرطوب‌کننده، بهبود تیرگی، سفت‌کننده، ترمیم عمیق چروک‌های دور چشم و…)، حجم و سایر ویژگی‌های آن را مد نظر قرار دهید. گنجاندن کرم دور چشم در برنامه روزانه مراقبت از پوست شما می تواند این چین و چروک ها را به حداقل رسانده یا از آن‌ها پیشگیری کند و سایر مشکلات پوستی مانند خشکی، پف، حلقه های تیره و میلیا را برطرف کند. این قسمت از عواملی که باعث ایجاد چین‌وچروک می‌شود بیشترین تأثیر را دارد.

در حال حاضر این کرم را هم در برندهای خارجی و هم ایرانی می توانید بیابید. مواد تشکیل‌دهنده بسیاری از کرم های دور چشم از کشورهای خارجی وارد شده و در کارخانجات کشورمان تهیه می‌شوند. کیفیت این کرم ها را در حد بهترین محصولات خارجی می‌توان دانست که استفاده از آنها همواره با رضایت مصرف کنندگان همراه بوده است. قیمت کرم دور چشم با در نظر گرفتن مواد تشکیل دهنده، برند و کشور سازنده تعیین می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که بهترین کرم های دور چشم را با قیمت‌های بسیار مناسب نیز می‌توانید در بازار بیابید.

کرم دور چشم الی ژن حاوی عصاره خاویار مناسب پف و تیرگی دور چشم حجم 30 میل

کرم ضد چروک و ضد تیرگی دورچشم دکتر ژیلا دارای خاصیت آنتی اکسیدان است و از پوست اطراف چشم به خوبی در برابر رادیکال‌های آزاد و عوامل محیطی محافظت کرده و به روشن و شفاف شدن پوست کمک می‌کند. شاید اولین علائم پیری با ایجاد چین و چروک در اطراف چشم یا به اصطلاح چین و چروک پنجه کلاغی ظاهر می شود. این چین و چروک ها همچنین می توانند در سنین جوانی ظاهر شوند که بسیار آزار دهنده است.

یکی از خواص ویتامین C و E موجود در کرم دور چشم وچه، این است که در افزایش کلاژن سازی که موجب افزایش تکثیر سلول‌های بنیادی پوست می‌شود تاثیرگذار است، در نتیجه به بازسازی و جوانسازی پوست اطراف چشم کمک زیادی می‌کند. با این کرم به راحتی قادر به رفع چروک‌های سطحی و کاهش چروک‌های عمیق دور چشم و دور لب هستید. همچنین وجود هیالورونیک اسید در ترکیب آن با خواص مرطوب‌ کنندگی و پرکنندگی طبیعی برای کاهش خطوط ریز پوستی دور چشم و دور لب از افتادگی جلوگیری به عمل آورده و باعث افزایش استحکام پوست اطراف چشم‌ها خواهد شد. با استفاده از کرم دور چشم سینره چروک‌های دور چشم به مرور محو شده و از بروز خط‌های جدید جلوگیری می‌شود. با توجه به اینکه این کرم ویژه‌ی افراد بالای ۴۰ سال است باعث رفع شل شدگی و افتادگی پوست اطراف چشم می‌شود.

این فرمول با بافت سبک حاوی غلظت بسیار بالای 5 درصد کافئین است که با EGCG برگرفته از برگ‌های چای سبز تکمیل می شود. چرا که اکثر محصولات دور چشم حجم کم و قیمت بالایی دارند اما این محصول حجم بالایی داشته و تا مدت‌ها برای شما قابل استفاده خواهد بود. اگر پوست شما خشک است، از کرم یا سرم دور چشم پوست خشک استفاده کنید که خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی به پوست داشته‌باشد. این ژل کرم آبرسان دور چشم، بدون روغن، رنگ و بدون اسانس است، بنابراین برای استفاده در نواحی ظریف دور چشم بسیار ملایم است.

