کانال هواساز داکت اسپلیت فن‌کوئل کولر دریچه بازدید پیشه و مهارت مشهد، ابوطالب دیوار

کانال هواساز داکت اسپلیت فن‌کوئل کولر دریچه بازدید پیشه و مهارت مشهد، ابوطالب دیوار

از دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک برای هماهنگی بیشتر نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با دریچه دمنده مشبک استفاده خواهد گردید. دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک دریچه ای می‌باشد که از یک دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده و دریچه مشبک ساخته گردیده است. ابعاد دریچه مشبک با ابعاد دریچه اصلی بازدید داکت اسپلیت متناسب است تا ظاهر دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای تناسب باشد. دریچه بازدید داکت اسپلیت با دو فریم ۳ و ۵ سانتی ساخته می‌شود درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک نیز به صورت وزنه‌ای و لولایی قابلیت تولید دریچه بازدید داکت اسپلیت دارد.

پس از این مرحله باید جای پیچ ها را بر روی ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت حک کرد.با تکمیل ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید نسبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی اقدام گردد. ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت وزنه‌ای از ابعاد داخلی فریم نشات می‌گیرد.برای تعیین دقیق ابعاد درب باید از ابعاد تودرتوی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت به میزان ۲ میلیمتر از هر سو کسر کرد تا درب وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت به راحتی در هنگام بازوبستن،برداشته و گذاشته شود. منظور از دریچه بازدید داکت اسپلیت ورق آهنی در حقیقت همان ورق گالوانیزه ‌یا روغنی است.عرض فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت معمولاً سه سانت است. در ابتدا اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را برش می‌زنیم و با خم کاری لبه های ورق فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ساختار کلی قاب دریچه بازدید داکت اسپلیت آماده می‌شود. برای ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از ورق آهنی باید ابعاد تودرتوی دریچه بازدید داکت اسپلیت به دست آید.

  • پمپ های حرارتی به جای تولید گرما، گرما را حرکت می دهند و بازده انرژی قوی تری را ممکن می سازند.
  • این محصول به دو صورت پیچ از رو و پیچ مخفی (پیچ از تو) قابل نصب میباشد.تعداد قفل های درب دریچه و تعداد جای پیچ هایی که بر روی فریم درنظر میگیرند، با ابعاد دریچه رابطه مستقیم دارد؛ هر چه ابعاد محصول بیشتر شود تعداد جای پیچ و قفل نیز بیشتر میشود.
  • از جمله نکاتی که در مراحلِ پایانیِ کار از اهمیت خاصی برخوردار است کاور کردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از خروجِ آن از کوره رنگ می‌باشد که در حین انتقال به محل پروژه جهت نصب آسیبی به ساختارِ فیزیکیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت وارد نشود.
  • در ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت باید دور تا دور محیط درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به میزان یک و نیم سانت به داخل لبه خورد تا از تاب خوردگی یا دفرمه شدن ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ممانعت شود.

در این مرحله ایجاد شیار های گریلی در طول های ۹ و ۱۸ سانتی متر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت انجام خواهد گرفت. طول هر یک از این شیار های موازی به بزرگ یا کوچک بودن درب به دریچه بازدید داکت اسپلیت وابسته است. واضح است که در صورت بزرگ بودن سایز درب این مقدار ۱۸ سانتی متر و در صورت کوچک بودن مقیاس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت این مقیاس به ۹ سانتی‌متر کاهش می‌یابد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی

جنس این دریچه بازدید داکت اسپلیت از چوب (ام دی اف) بوده و با روکش پی وی سی یا رنگ پلی اورتان پوشیده میشود. این دریچه چوبی بنا به ماهیت چوبی و امکان برش و فرم پذیری بیشتر ام دی اف در دستگاه سی ان سی، میتواند دارای فرمها و شکلهای متنوعی باشد. این محصول نیز با توجه به نیاز در طرح ها و رنگ های متنوع قابل تولید و عرضه است. از جمله موارد کاربرد دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی،در مناطقی از کشور است که میزان رطوبت هوا بسیار بالا است.در این محیط ها که تاثیر فرسایشی بر سطوح فلزی بالاست کاربرد متریال مناسب که در برابر اکسایش مقاوم باشد امری اجتناب ناپذیر است.لذا با توجه به اولویت های منطقه ای ملزم به کاربرد متریال متناسب هستیم. نوع و جنسِ abs که از پلاستیک مرغوب است کاربرد آنرا در تولید دریچه داکت اسپلیت توجیه پذیر میکند.از جمله ویژگی های مهمِ این محصول در ساخت دریچه داکت اسپلیت،وزن مناسب آن است. با توجه به بزرگ بودنِ درب دریچه داکت اسپلیت و نیز وزن بالای نوعِ فلزی و چوبی، میتوان نتیجه گرفت که جنسِ abs برای ساخت دریچه داکت اسپلیت انتخاب ایده آلی است.

