پیراهن مردانه خرید اینترنتی انواع پیراهن‌های مردانه مجلسی، اسپرت و رسمی پوشاک فایو FIVE

از آنجایی که بچه ها دارای پوست لطیفی هستند انتخاب یک پیراهن با کیفیت مناسب و جنس خوب اهمیت زیادی دارد‌. از طرفی تنوع طرح و رنگ این پیراهن ها بسیار ایده آل است و چه بسا این که برندهای معتبر همیشه لباس های شیک و مد را ارائه می دهند. در واقع طراحان برندهای معتبر همیشه به دنبال ارائه مدل های جدید و فانتزی هستند. پیراهن مردانه برند دارای تمامی مزیت های یک پیراهن مناسب و با کیفیت است. به عنوان مثال، چنین محصولاتی ثبات رنگ بالا و مقاومت عالی در برابر شستشو دارند. پیراهن مردانه بایستی با رعایت تمامی نکات و شرایط مهم انتخاب شود.

سله بن مفتخر است که عضو بهترین تولیدکنندگان پوشاک ایرانی می باشد . پیراهن مردانه از مهمترین لباس مردانه است که برای استایل‌های رسمی و نیمه رسمی استفاده می‌شود. برای انتخاب و خرید پیراهن مردانه باید به نکات مختلفی دقت داشت تا بتوان پیراهنی شیکی متناسب با استایل و فرم بدن تهیه کرد.

تیشرت های معمولی ضخیم تر است اگر از رنگ مناسب آن استفاده کنید ظاهری شیک خواهید داشت . هر گونه استفاده تجاری و ابزاری از این وب سایت به هر نحو با کسب اجازه از مدیریت وب سایت امکان پذیر است و در صورت نقض آن، این مسأله مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت. اگر در شستشو و نگهداری از لباس‌هایتان اصول آن را نادیده بگیرید، در واقع پول خود را دور ریخته‌اید.

این گزینه برای کسانی است که سبک کلاسیک تری دارند و راحتی را به مد ترجیح می دهند مناسب تر است. چهارخانه ریز در استایل های نیمه رسمی کاربرد بیشتری دارد و می توان آن را با شلوارهای کتان ست کرد. از جنس های ترک و گران‌قیمت مدل چهارخانه درشت، می توانید برای ساخت استایل های پيراهن مردانه کژوال استفاده کنید.

  • از رایج ترین پارچه هایی که در دوخت پیراهن استفاده می ‌شوند، پارچه‌های نخی یا نخ پنبه ، پوپلین ، پشمی یا فلانل ، پلی استر یا ویسکوز ، کتان ، جین و لینن می‌باشد.
  • پیراهن هاوایی بدلیل تمام پنبه ای بودن آن در شست و شو آن باید نکاتی رعایت شود.
  • پیراهن بلند به پیراهنی گفته میشود که قد آن از ۷۵ به بالا میباشد .
  • به طور کلی اجزای پیراهن‌های مردانه آستین بلند دارای قسمتهای مختلفی مانند آستین، سر آستین، دکمه و جیب می‌باشد.
  • پارچه های ساتن کمی براق تر و مجلسی تر از سایز پیراهن ها میباشد.

همچنین دارای انواع مختلف آستین بلند مردانه و آستین کوتاه مردانه می‌باشد. بر روی این دسته از پیراهن‌ها جیبی قرار می‌گیرد که کاربرد زیادی نداشته و تنها برای ایجاد تنوع و جنبه تزیینی مورد استفاده قرار میگیرد. در گذشته پیراهن‌هایی که طراحی و به بازار عرضه می‌شدند تنها داری یک دکمه بودند. اما به مرور زمان تغییرات زیادی در پیراهن‌های مردانه آستین بلند ایجاد شد و آنها به یکی از پرطرفدارترین و دوست داشتنی‌ترین لباس‌های مردانه تبدیل شدند.

پیراهن مردانه خرید اینترنتی انواع پیراهن‌های مردانه مجلسی، اسپرت و رسمی پوشاک فایو FIVE

تنوع طرح و رنگ در پیراهن اسپرت مردانه به ما کمک می کند که بتوانیم یک تیپ راحت و شیک برای فعالیت های روزمره داشته باشیم. پیراهن چهارخانه مردانه، پیراهن لی مردانه ، یقه دیپلمات، پیراهن ساده و طرح دار، پیراهن آستین کوتاه و آستین بلند در رنگ‌های متنوع می‌تواند در این دسته بندی قرار گیرد. در ادامه این مطلب از راهنمای خرید پیراهن مردانه توجه شما را به۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم.

از انواع چارخانه و طرح دار و یا مدل‌های ساده پیراهن مردانه می‌توان در زیر کت استفاده کرد و از محل کار تا عروسی به سراغ‌شان رفت. با شناخت انواع مدل پیراهن مردانه و مدل‌های آن می‌توانید خرید مناسب با سلیقه، استایل و شرایط خود را انجام دهید. اگر می خواهید پیراهن باکیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی مدیسه است که امسال برند محبوب از سوی مصرف کنندگان شده است. در این مقاله سعی بر این شد تا با قرار دادن اطلاعات درباره خرید و مدل‌های مختلف شما بهترین روند را در انتخاب پیراهن مردانه مناسب خود داشته باشید. پیراهن مردانه به عنوان پوشش و لباسی است که در قسمت بالاتنه قرار گرفته و این قسمت را می‌پوشاند.

در دنیای مد و مدرن امروز شاهد روی کار آمدن طرح های بسیار شیک، جدید و فانتزی از انواع لباس مردانه در بازار هستیم. پیراهن مردانه به عنوان یک پوشش مناسب و رسمی برای آقایان است که تنوع آن از نظر مشخصات پیراهن بسیار زیاد می باشد. همانگونه که اشاره شد، برای خرید بهترین پیراهن مردانه کیفیت، جنس، برند و مدل مورد توجه قرار می ‌گیرد. می‌توان چهار نوع از پیراهن‌ها را براساس نوع آستین برای مجالس مختلف انتخاب کرد.