تزریق ژل معجزه جوانسازی با تزریق ژل در کلینیک دکتر مسعود جعفری-مهسا امانی

تزریق ژل در حالت کلی موجب زیباتر و جوان‌تر شدن فرد می‌گردد. و در صورتی که این عمل در مراکز معتبر انجام گیرد بدون عارضه خواهد بود. این فرآیند می‌تواند نتایجی کاملا طبیعی را به دنبال داشته باشد. و ریسک انجام آن در برابر بسیاری از متدهای دیگر زیبایی، بسیار پایین به نظر می‌رسد.

تزریق ژل معجزه جوانسازی با تزریق ژل در کلینیک دکتر مسعود جعفری-مهسا امانی

اکثر بیماران برای دستیابی به نتایج مطلوب به بیش از یک تزریق نیاز دارند. هنگامی که مشاوره اولیه خود را انجام دادید، حتما از متخصص بپرسید که هزینه کل عمل شما چقدر خواهد بود. بسته به محصول تزریقی و نواحی تحت درمان، باید بتوانید بلافاصله پس از تزریق ژل، متوجه نتایج آن بشوید.

اگر واکنش شدید باشد و با داروهای آنتی هیستامین درمان نشود، پزشک مجبور است، با آنزیم هیالورونیداز تمامی ژل را از بین ببرد. با گذشت زمان به‌مرور پوست دست پر از چین‌وچروک شده و حالت سفت و ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. در این ناحیه می‌توان با تزریق خطوط و افتادگی پوست را از بین برد. در ناحیه بازو هم با گذشت زمان حجم ماهیچه‌ها کاهش پیدا کرده و پوست حالت شل پیدا می‌کند. اگر شخص تمرینات ورزشی نداشته باشد، این حالت شدیدتر می‌شود.

هزینه تزریق ژل لب و یا تزریق به نواحی دیگر بدن بسته به نوع ژل و مقدار مورد نیاز متفاوت است. بنابراین برای آگاهی از هزینه این روش جوانسازی میتوانید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید. کبودی و تیرگی زیر چشم و چین و چروکی که در ناحیه اطراف چشم ایجاد میشود از جمله رایج ترین علائم افزایش سن در افراد است. اگر شما هم به دلیل رژیم های لاغری چربی زیر چشم خود را از دست داده اید و از ظاهر کنونی زیر چشمتان رضایت ندارید، می توانید عمل تزریق ژل زیر چشم را امتحان کنید. برای افزایش حجم گونه و افزایش زیبایی صورت، تزریق ژل در گونه یکی از روش هایی است که استفاده میگردد.

عکس تزریق ژل لب – ۱۰ نکته مهم در تزریق ژل لب

اگر از نتایج خود ناراضی هستید، پزشک شما می تواند فورا با تزریق دیگری ژل لب را از اموزش تزریق ژل لب بطور کامل و حرفه ای بین ببرد. باز هم، این مسله ای است که یک آرایشگر نمی تواند انجام دهد. اگر از یک پیشنهاد در یک سالن وسوسه شده اید، ریسک نکنید. همین مسئله باعث میشود که بدن این ماده را به عنوان یک عامل خارجی و بیگانه شناسایی کند و در نتیجه به آن واکنش نشان دهد. بر همین اساس، بسیاری از پزشکان تزریق ژل دائمی را توصیه نمیکنند.

  • البته در 2 تا 3 روز نخست میتوانید از آرایش‌ های ملایم برای پوشش این کبودی نیز استفاده کنید.
  • تزریق ژل می‌تواند چین و چروک‌ها را صاف و خط اخم را پر کند، استخوان‌های گونه را بازسازی کرده و ساختار غیر یکنواخت پوست را بهبود بخشد.
  • انواع خدمات درمانی پوست و مو از قبیل تزریق ژل در کلینیک صدف مانند تزریق ژل خط اخم ، خط خنده و … با بالاترین کیفیت و با استفاده از تجهیزات و روش‌های به‌روز به شما ارائه می‌شود.
  • همچنین می توان از آنها برای بزرگ کردن باسن هم استفاده کرد.