پس از آماده سازیِ فریم دریچه داکت اسپلیت ،مرحله ی ساخت درب دریچه داکت اسپلیت می رسد.برای ساخت درب دریچه داکت اسپلیت باید به ابعاد داخلیِ ساختار فریم دریچه داکت اسپلیت توجه کنیم. برای مستحکم تر شدن و مقاوم شدنِ ساختار درب دریچه داکت اسپلیت در هریک از طول های درب دریچه داکت اسپلیت یک لبه ی یک ونیم سانتی ایجاد می شود تا درب در اثرِ جابجایی و برداشتن و گذاشتن در محل خود، دفرمه و یا اثر پذیر نشود. لولایی بودن دریچه بازدید داکت اسپلیت، همچنین دارابودنِ شیار محیطی روی درب آن از خصوصیات مشخص آن به شمار می‌آید. جهت تولید دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی لولایی ابتدا باید سایز حفره مربوطه را که قرار می‌باشد این دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی آن نصب شود را استحصال نمود. برای برش اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی باید ابعاد فریم را طوری محاسبه کرد که بعد از برش هربُعد از این اضلاع، با برشِ گوشه ها در زاویه ۴۵ درجه به اندازه مطلوب رسیم.

از جمله مزایای کانال اسپیرال گالوانیزه ساخت آن در طولهای دلخواه و استفادهی کمتر از اتصالات فلنچی برای ارتباط دو طرف کانال گرد میباشد که در محاسبه کلی قیمت تمام شده، اختلاف واضحی نسبت به کانال گرد با درز طولی ایجاد میکند. برای ابعاد متوسط به پایین از ورق یک میل برای ساخت درب دریچه داکت اسپلیت استفاده می شود. ساختار فریم نیز از چهارضلعِ گونیا از پروفیل های مخصوص که دارای سه پَریِ نشیمن می باشد تشکیل شده است.ابتدا تمامیِ اضلاع بر اساس ابعاد برش داده می شوند و پس از گوشه زنی بوسیه ی کُرنرهای ورقیِ ضخیم توسط پِرس های مخصوص،ساختارِ چهار گوش می گیرند. پس از آماده شدنِ ساختار فریم دریچه داکت اسپلیت نوبت به طراحی و ساخت دربِ وزنه ایِ دریچه داکت اسپلیت می رسد.ابعاد درب وزنه ایِ دریچه داکت اسپلیت بر مبنای ابعادِ داخلیِ فریم، طراحی و مونتاژ می گردد.برای سهولت در نشیمنِ دربِ وزنه ایِ دریچه داکت اسپلیت ،به میزان یک تا دو میل از هر ضلع از ابعادِ داخلیِ فریمِ دریچه داکت اسپلیت کسر کرده و ابعاد درب دریچه داکت اسپلیت را طراحی می کنیم. با توجه به طراحیِ وزنه ایِ این دریچه داکت اسپلیت ،لذا وجود فاصله ی استاندارد بین لبه ی زیرینِ دستگاه داکت اسپلیت تا کدِ ارتفاعیِ محل نصب دریچه داکت اسپلیت ،بسیار مهم و ضروری می باشد.در صورت کوتاه بودنِ این فاصله،امکانِ جداسازی و برداشتن و گذاشتنِ درب میسر نمی شود، به همین دلیل در زمان سفارش باید به این موضوع کاملا دقت نمود. این دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک معبر عبور هوای محیطی بر روی درب خود بهره می‌برد.

دریچه سقفی

دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی دارای کادر محیطی به صورت پره‌ی پله ای رو به داخل در یک ردیف یا دو ردیف در حاشیه ‌یا داخل درب دریچه بازدید داکت اسپلیت است. در واقع منفذ ورود هوای برگشت دریچه بازدید داکت اسپلیت، گل سقفی حفره چهارگوش یک یا دو ردیف می‌باشد، در اصطلاح به هر یک از این حفره های ورود به هوا گل سقفی دریچه بازدید داکت اسپلیت گفته می‌شود. اگر این حفره چهار گوش تا کی باشد به این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت تک گل و اگر این حفره چهارگوش دوتایی باشد به این مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی دو گل می‌گویند.

کانال فلکسیبل پشم شیشه برای جاهاییکه نیاز به عایق حرارتی با دمای متوسط به بالا می باشد مورد استفاده قرار می گیرد ووزنی سبک و امکان حمل و نصب آسان دارد. اکنون به دلیل اهمیت نصب دریچه اسپلیت، قصد داریم در ادامه شما را با انواع، قیمت و نحوه نصب آن آشنا کنیم. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. با توجه به عرضه مستقیم محصولات از کارگاه به واحد فروش شاهد حذف واسطه و دلالان خواهید بود. همچنین امکان سفارشی‌سازی طبق نیاز اصلی مشتری نیز وجود داشته و با صرف مبلغ كمتر شاهد کیفیت مناسب قطعات تولید شده خواهید بود.