پرده شید کدام است؟ موارد کاربرد و انواع مختلف آن

یکی پرده ضخیم بدون قابلیت انتقال نور و یک پرده نازک یا شفاف (با قابلیت عبور نور) تشکیل شده‌اند که برای زیبایی بیشتر می‌توان پرده جلویی را طرحدار انتخاب نمود. مدل های قدیمی تر پرده شید به صورت کرکره ای بودند که به راحتی بالا و پایین می رفتند. به عبارتی می توان گفت که پرده های شید به جای پرده های لایه لایه ای که دوخت آن ها پر هزینه و زمان بر بود وارد بازار شدند. یکی از عواملی که باعث محبوبیت پرده های شید شده است شست و شوی آسان آن ها است. در پشت این پرده ها فومی وجود دارد که مانع از دید فضای بیرون به داخل می شود. پرده های شید از آنجا که مانع از ورود گرما حاصل از نور خورشید به فضای داخل می شوند، باعث می شوند که دمای محیط کاهش پیدا کند.

با سلام پرده شید به نظر من برا ی فضای کاری و تجاری خیلی مناسبه هم حالت مدرن و شیک داره هم ساده است. من چطور میتونم از سایتتون سفارش بدم؟ آیا باید حتما تماس بگیرم یا امکان خرید مستقیم از سایت وجود دارد؟ چون یکسری توضیحات دارم برای سفارشی که میخوام بدم. می خوام ببینم اگه میشه طرحش رو سفارشی بدم چاپ کنید روی پرده . پرده شید همان طور که از نام آن پیداست ، برای ایجاد سایه مورد استفاده قرار می گیرد .

پرده شید رول تصویری آشپزخانه لوکس با تصویر گل های مرواریدی- کدlux-371

اکنون که متوجه شدین پرده شید چیست و با انواع آن آشنا شدید، بد نیست نگاهی به تفاوت آن با پرده زبرا بیاندازیم. به طور کلی هر دو نوع پرده جزو پرده های مدرن و امروزی به شمار می‌روند. این پرده ها هر دو از پارچه، قاب و زنجیری برای بالا و پایین کردن پرده تشکیل شده است. بدین شکل که پرده زبرا دو لایه است و از تور و پارچه تشکیل شده است. همین امر باعث می‌شود که سایه روشن شود و نور ورودی را تنظیم کند.

تمیز کردن هر پرده به سختی امکان پذیر است و در نهایت فقط پرده ها را تعویض می کنید که هزینه زیادی برای شما دارد. پرده شید رول مانند پرده های سنتی گرد و غبار را جمع نمیکند و به راحتی می توان پارچه آن را تمیز کرد. همچنین چون این کرکره از داخل توسط میله پرده محافظت شده است، احتمالا نیازی به تعمیر نخواهد داشت. با این تفاوت که یک لایه شید ساده در زیر و یک لایه پارچه توری نازک در رو دارند که هر دو قابل کنترل‌اند. یعنی در طول روز می‌توانید شید ضخیم را جمع کرده و به طور کامل از نور توری استفاده کنید. و در شب نیز در صورت نیاز برای جلوگیری از دید و حفظ حریم خصوصی شید ضخیم را باز کنید.

پرده شید انواع گوناگونی دارد؛ اما همگی آن‌ها جزو پرده‌های عمودی با دو نوع کنترل دستی و برقی هستند. شید در زبان انگلیسی به معنای سایه است؛ و پرده‌های شید قابلیت کنترل نور را در فضاهای داخلی برای شما فراهم می‌کنند. شما می توانید به دلخواه هر تصویری را (آرم و نماد، لوگوی شخصی یا تجاری، منظره طبیعت، تصویرشخصی و … ) را بر روی آن چاپ کنید. بدین ترتیب اگر که جنس پرده شفاف باشد محصول نهایی مانند یک قاب عکس شفاف بر روی پنجره تبدیل می شود. پرده شید اسکرین یکی از جدیدترین مدل ها است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به صورت همزمان هم نور خود را کنترل کنید و هم از منظره بیرون لذت ببرید. شاید شما هم مانند بیشتر افراد تعجب کرده اید که چنین پرده ای با قابلیت بسیار عالی وجود دارد!