اگر می‌خواهید شکل صورت شما به حالت قبل برگشته و یا از میزان خطوط و چین و چروک‌ها بکاهید، تزریق ژل می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. فیلرهای دائمی بعد از تزریق از بین نمی‌روند و برای همیشه در زیر پوست می‌مانند. این نوع فیلرها را باید با توجه به عواقب و عوارض آن انتخاب کنید. از بین تمام فیلرهای دائمی تنها دانه‌های پلی متیل متاکریلات مورد تایید FDA است.

کاندیداهای مناسب تزریق ژل و فیلر

زیرا این رشته‌ها منجر به سفتی و قوام پوست و استحکام استخوان و غضروف‌ها می‌گردند. کلاژن‌هایی که در ساخت ژل مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولا از منابع حیوانی یا سلول‌های انسانی تولید می‌شوند. استفاده از کلاژن‌ها در بدن انسان بسیار کم خطر بوده و از ایمنی بالایی برخوردار است. تنها مشکلی که استفاده از آن‌ها در بردارد، مدت ماندگاری آن می‌باشد. معمولا کلاژن‌ها بین 3 تا 4 ماه ماندگاری داشته و به سرعت از بین می‌روند. تزریق هر نقطه معمولاً فقط چند ثانیه طول می‌کشد و سپس پزشک اقدام به ماساژ و ارزیابی نتیجه می‌کند تا در صورت نیاز، فیلر بیشتری تزریق شود.

ژل‌ها ترکیبی از مواد شیمیایی و زیستی هستند که با اخذ مجوز از سازمان جهانی غذا و دارو FDA، در سراسر دنیا به منظورها مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. با تزریق اصولی و صحیح این فیلرهای پوستی در نقاط مناسب، می‌توان به راحتی حجم از دست رفته پوست صورت که منجر به ایجاد چین و چروک شده است را بازگرداند. این محصول، شکل طبیعی صورت را بازیابی می کند، تقارن صورت را اصلاح می کند، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و هیدراسیون پوست را حفظ می کند. در حال حاضر 4 فرمول مختلف برای فیلر آلیاکسین وجود دارد که از یک ترکیب هیالورونیک اسید با وزن های مولکولی مختلف استفاده می کنند. هرکدام از این فیلرهای آلیاکسین، خواص ویسکوالاستیک مختلفی دارند و برای درمان نقاط مختلفی از صورت مناسب هستند. این محصول به طور ویژه برای حجم دهی لبها و رفع خطوط ریز و چین و چروک ها در نواحی خط لبخند، بینی، چانه و گونه ها استفاده می شود.

تزریق ژل برای چه کسانی مناسب است؟

انجام پیاده روی سبک پس از تزریق به بهبودی سریع تورم کمک می کند. اگر این فرایند در کلینیک‌های معتبر انجام شود و مراقبت‌های پس از آن به نحو احسنت انجام شود؛ عوارض جزئی و کوتاه مدت در انتظار شما خواهند بود. دائمی بودن کبودی‌ ها و درد شدید که علت آن میتواند عدم تخصص کافی پزشک باشد. ترمیم و بهبود ظاهر بینی در برخی مواقع خاص که بینی دچار چال شده است.

توصیه می شود به مدت 2 الی 3 روز آنتی بیوتیک مانند سفالکسین 500 میلی گرم روزی 4 عدد بعد از تزریق استفاده کرد. در ضمن برای جلوگیری از شدت التهاب ناشی از تزریق، بهتر است از مصرف مسکن‌هایی از جمله ایپوپروفن، آسپیرین پرهیز نمایید. از انجام این عمل زیبایی در آرایشگاه ها و مراکزی که از نظر بهداشت اعتباری ندارند، پرهیز کنید. افرادی که از داروهای جنتامایسین، کانامایسین و استرپتومایسن و دی پی سیلامین استفاده می‌نمایند.