15 گوشی اقتصادی برتر که همین الان می‌توانید بخرید تیر 1400 دیجی‌کالا مگ

حاشیه‌ها در بالا و کناره‌ها نازک‌تر هستند، اما در پایین کمی ضخیم‌تر هستند. سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی تصاویر فوق‌العاده‌ای را در سراسر صفحه ثبت می‌کند و حالت‌های عکاسی زیادی را برای افزایش خلاقیت ارائه می‌دهد. به‌طور پیش‌فرض، تصاویر 16 مگاپیکسلی را ذخیره می‌کند که کیفیت بسیار بالایی دارند. همچنین یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 123 درجه، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی برای تکمیل تنظیمات وجود دارد. با Galaxy A53 5G می‌توان جلوه‌های پرتره را تقریباً روی هر چیزی اعمال کرد، اما تشخیص لبه همیشه روی اشیا عالی نیست. این گوشی با تراشه اگزینوس 2100 عرضه شده که در زمان خودش نیز پرچمدار بوده‌است.

گوشی موبایل G Plus X10 2022 GMC-667M با حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

اگر گوشی را در حد رفع نیازهای روزمره می‌خواهید و توقع عملکرد حرفه‌ای از گوشی ندارید با انتخاب مدل‌های دیگر می‌توانید هزینه کمتری را صرف کنید. بعلاوه در مشخصات این مدل خبری از مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیست و اگر بهترین گوشی میان رده بازار که ضد آب باشد را می‌خواهید، این مدل مناسب شما نیست، ولی شاید گوشی بعدی در این لیست نظرتان به این وب سایت نگاه کنید را جلب کند. همچنین این صفحه نمایش از نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X بوده و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و به خوبی با گوریلاگس ویکتس محافظت شده است. طراحی زیبا و استفاده از متریال باکیفیت گلکسی زد فولد ۳ به شما حس لوکس بودن و خاص بودن را القاء می‌کند. بهترین گوشی خانواده A که با بهره بردن از تراشه‌ی Snapdragon 778G 5G قدرت سخت‌افزاری رضایت بخشی دارد.

  • سیستم عامل این دستگاه توسط کمپانی گوگل طراحی شده و در حال حاضر این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید 11 بهره می‌برد.
  • در بازار گوشی‌های میان‌رده دستگاه‌های بسیاری وجود دارد، اما این لیست بر اساس انتخابات کاربران برای خرید گوشی میان‌رده با قیمت مناسب طراحی شده و قیمت حدودی آن‌ها بین ۱۰۰ تا ۴۵۰ دلار است.
  • شما می‌توانید این گوشی را با رم 4 گیگابایت و حافظه 64 گیگابایت خریداری نمایید.
  • این گوشی میان رده شیائومی، طراحی بسیار زیبا و شیک دارد که با قیمتی مناسب روانه بازار شده است.
  • به طور کلی آیفون 13 اپل و آیفون 13 مینی برای کسانی مناسب است که به دنبال قیمت ارزان‌تری نسبت به آیفون 13 پرو و پرو مکس هستند و همچنین نمی‌خواهند از ویژگی‌های پرو دوربین استفاده بکنند.

تفاوت‌های قابل توجهی بین گلکسی A03s و گلکسی A03 وجود دارد، یعنی از نظر چیپست، دوربین، پورت شارژ و نسخه وای فای ارائه شده. علاوه بر این، Dolby For Gaming نیز وجود دارد که می‌تواند صدای جلسات بازی شما را افزایش دهد. یکی از آیتم‌هایی که سبب ترغیب کاربران به خرید و قرار گرفتن در لیست بهترین گوشی های سامسونگ شده‌است، بهره‌مندی از پردازنده اسنپ دراگون 778G می‌باشد. این پردازنده 6 نانومتری ضمن اجرای عالی برنامه‌ها و بهبود عملکرد این گوشی، از جیدیدترین شبکه ارتباطی یعنی 5G پشتیبانی می‌کند.

۶. گلکسی A11 سامسونگ

برند کره‌ای سامسونگ برای تولید این مدل از گوشی اقتصادی خود از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا بهره برده است تا هیچکدام از دوستداران سامسونگ از پیشرفت و تکنولوژی بی‌نصیب نباشند. گوشی سامسونگ گلکسی A32 با 128 گیگابایت حافظه داخلی تولید و عرضه شده است. قبل از تحریم ها، شرکت هواوی نیز هر ساله محصولات اقتصادی زیادی را روانه بازارها می کرد که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بودند.

15 گوشی اقتصادی برتر که همین الان می‌توانید بخرید تیر 1400 دیجی‌کالا مگ همچنین بسیاری از کاربران نظر داده‌اند که در استفاده طولانی مدت چندساله، سامسونگ عمر و کیفیت بهتری داشته و شیائومی بعد از دو سال دچار افت کیفیت می‌شود. نکته جالب در مورد این گوشی این است که سامسونگ به جای پورت USB برای آن یک پورت Micro-USB در نظر گرفته است. اگر بخواهیم این گوشی را با گوشی گلکسی A03 S مقایسه کنیم، باید بگوییم کیفیت نمایشگر این گوشی بهتر و مصرف انرژی آن کم‌تر از نمایشگر گوشی گلکسی A03 S است. کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی این گوشی به نسبت هزینه‌ای که برای خرید آن صرف می‌کنید، بسیار عالی است و جزئیات در آن‌ها به خوبی نشان داده می‌شوند.