پرده شید رول-تصویری آشپزخانه لوکس تصویرگل- کد Lux 310

اگر هم با وجو این ا باز نیاز به کمک داشتید ، ما میتوانیم به شما در نصب کمک کنیم و برایتان افراد متخصص در زمینه نصب پرده را ارسال کنیم . یکی از بهترین راه ها برای استفاده از رنگ در فضای خانه استفاده همزمان از رنگ های مکمل در دکوراسیون است. خوب است بدانید ترکیب رنگ های سبز و آبی با رنگ زرد پرده شید بسیار جذاب خواهد بود. یکی دیگر از خدماتی که مجموعه پرده متین برای مشتریان خود در نظر گرفته است، برش پرده شید می باشد.

  • پرده شید های رومی جذابیت خاصی در بین سایر پرده شیدها دارند که معمولا آنها را با عنوان پرده خرید پرده شید رومن می‌شناسند.
  • به دلیل جنس خاصی که پرده‌های شید دارند، نحوه نظافت و شستشوی آن‌ها هم با دیگر پرده‌ها متفاوت است.
  • دکوراسیون داخلی سایت سبک مدرن، در این مقاله به طور کامل شما را با ویژگی ها، مزایا، کاربرد و انواع مدل های پرده شید آشنا میکنند.
  • از طرفی، قیمت بسیار پایین‌تر شید پذیرایی نسبت به پرده‌های مجلل سنتی، برای بسیاری از مصرف کنندگان یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.
  • مورد دوم مربوط به لوازم و قطعات مصرفی بکار رفته در این پرده است.
با این تفاوت که نوع پارچه این پرده به گونه ای است که امکان چاپ تصاویر مختلف اعم از لوگوی شرکت، منظره ، طرح های سه بعدی و حتی تصاویر اختصاصی شما را فراهم میکند. دکوپیک تولیدکننده محصولات نوین دکوراسیون داخلی اعم از پرده ،پوستر دیواری،کفپوش اپوکسی،آسمان مجازیو رادیاتور شیشه ای دکوراتیو است. هزینه لازم برای خرید پرده شيد، به نوع پارچه بستگی و موتور آن بستگی دارد.

پرده شید رومی یکی از جذاب ترین نوع های پرده برقی بالا رو است که می تواند به عنوان عایق نور و صدا عملکرد بسیار عالی داشته باشد و شما می توانید برای هر جایی که خواستید این پرده را نصب کنید. تنوع رنگ و طرحی که دارد باعث می شود دکوراسیون فضا بسیار زیبا شود. مشاهده جدیدترین مدل های پرده زبرا سه بعدی 2021 را در این مقاله از سایت سبک مدرن تجربه کنید.

پرده شید کدام است؟ موارد کاربرد و انواع مختلف آن سپس ضمن مشاهده نمونه ها و مشورت با کارشناسان ما، پرده مورد نظر خود را انتخاب کنید. سلام به نظرم شما اگه جفت این پرده ها رو دوستدارید می تونید پرده شید برقی بگیرید. متخصصین ما در محل نصب پرده شید حاضرشده و با اندازه گیری دقیق و بررسی محیط بهترین و مناسب ترین پرده را برای شما تولید می کنند.

ویژگی‌های پرده شید

امکان خرید حضوری پرده شید از فروشگاه ویکی دکو نیز وجود دارد. در این صورت همکاران ما در فروشگاه پذیرای شما عزیزان خواهند بود. شما در صفحه فروشگاه این محصولات می‌توانید قیمت هر متر مربع به صورت آبدیت و بروز آن مشاهده کنید.