طراحی داخلی خانه ویلایی یک طبقه به سبک مدرن

۲۴- دکوراسیون اتاق کار ، کوچک است اما در بخش بدنه دیوار ، کمد دیواری های بسیاری تعبیه گشته است تا بدین ترتیب تمامی وسایل ، لوازم و مدارک در داخل کمد ها قرآر گیرند و از شلوغی اتاق کار جلوگیری شود طراحی داخلی ویلا باغ . مناسب ترین محل جهت طراحی ویلا دوبلکس و تاسیس آن شمالی ترین بخش زمین می باشد. پس اگر قصد دارید تا ویلای لوکس و شیکی داشته باشید ، سعی کنید در صورت امکان ویلا را به صورت دوبلکس طراحی کنید . بی شک تمام ویلا های لوکس به نوعی جذاب ترین ایده های نورپردازی را بکار می برند. اگر مساحت خانه زیاد باشد، معمولاً راه پله ها در وسط خانه تعبیه می شوند. در این صورت اگر بخواهند از طرحهای قدیمی برای دکوراسیون داخلی جدید استفاده کنند، ساخت و ساز و طراحی دکوراسیون داخلی جدید باید به نحوی انجام شود که با طرح قدیمی ادغام شود و به نوعی با یکدیگر همخوانی داشته باشند در غیر این صورت فضایی کسل کننده در محیط داخلی حاکم میشود.

طراحی ویلا شمال

یکی از مهمترین عواملی که میتواند در طراحی ویلا تأثیر داشته باشد پلان ویلا است. تراسهای بزرگ ویلا منظرهای عالی از چشم انداز اطراف را به وجود میآورد و میتواند در فصول گرم سال به عنوان مکانی مناسب برای استراحت و خلاص شدن از گرمای شدید هوا باشد. انتخاب و اجرای یک طرح مناسب به زیباتر شدن ویلای شما کمک زیادی می کند. مرتفع بودن آن به عوامل زیادی وابسته است. از آنجایی که معمولا ویلاها به منظور دور بودن از هیاهوی شهری ساخته میشوند درطراحی و اجرای ویلا در ایران آرامش و فضای باز در اولیت اصلی قرار دارد. در زمان چیدمان فضا ها در پلان باید به نحوه استفاده از ویلا ، همسایگی ها ، محل قرار گیری ویلا در بستر شهری و کاربری ویلا دقت کرد. استفاده از خطوط ضخیم و رنگ سفید در آشپزخانه مدرن، از مشخصههای بارز این سبک آشپزخانههاست.

تماما اصول طراحی ویلای نوین در شمال می باشند. بکارگیری از مصالح و مواد متنوع اکثرا به فضای ویلا، سلیقه شما و مصالحی که می خواهید بکار ببرید بستگی دارد. در این مرحله مهندسان، پروژه مربوط به قسمت های داخلی و خارجی را با توجه به سلیقه مشتری طراحی می کنند. به هر ترتیب باید از روش های مختلف سلیقه و پسند مشتری دریافت شده و کار طراحی در راستای آن پیش برود. علاوه بر این لازم است که گروه مهندسی ناظر بر پروژه و تیم طراحی نسبت به کلیه اصول و قواعد و حتی قوانین نظام مهندسی نیز آشنایی کامل داشته باشند و برای هر فضا، سبک و قسمت طراحی و برنامه ای جداگانه و در عین حال منسجم و با هارمونی کامل بچینند. معمولا جای گیری اتاق خواب ها در طبقه دوم ویلای دوبلکس، مناسب هستند و به طور جداگانه از یکدیگر (با فاصله منطقی) قرار می گیرند.

یکی از طلایی ترین و عمده ترین نکات در طراحی ویلا دوبلکس، تقسیم و تفکیک محیط ها می باشد. یکی از مهم ترین و عمده ترین نکات در طراحی ویلا دوبلکس، جانمایی پله های می باشد. اتاق های خواب در فضایی کاملا مجزا باید جانمایی شود. در طراحی نمای این نوع ساختمان، همواره به آب و هوا و نوع فضایی که ویلا در آن واقع می شود، توجه می شود. حتی بعضی از طراحان خوشذوق، پوشش گیاهی را در اطراف استخر درنظر میگیرند تا با تلفیق دو عنصر آب و گیاه فضایی بسیار زیبا و متفاوت به وجود بیاورند.

طراحی داخلی ویلا های مدرن را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم. طراحی داخلی، کیفیت زندگی تمامی افراد جامعه را تحت تأثیر قرار میدهد و تأثیرات آن در زندگی به وضوح قابل مشاهده است. توجه به این نکته در طراحی ویلای پردیس نیز ملموس است.برای آشنایی بیشتر با پروژه طراحی ویلای پردیس می توانید در قسمت پروژه ها آن را مشاهده کنید. آنها باید در این خانه ویلایی سال ها در آرامش زندگی کنند. پیاده روی در محیطی آرام با هوای پاک روح و جان شما را سرزنده می کند و حسی متفاوت از زندگی در یک خانه معمولی را منتقل می نماید. همانطور که می بینید ویلا با طبیعت اطراف آن هماهنگ شده و حسی از سرزندگی و آرامش را منتقل می کند. جهت هماهنگ سازی منزل یک تکنیک هوشمندانه، اعمال یک ناحیه یا اتاق مرکزی می باشد. اقسام چوبی، پلاستیکی، پارچه ای و یا فلزی را می توان در این ویلا های نوین بکار ببرید.

