⭐️ کلاهک پره ای ️ قیمت خرید کلاهک پره ای شرکت صنعتی رحمتی

⭐️ کلاهک پره ای ️ قیمت خرید کلاهک پره ای شرکت صنعتی رحمتی کلاهک پره ای دارای قابلین نصب بر روی بام، دیوار و حتی نمای ساختمان را دارند. از آنجایی که کلاهک های پره ای مادام در معرض تغییر دما و سر و گرم شدن ناشی از روشن و خاموش شدنِ مشعل دیگ های موتورخانه می باشند، باید از پوشش رنگ کوره ای در پشت و روی کلاهک پره ای استفاده شود. از مهمترین عوامل افزایش راندمان کلاهک پره ای در تخلیه دود، محاسبه ی ارتفاع پایه و تعداد پره های کلاهک می باشد. با توجه به ساختار پره ای یا گریلی کلاهک ، امکان نفوذ آب باران یا برف به فضای داخلی و زیرین به صفر می رسد. در واقع ساختار این محصول به گونه ای می باشد به خودی خود راه نفوذ آب را از بیرون به داخل مسدود کرده و به هیچ عنوان نیازی به استفاده از چسب یا مواد، برای آببندی نیست.

ارتفاع لازم برای نصب کلاهک استاندارد دودکش بین 70 سانتی‌متر تا 2 متر متغیر بوده و با استفاده از انواع بست باید به کانال دودکش به خوبی متصل شود. از دیگر نام‌های کلاهک ژاپنی می‌توان به نام کلاهک دودکش پره ای یا چینی اشاره داشت. تجهیزات ساختمانی در بازار مصرف با اسامی مختلفی نامگذاری شده و در بین استفاده‌کنندگان با عنوان‌های متعددی شناسایی خواهند شد. شباهت شکل ظاهری این کلاهک با خانه‌های چینی و ژاپنی موجب این نام‌گذاری شده است.

  • طراحی ساخت و اجرای ​کلاهک پشت بام به لحاظ استانداردها و اصول مهندسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • تعداد پره ها یا گریل های کلاهک پره ای ،چهار پره می باشد و ارتفاع استاندارد پایه ی آن 30 سانتی متر است، با این حال تغییر ارتفاع پایه کلاهک پره ای به درخواست مشتری امکان پذیر می باشد و منعی ندارد.
  • کلاهک دودکش اچ چهارگوش نیز به دوصورت همپوشانی و فلنچی بر روی نقطه‌ی انتهایی کانال اصلیِ دودکش نصب و جانمایی می‌شود.
  • همچنین به علت داشتن سطوح صاف، همچنان محل مناسبی برای لانه سازی پرندگان می باشند.
  • این مدل کلاهک به مانند کلاهک دودکش اچ گرد است ولی با این تفاوت که اجزای و لوله‌های آن چهارگوش هستند.
کلاهک دودکش به وسیله نیروی باد کار می کند و هوای مرده داخل فضای مورد نظر خارج می کند. لازم به ذکر است که جهت جلوگیری از استهلاک زودرس کلاهک های بام، مخصوصا کلاهک دودکش های موتورخانه، سطح کلاهک با ضدزنگ نسوز و رنگ کوره ای پوشش داده می شود. کلاهک پره ای بام عموماً در دهانه ی خروجی دودکش موتورخانه ها و همچنین در نقطه ی انتهایی لوله های ونت در بام ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد. دودکش pvc به عنوان یکی دیگر از انواع لوله رابط دودکش، تنها برای پکیج‌های کندانس استفاده می‌شود، زیرا دمای دود حاصل از احتراق در این نوع از پکیج‌ها بسیار پایین است و گرما آسیبی به آن نمی رساند. کارکرد این نوع از دودکش به این صورت است که دود حاصل از احتراق را به وسیله لوله سایز 6 به بیرون هدایت می‌شود و اکسیژن مورد نیاز برای احتراق را به وسیله لوله سایز 10 به داخل محفظه احتراق هدایت می‌کند. عمدتا از این لوله رابط دودکش برای پکیج یا ابگرمکن های فن دار استفاده می‌شود.

اجزای کلاهک پشت بام

اما در نظر داشته باشید که منعی در اندازه و ارتفاع پایه ی کلاهک پره ای و تعداد پره ها، وجود ندارد. شرکت صنعتی رحمتی موفق به گرفتن تاییدیه ساخت کلاهک پشت بام از طرف اداره محترم گاز شده است. و می‌توان آن را هم بر بام‌های مسطح و بام‌های شیب‌دار و هم بر کلاهک دودکش دیوار نصب کرد. کلاهک دودکش اچ چهارگوش را هم در بام (بام مسطح یا بام شیب‌دار) و هم بر روی دیواری که کانال یا داکت دودکش از آن بیرون آمده می‌توان نصب نمود.

