کاربرد پلنیوم باکس-هواسازاتاق تمیز-آژند کلین روم

پلنیوم باکس یک محصول نسبتا جدید می باشد که به دلیل ساخت منحصر به فردی که دارد برای هوادهی یکنواخت و استاندارد مورد استفاده عموم قرار می گیرد. این محصول با توجه به روش ساختی که در آن بکار برده شده، کاربرد تزئیناتی یافته است و به دلیل زیباسازی فضاهای داخلی همانند ساختمان های مسکونی، ادارات، هتل ها و مکان های تجاری استفاده می شود. به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش پلنیوم باکس یا جعبه کانال هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند. ساخت انواع پلنیوم باکس تهویه هوادر ساخت پلنیوم باکس می بایست از عایق های صوتی و حرارتی مناسبی استفاده کرد تا کیفیت محصول بالاتر رود. قیمت پلنیوم باکس پشت دریچه بسته به ابعاد داخل به داخل پلنیوم دارد و معمولا به صورت جداگانه محاسبه نمی شود.

نصب و وظایف کانال باکس

معماران ساختمانی برای رفع این مشکل از پلنیوم باکس یا جعبه توزیع هوا که وظیفه پخش یکنواخت و مناسب در انتهای کانال هوارسانی را برعهده دارد، استفاده خواهند کرد. پلنیوم باکس از محصولات سفارشی هستند که آن‌ها را بر اساس نیاز مصرف‌ کننده‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید می‌کنند. شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید این نوع از تجهیزات تهویه مطبوع فعالیت دارند اما یکی از بهترین مجموعه‌ های فعال در این زمینه آپادانا کالا است. این مجموعه سابقه‌ای درخشان و طولانی در زمینه عرضه انواع سیستم‌ها و دریچه‌ های تهویه مطبوع فعالیت دارد.

این باکس ها نوعی وسیله انتقال هوا محسوب می گردند که برای انتقال هوا به دریچه هایی با طول بلند به صورت کاملا لایه ای و آرام استفاده می شود. دریچه های اسلوت در اغلب موارد به همراه یک پلنیوم باکس در پانل های سقف کاذب نصب می گردند. جهت هوارسانی در سقف فضاهایی مانند لابی های ساختمانهای مسکونی، سالن های ساختمان های اداری، تجاری و هتلها از دریچه های اسلوت استفاده می گردد. از آنجائیکه خط اصلی کانال هوا از درون سقف کاذب عبور می کند، به منظور رساندن هوای کانال اصلی به دریچه ها از قطعه ای به نام پلنیوم باکس استفاده می گردد.

باکس تبدیل چهارگوش به گرد باکس تبدیل پشت دریچه‌ای یا باکس تبدیل چهارگوش گرد براساس تسهیل و تسریع اتصال کانال‌های گرد فلکسیبل به انواع … باکس پلنیوم همانطور که از نام آن پیداست یک جعبه می باشد که برای ترکیب هوا مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت این محصول از یک طراحی خاص بهره برده شده است، به طوری که هوا قادر به آن باشد که کاملا آرام و تدریجی در فضا منتشر شود.

پلنیوم باکس باعث پخش هوا و تعدیل فشار خروجی هوا از تمام نقاط دریچه خطی و اسلوت می شود. باکس توزیع هوا از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت نیم میلیمتر به بالا و بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و همچنین طول و عرض دریچه های خطی و اسلوت طراحی و ساخته می شود. تنوع طرح، رنگ و مدل جعبه تنظیم هوا بر اساس نیاز مشتریان و هارمونی با کانال هوارسانی بوده و امکان ساخت سفارشی مدل همراه با دریچه هوای خروجی نیز وجود دارد. در صورتی که علاقه‌مند به یادگیری نکات لازم در رابطه با خرید جعبه تنظیم هوا با عایق حرارتی و صدا هستید، تا انتهای این مطلب با سایت تهویه سان همراه باشید. این وسیله به غیر از موارد گفته شده می تواند از نشت هوا و پخش صدای هوا نیز جلوگیری کند که جهت انجام این کار دربدنه داخلی و خارجی آن از عایق الاستومری استفاده می شود ولی مهم ترین کاریی آن پخش یکسان هوا می باشد. در دریچه های خطی و اسلوت که به صورت دکوراتیو در طول های بالا به کار گرفته می شوند، امکان هوادهی در طول بالای دریچه به صورت یکنواخت وجود ندارد، بنابراین به منظور توزیع هوای یکسان از پلنیوم باکس استفاده می شود.

خرید پلنیوم باکس

کاربرد پلنیوم باکس-هواسازاتاق تمیز-آژند کلین روم

داخل پلنیوم باکس ها یک جعبه هنگام ساخت آنها جاسازی شده که از آن برای تجمع هوا استفاده می کانال باکس کنند . این باکس ها یکی از ابزارهای انتقال هوا هستند که هوای تجمع یافته در باکس را به شکل منظم و لایه به لایه از طریق دریچه های اسلات به خارج محیط انتقال می دهند . در مجم.عه ما جهت عایق کردن پلنیوم باکس از عایق های متفاوتی مانند عایق های پلی اورتان فوم های الاستومری فوم های متالایز و …لستفاده می شود . محتمل ترین مکان مکان جهت ایجاد تقطیر وجه روبروی ورودی هوا است اما تنها عایق بندی این وجه کافی نیست زیرا با توجه به دمای هوای تهویه شده و دمای زیر سقف (محل نصب پلنیوم )احتمال ایجاد تقطیر در تمام وجوه پلنیوم وجود دارد. لذا عملیات عایق کاری در تمام وجود پلنیوم باکس به صورت کامل انجام می پذیرد. عایق کاری پلنیوم معمولا از داخ توسط عایق های روکش دار (جهت عدم تماس عایق با هوای عبوری)عایق بندی می شوند .

  • بدلیل نصب فیلتر هپا درون آن ابعاد آن چند سانتی متر از پلنیوم باکس بزرگتر است.
  • استفاده از پلنیوم باکس به منظور ایجاد اختلاط کافی هوا و توزیع یکسان هوا به صورت طولی، امری لازم و ضروری است.
  • با توجه به اینکه لاین اصلی کانال هوا از سقف کاذب عبور می کند، برای رسیدن هوای کانال اصلی به دریچه ها از قطعه ی حجمی که پلنیوم باکس نامیده می شود بکار برده میشود.
  • این مجموعه سابقه‌ای درخشان و طولانی در زمینه عرضه انواع سیستم‌ها و دریچه‌ های تهویه مطبوع فعالیت دارد.
  • این محصول دارای قابلیت ساخت با ورق آلومینیومی یا گالوانیزه را بنا به سفارش دارا می باشد.