سقف کناف پذیرایی، مدل های جدید و زیبا سرامود

هنوز درباره پیشینه این رشته اطلاعات دقیقی در دست نمی باشد. مشخص نیست اولین کسانی که از سقف کاذب استفاده کردند درباره کاربردهای آن چه اطلاعاتی داشته اند. سقف کاذب در مدت زمان کوتاهی در صنعت ساختمان به جایگاه مناسبی دست یافت و استفاده از آن در صنعت ساختمان از دغدغه های پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف به حساب می آید. امکان استفاده از کناف برای سقف‌های بلند و کوتاه با تغییرات در ارتفاع سقف‌های کاذب نصب شده وجود دارد. این جمله به این معناست که برای سقف‌های کوتاه از باکس‌هایی با عرض کم استفاده شود.

کناف سقف

حامی ساخت مجموعه‌ای با سابقه‌ درخشان و تجربه‌ 12 ساله در زمینه طراحی، ساخت و بازسازی دکوراسیون داخلی است. حامی ساخت با تکیه بر دانش و تخصص خود تمامی خدمات در زمینه دکوراسیون داخلی منزل را به شما ارائه می‌دهد. بزرگترین مزیت کناف سقف نسبت به تزیینات سنتی، ساخت و ساز خشک آن و عدم نیاز به ملات است. پس از آن با توجه به طرح و نقشه مورد نظر، شبکه ای تهیه می شوند. پانل ها هم با پیچ به پروفیل های فولادی متصل می شوند و درز بین آنها با پودر کناف یا بتونه پر می شود و در آخر هم ماستیک روی کار اجرا می شود تا زیبایی آن از دست نرود. نوع یکپارچه اغلب برای خانه ها، هتل ها، مغازه های کوچک، مجتمع ها که زیبایی ظاهری در کنار کاربردی بودن اهمیت دارد از کناف سقف یکپارچه استفاده می شود.

یکی از مزایای تکنولوژی کناف امکان ایجاد هر نوع طرح و مدل سقفی است. استفاده از دو رنگ متفاوت در طراحی سقف کناف باعث دیده شدن هر چه بهتر نوع و سبک طراحی می شود. در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید.

طرح کناف سقف مغازه

دومین ویژگی که سقف‌های کناف را از سایرسقف‌های کاذب متمایز می‌کند سبک بودن عناصر تشکیل‌دهنده قیمت کناف سقف آن است. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم کناف عنصر سبکی است و همین امر باعث می‌شود حمل آن به سادگی انجام شود. در چنین شرایطی دیگر مجبور نیستید از چندین کارگر استفاده کنید و به راحتی با تعداد نفرات کمتر هم می‌توانید کار را به پیش ببرید. دراین قسمت چند طرح برای کناف سقف اتاق خواب و پذیرایی مشاهده می کنید.

  • نصب کناف سقف آسان، سریع و تمیز تر از سایر روش های تزیین سقف است.
  • و یا پس از گذشت زمان علاقمند به تغییر کلی کناف های قبلی خود شوید.
  • حتی در زمینه اجرای عاملیت های رسمی شرکت کی پلاس، مدیرفنی های دوره دیده حضور دارند.
  • همچنین می توان از مدل خطوط نوری غیرموازی و نامنظم هم در سقف استفاده کرد.

• با یک سقف کاربردی و بسیار شیک از ارتفاع فضاهایی که ارتفاعشان زیاد است کم کنید. طراحی اصولی یک سرویس بهداشتی خوب، می تواند این اطمینان را بدهد که فضاهای شخصی شما مملو از انرژی های مثبت شود. می توانید این سقف ها را به هر رنگی که می خواهید در بیاورید، چرا که از قابلیت رنگ پذیری برخوردار هستند. در صورت نیاز می توانید به تاسیسات پشت پوشش دسترسی داشته باشید.

سقف کناف پذیرایی، مدل های جدید و زیبا سرامود

پانل کناف دارای هسته گچی و سطح و لبه‌ طولی آن با ورق گالوانیزه مخصوص نوار شده است. در عین حال اینکه به صورت عمومی میتوان با کمی یادگیری آن را اجرا کرد. در زمان اجرا کناف شما می توانید ارتفاع سقف را به صورت دلخواه تغییر دهید.

شما می توانید از اجرا کننده کناف که تجربه در این زمینه دارد کمک و مشورت بگیرید. همچنین میتوان نمونه کار ها مشاهده و یا با سرچ در اینترنت ایده های جدیدی دریافت کنید. استفاده از سقف کاذب کتابخانهدر طراحی کتابخانه می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.

ابزار های اجرای سقف کناف‌

از آنجایی که کناف کاری یکی از امورات مربوط به ساختمان ها می باشد، اجرای صحیح آن بسیار ضرورت دارد. از سقف کناف می توان در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد همانطور که اشاره کردیم سقف کناف دارای مزیت هایی می باشد که باعث شده است در میان همگان دارای طرفداران بسیاری باشد. بنابراین بهتر است شما از طرح کناف سقف جدید برای طراحی و تزیین سقف منزل خود استفاده کنید. به طور کلی سقف کناف همان نسخه به روز شده سقف گچی می‌باشد ولی از مزایای بیشتری برخوردار است. استفاده از آن نسبت به سقف گچی از هزینه کمتری برخوردار می‌باشد و باید توجه داشته باشید که سقف کناف نیازی به زیر سازی ندارد و به صورت آماده می‌توان آن را در بازار یافت کرد. نصب آسان و انعطاف پذیری بالای آن می‌تواند از مزایای سقف کناف نسبت به سقف گچی باشد.