مکان پلههای داخلی که شما را از طبقه اول به طبقه دوم ویلا میبرند، در طراحی فضا داخلی ویلا دوبلکس نقش بسیار مهمی دارند. ماهیت طراحی ویلا دوبلکس تنها به مفهوم محیط های بزرگ و ایجاد ویلای شیک و مدرن نیست. در این صورت یک طراحی عالی تنها انتخاب مطلوب برای شما می تواند باشد. ولی همه به این موضوع آگاهند که تنها یک بار طراحی این نوع ویلا انجام خواهد گرفت. چنانچه بخواهید یک خانه ویلایی دو طبقه کوچک طراحی کنید بهتر است از همه محیط ها بیشترین بهره وری را بگیرید.

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس طراحی نمای ویلا بسیار مهم بوده و در زیبایی و جذابیت ویلا اثربخشی بسیاری دارد. در اینجا هیچ نگرانی برای حفظ حریم خصوصی وجود ندارد زیرا شیشه بازتابنده است، بنابراین نمای زیبایی را بدون نمای داخلی ویلا ایجاد می کند. اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید ممکن است ویلا برخی از این امکانات را نداشته باشد، بنابراین حتما هنگام خرید به این موارد توجه کافی را داشته باشید. با مراحل ساخت ویلا آشنا شدید، حال اگر قصد ساخت ویلا در شمال را داشته باشید به راحتی می توانید بر اجرای هر کدام از این بخش ها نظارت کنید و ویلایی مطابق با سلیقه ی خود بسازید. در بخش جنوبی بهتر است سایز سایه بان ها بلند باشد اما در بخش شمالی بهتر است از سایه بان های کوتاه استفاده کرد. با استفاده از تراس بزرگ در طبقه بالا می توان یک دید مناسب در خصوص با استخر ایجاد کرد.

طراحی داخلی ویلا باغ

ویلا های نوین همواره دارای محیط آزاد بیشتری می باشند. در زمین هایی با مساحت کم برای ویلا می توان فضای بیشتری را به محیط تخصیص داد. معمولا طبقه اول به محوطه های عمومی تخصیص داده می شود. طراحی ویلا دوبلکس چند منظوره نظیر ترکیب محیط نشیمن و ناهارخوری با تفکیک محیط به وسیله مبلمان از خصوصیات این ویلا ها می باشد. ناهارخوری ها می توانند در بخش نشیمن و یا آشپزخانه طراحی شوند . این رنگ بسیار آرامش بخش و ملایم است که به راحتی می توانید ان را برای اتاق خواب انتخاب نمایید ، این رنگ زیبا کنتراست خوبی با رنگ های روشن و سفید ایجاد می کند . انتخاب گیاه های مورد نیاز در فضای باز: انتخاب گیاه شاید در نگاه اول مسالهای ساده و یا سلیقهای باشد. یک طراحی ویلای ساده با ارتفاع سقف مطلوب می تواند مناسب و خارق العاده به چشم آید.

استفاده از لوازم تاریخی و سنتی همانند گلیم و قالی های شرقی چیدمان مبل و ساخت و ساز سنتی همانند گچبری های قدیمی از ویژگی های برجسته طراحی داخلی ویلای سنتی می باشد. در سبک مدرن، کابینتها بدون قاب بوده و سطحی تخت و صاف دارند ورنگهای براق و مات در آنها استفاده شده است. سنگ مرمر به صورت براق و صیقلی در این اجزا دارای بیشترین جلوه است. به عنوان مثال، ممکن است برخی از خانههایی که معماری مدرن دارند حدود ۱۰۰ سال قدمت داشته باشند اما در مقابل، برخی ساختمانهایی که امروزه ساخته شدهاند، دارای معماری کلاسیک یا همان سنتی باشند.

آشپزخانههای کلاسیک از قدیم تا کنون یکی از پرطرفدارترین سبکهای آشپزخانه به حساب میآمدند. آشپزخانههای سنتی ایرانی معمولاً به استفاده از متریالهایی به رنگ فیروزه و استفاده از طرحهای چوبی توجه زیادی دارند. خیلی از افراد فرض می کنند برای طراحی و اجرای ویلای دو طبقه به مساحت زمین زیادی نیاز است. همچنین که دکوراسیون اداری، تجاری، منزل، رستوران و کافی شاپ نیکاچوب نیز با توجه به اجرای پروژههای موفق در شمال کشور از این قاعده مستثنی نیست. به عبارت دیگر عوامل بسیار زیادی وجود دارد که بر قیمت زمین در استانهای شمال کشور یعنی گیلان مازندران تأثیر میگذارد. طراحی ویلای دوبلکس یکی از انواع طراحی معماری است که امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار شده است; و سفارشات زیادی در این باره به دست طراحان معماری می رسد. در این صورت یکی از اصول طراحی ویلا دوبلکس، تامین محیط زندگی بیشتر برای ساکنین آن می باشد.

