آموزش ثبت نام در صرافی ارز دیجحیتال کوینکس

آموزش ثبت نام در صرافی ارز دیجحیتال کوینکس

اگر به سرعت بالا نیاز دارید، می تواند گزینه ثبت نام در کوینکس با گوشی بسیار خوبی باشد. در این قسمت هم باید مقدار ارز مورد نیاز خود را وارد نمایید. می توانید از درصد های پیش فرض برای وارد کردن دستی مقدار دارایی که مورد نیاز شماست استفاده نمایید. سه گزینه برای ترید در کوینکس برای قسمت اسپات قرار دارد. بله می‌تواند از قسمت تنظیمات زبان حساب کاربری خود را فارسی کنید. داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

در قسمت Basic info اطلاعات اصلی همچون نام کشور، نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. در بخش ID verification اطلاعات پاسپورت خود را وارد کرده و سپس، با دست گرفتن پاسپورت و نوشتن تاریخ آن روز و عبارت coinex عکس گرفته و ارسال کنید. عبارت promise to be the legimate owner of these ID documents را تایید کرده و در آخر بر روی Submit کلیک کنید.

بررسی مزیت‌های این صرافی در تصمیم نهایی شما برای انتخاب یا کنار گذاشتن آن تاثیر مستقیمی می‌گذارد. هایی که در کوینکس درست کرده اید به طور کامل حذف می شود. این صرافی ضمانت معاملات مطمئن و امن را برای اعضای خود می دهد.

آشنایی با صرافی ارزدیجیتال کوینکس

در متن مقاله به صورت مرحله به مرحله نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس بیان شده. علاوه بر معرفی صرافی ها به معرفی بروکر های ایرانیان نیز پرداخته ایم. تا افرادی که می خواهند از ایران به بازار فارکس متصل شده و به معامله بپردازند بتوانند بدون مشکل خاصی در این بروکر ها ثبت نام کرده و افتتاح حساب کنند.

معایب صرافی کوینکس چیست؟

بعدشم معاملات تون هم میتونه با تتر هم با بیت کوین و یا با توکن اختصاصی کوینکس که CET هستش، صورت بگیره. از لحاظ نوع معاملات هم در این صرافی می تونین هم معاملات اسپات SPOT انجام بدین و هم معاملات مارجین Marjin. در هنگام ثبت نام این صرافی بالاترین ضریب امنیتی رو برای کاربرا در نظر می گیره. علاوه بر پسورد ورودی برای وارد شدن به اکانت، می تونید کد دو عاملی رو با نصب برنامه گوگل اوتنتیکیتور Google Authenticator برای اکانت تون فعال کنید. همچنین برای ورود می تونید شماره خودتون یا ایمیل تون رو هم اضافه کنین تا یک کد هم برای شما فرستاده بشه و از این لحاظ کسی نتونه به اکانت تون دسترسی داشته باشه.

اگر بخواهید رمز عبور خود را ببینید روی علامت چشم کلیک کنید. عامل دوم حجم معاملات افراد طی بازه یک‌ماهه اخیر خواهد بود. همان‌طور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، اگر حجم معاملات شما در بازه ۳۰ روز اخیر از ۱۰ هزار دلار تجاوز کند از تخفیف ۸۰ درصدی کارمزدها بهره‌مند می‌شوید. برای شما نمونه درست از عکس ها را هم در قسمت پایین قرار داده که با توجه به آنها مدارک را آپلود بفرمایید. دقت کنید که حتما تصاویر مدارک باید دقیق و قابل مشاهده باشند و متن روی آنها هم حتما خوانا باشد و تصاویر تار و بی کیفیت نباشند. و در نهایت روی آماده هستم برای شروع به احراز هویت، کلیک می کنید.

در سمت راست بالای تصویر، باید روی کلیک کرده و بعد را انتخاب کنید. در زیر کادر آخر، پس از تکمیل اطلاعات کارمزد برداشت ارز دیجیتال به نمایش درمی‌آید. در صورت تأیید جزئیات انتقال، روی گزینه Withdraw بزنید.

مزیت‌های صرافی بایننس

اکنون که به مفهوم فیشینگ پی بردید، باید به تعریف Anti-phishing Code بپردازیم. اکنون روی گزینه account کلیک کنید و ادامه آموزش این قسمت را در پایین قرار داده ایم. توصیه می کنیم که حتما ادامه آموزش را مطالعه کرده تا هم بتوانید امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید و هم نکاتی که باعث می شود کارمزد کمتری در صرافی پرداخت کنید را یاد بگیرید.

تنها محدودیت سقف برداشت ده هزار دلار در هر شبانه‌روز از حساب کاربری است. این عدد آن‌قدر زیاد است که کاربران خرد به احراز هویت نیازی نداشته باشند. صرافی کوینکس، یکی از معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی است؛ زیرا برای ثبت نام در CinEX و استفاده از انواع خدمات آن، نیازی به استفاده از وی پی ان یا وی پی اس نیست. اگر شما هم جزء آن دسته از سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال هستید که بعد از تحریم و بسته شدن صرافی بایننس برای ایران به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال معتبر هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.