نهادهای نظارتی مسئول اطلاع به مالکین ساختمان و بازرسی از اجرای صحیح فرآیند رفع آلایندگی هوا هستند. بزرگترین تولید‌کننده ، عمده‌فروش و صادر‌کننده محصولات / خدمات سرمایشی و تهویه‌مطبوع ، با بهترین قیمت و کیفیت در ایران ، دارای بیش از 20 سال سابقه در این زمینه اماده خدمتگزاری به شما عزیزان می‌ باشد. پره ها دارای زاویه ۳۵ درجه بوده و طوری طراحی شده اند که مانع از نفوذ باد و آب شوند. فاصله پره ها از هم ۵ سانتیمتر و هر کلاهک دارای ۴ پره میباشد که بسته به نیاز قابل تغییر است. جهت جلوگیری از استهلاکِ زودرسِ کلاهک، مخصوصا کلاهکِ دودکش های موتورخانه، سطحِ کلاهک با ضدِزنگ نسوز و رنگ کوره ای پوشش داده میشوند.

کلاهک پره ای ساخت شرکت تهویه نو

شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد. واضح است هرچه قطر کلاهک دودکش اچ بیشتر باشد ضخامت ورق مصرفی نیز به همان نسبت افزایش می یابد. لوور هوارسان برای تأمین هوای تازه مورد نیاز برای کلیه مکان های تهویه مورد استفاده قرار می گیرد. در کلیه اتاقهای نصب هواسازها چه در پشت بام و یا در موتور خانه های مرکزی ساختمان، نیاز می باشد تا هوای مورد استفاده توسط دستگاهها و سیستم های تهویه از محیط خارج تامین شود.

کاربرد اصلی کلاهک دودکش این است که از ورود عوامل خارجی مانند باد و باران، گرد و خاک و دیگر موارد جلوگیری نموده و به این صورت از فرسایش، خوردگی و اکسایش لوله های دودکش جلوگیری نمایند. همانگونه که از نام این کلاهک دودکش مشخص است، ساختارِ این کلاهک به شکل حرفِ H می باشد. از موارد مهمی ‌که در هنگام نصب سیستم دودکش ساختمان باید بدان توجه کرد، کلاهک دودکش است. این کلاهک در انتهای دودکش پشت بام و به عنوان محافظی استاندارد در برابر انواع آسیب‌ها و تخریب‌های مختلف، نصب می‌شود.

کلاهک پشت بام – کلاهک دودکش

این محافظ یا کلاهک دودکش، از نفوذ آب باران، برف، گرد و خاک، لانه گزینی پرندگان یا گیر کردن وسایل خارجی در دودکش جلوگیری می‌کند. دهانه خروجی داکت و کانال هواکش‌ها و دودکش‌ها که در بام از رایزر خارج میشوند. کلاهک پره ای (دریچه لوور هوارسان بامی) تهویه نو از جنس ورق سیاه آهنی و گالوانیزه و در ابعاد, کلاهک پشت بام اشکال و رنگ های مختلف (رنگ الکترواستاتیک) تولید می شود. بدنه ،پره، تاج و آب چگان از اجزای تشکیل دهنده کلاهک پره ای بشمار می آیند که در کارخانه تهویه نو با جوش CO2 به هم متصل می شوند.

توجه به حجم گاز خروجی، نوع سوخت مصرفی، توکار یا روکار بودن دودکش، منطقه آب و هوایی و میزان رطوبت اشخاص را به انتخاب بهترین دودکش نزدیک خواهد کرد. در صورتی که اطلاعات لازم در این زمینه را ندارید، امکان استفاده از مشاوره تلفنی مجموعه صنعتی نظری را خواهید داشت. همچنین این مجموعه اطلاعات لازم در خصوص دیگر تجهیزات مکمل دودکش را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. ترکیب مهندسی شده الیاف نسوز و بتن سیمانی نوع خاصی از دودکش‌ها را پدید آورده است.

اگر چهار طرف کلاهک پره ای آزاد باشد (مانعی مانند دیوار وجود نداشته باش) امکان ساخت چهار طرف گریلی آن وجود دارد. اما اگر در اطراف کلاهک پره ای، یک یا دو طرف دیوار وجود داشته باشد، کلاهک پره ای را بصورت دو یا سه طرفه می سازند. به طور کلی به سه دسته کلاهک چینی یا ژاپنی ، پره ای و طرح اچ تقسیم بندی میشوند.