مرتفع بودن آن به عوامل زیادی وابسته است. با دسته بندی فعالیتهای پروژه لکه گذاری های اولیه انجام گرفت و رابطه ساختمان و شیب موجود در سایت به فرصتی برای بهره گیری از نور و منظر برای همه فضاها، بدل گردید. ویلای دو طبقه همواره محوطه ای پر نور دارد و سایر عناصر طبیعی هم محوطه آن را دلچسب تر می کنند. از طرفی هدف از ساخت ویلا لذت بردن از فضای بیرون و طبیعت است بنابراین طبیعی است که افراد اکثر زمان خود را در فضای بیرون بگذرانند و طراحی حرفهای آن یک الزام باشد. اولین اصل در نورپردازی، استفاده نور طبیعی و بهره بردن از پنجرههای بزرگ -در صورت امکان- است. نور هایی مخفی در دیوار خارجی منزل ، نور های دیواری در قسمت های متنوع حیات و نمای بیرونی راه اندازی شده اند. ظروف، قفسه، صندلی راحتی و پرده های دیوار محیط را برای زندگی عالی تر ، جذاب تر می کند. اتاق های خواب و محوطه خصوصی تر در طبقه بالا واقع می شوند.

اتاق های خواب در فضایی کاملا مجزا باید جانمایی شود. اتاق خواب ها را هم می توانید در طبقه دوم جایگذاری نمایید. ۶- در پذیرایی دوم نیز از همان سبک کلاسیک ، اینبار با مبلمان هایی با نقوش ظریف تر استفاده شده است . سکویی چوبی، مبلمان نشیمن را در خود شکل داده است و بدین رو مکان ثابتی برای آن تعریف شده است. یک نشیمن دنج با مبلمان ال بیشتر از هر چیزی در این ویلا خودنمایی میکند. به هر حال میتوان سبکهای مختلف آشپزخانه را به ترتیب عناوین زیر دستهبندی کرد.

در طراحی ویلا بایستی به موارد متنوعی نظیر جهت، اندازه فضا، قرار گیری پله ها، ارتفاع سقف، نور پردازی و … معمولا با خرید ویلا دوبلکس شمالشما دارایدو یا سه تراس وسیع می شوید که یکی از تراس ها در قسمت پایین یعنیدر قسمتورودی ساختماندرست شدهو دیگری دقیقادر بالای آنو در طبقه دومواقع شده است کهدارای چشم انداز محیط اطرافدر ارتفاع است. عناصر و متریالی که برای ساخت ویلا استفاده می کنید، یکی از موارد تعیینکننده هزینه ویلا هستند. چنانچه از لحاظ اقتصاد هم به این مسئله نگاه کنید، می فهیمد که طراحی ویلا بدین صورت ارزان تر می باشد. در طی چند سال اخیر آشپزخانههایی با دو جزیره هم مد شدهاند که بسته به سلیقه صاحبان ویلا میتوان در طراحی لحاظ نمود. به بیان دیگر درست است که سلیقه ی افراد نقش مهمی در چیدمان و دیزاین ویلا یا خانه دارد.

دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال

برای طراحی لازم است شما براساس استاندارد های خانواده و سبک زندگی خود به طراحی داخلی دست بزنید. شما میتوانید در زمان طلوع یا غروب آفتاب در کنار ساحل قدم بزنید و از منظره زیبای دریا در هنگام طلوع ویا غروب آفتاب لذت ببرید. معمولا خورشید از طرف شرق طلوع می کند و در طی روز ، مایل به جنوب به طرف غرب حرکت نموده و بعد از آن غروب می کند. بدین ترتیب علاوه بر ارائه قیمت مناسب تر، از واردات محصولات در این حوزه و خروج ارز از کشور جلوگیری شده و از تولید ملی حمایت نموده است.

آنها باید در این خانه ویلایی سال ها در آرامش زندگی کنند.

وجود تراس در ویلا از واجباتی است که بسیار مورد توجه است، جاگذاری قسمتی مسقف در نزدیکی استخر به همراه شومینه هیزمی یک فضای دنج خانوادگی برای اعضا فراهم کرده است. مقالات بسیار زیادی در رابطه با ساخت ویلا، بازسازی ویلا و همچنین طراحی دکوراسیون ویلا در این وبلاگ وجود دارد که میتوانید با مراجعه به آنها اطلاعات بسیار مناسبی را به دست آورید. برای طراحی دکوراسیون ویلا سبکهای زیادی وجود دارد. آشپزخانههای ویلایی و ساخت آشپزخانه در مناطق مرطوب و جنگلی، در سرتاسر دنیا از اصول و سبکهای مختلف و خاصی پیروی میکنند.