کرم دور چشم بایولور مدل PINK CAVIAR حجم ۳۰ میلی لیتر

10 مدل از بهترین مارک کرم دور چشم ایرانی و خارجی 2021 مینی ژوپ-اصیل بخرید

کالا مال فروشگاه اینترنتی ارائه کننده بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی ، سلامت و زیبایی دارای مجوز می باشد.هدف ما کمتر نمودن واسطه های فروش به جهت تهیه محصولات با بهترین قیمت و سرعت بالا در تحویل کالا می باشد. فروشگاه زیبایی بزک اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی زیبایی کشور با 13 سال فعالیت در خدمت همه مردم عزیزمان هست. سایت زیبایی بزک مفتخر هست محصولات آرایشی-بهداشتی و درمانی که دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت هست را با ضمانت کاملا اصل و بدون واسطه در اختیار هم وطن های عزیزمان قرار دهد. همچنین فروشگاه زیبایی بزک لیبل نماد اعتماد از طرف وزارت صنعت و معدن و وزارت ارشاد را دارا می باشد.

این 4 نیاز شامل رفع خشکی و کشیدگی اطراف پوست، طراوت بخشیدن به پوست، تسکین التهابات پوست حساس اطراف چشم و بهبود دهنده‌ی تیرگی‌ها و کبودی‌های زیر چشم است. بافت سبک این کرم منجر به جذب با سرعت بالای آن شده و به واسطه‌ی ترکیبات مغذی که در خود دارد گردش خون را افزایش می‌دهد. معولا افراد دارای پف چشم و چین و چروک‌های سطحی اطراف چشم از ستفاده‌ی مداوم این محصول نتایج رضایت‌بخشی می‌گیرند. عصاره های گیاهی و ترکیبات ویژه مانند کافئین موجود در فرمولاسیون دور چشم لایسل با بهبود گردش خون و تقویت خاصیت مویرگی باعث رفع تیرگی و پف زیر چشم می شوند.

کرم رولی دور چشم آبرسان و ضد پف و ضد چروک آکوا باله آ محصولی سه کاره حاوی عصاره جلبک دریایی، ویتامین B5 و ویتامین E می‌باشد. سر رولی این محصول باعث ماساژی ملایم در اطراف چشم شده که باعث می‌شود کرم بیشتر جذب پوست شود و به کاهش چین و چروک کمک می‌کند و مواد داخل کرم همگی برای بهتر به نظر رسیدن چشمان شما مفید هستند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که خرید محصولات پوستی خارجی برای پوست دور چشم، مختص سنین میانسالی است. اما از سنین بعد از 20 سالگی، پوست ظریف دور چشم به تدریج در اثر قرارگرفتن در معرض عواملی مثل اشعه آفتاب، حرکات صورت، مواد آرایشی و کم خوابی، آسیب‌پذیر خواهدشد. به همین دلیل، پیشگیری همیشه بهتر از درمان است و بهتر است خرید محصولات دور چشم قیمت مناسب را از دهه سوم زندگی و قبل از ظاهرشدن علائم پیری و چین‌وچروک، اغاز کنید.

متخصصین پوست توصیه می‌کنند که بهترین زمان مصرف این محصولات پیش از بروز علایم پیری و از سن ۲۰ سالگی است. کرم‌های ضد چروک بر اساس تاثیر گذاری و قدرت خود بر اساس سن دسته‌بندی می‌شوند. به عنوان مثال کرم دور چشم برای زیر 30 سال از ترکیبات ملایم‌تری بهره‎مند است و ترکیبات آن برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک مناسب است. اما برای فرد ۴۰ تا ۵۰ سال باید خاصیت درمانی داشته باشد و ترکیبات آن متفاوت است. همه ما از میزان حساس و ظریف بودن پوست اطراف چشم خبر داریم و می‌دانیم که باید برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پدیدار شدن علائم پیری زودرس در این ناحیه، به خوبی از آن مراقبت کنیم. تامین و حفظ رطوبت پوست دور چشم در حفظ سلامت و شادابی این ناحیه موثر بوده و استفاده از محصولات مراقبتی مخصوص پوست اطراف چشم می‌تواند به جوانسازی و جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی آن کمک کند.