پیراهن جین مردانه دیریم کد1116 فروشگاه اینترنتی پوشاک استانبول

شلوار‌های دوخته شده با متریال چینو، نوعی از شلوار کتان محسوب شده و در اغلب موارد 100% از پنبه و نخ تولید می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این شلوار، مقاله انواع شلوار کتان مردانه را مطالعه کرده و با اهمیت این پارچه در استایل آقایان آشنا شوید. پیراهن مردانه از جمله لباس های رایج بین آقایونی است که به استایل کلاسیک، کژوال و اسپرت علاقه دارند.

اندازه یقه با خود پیراهن مغایرت نداشت ودوطرف یقه قرینه نبود روی سر شونه زدگی داشت. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. ارسال کالا برای عزیزانی که در تهران هستند با پیک انجام خواهد شد. به جهت راهنمایی با شماره پشتیبان سایت در ساعت های کاری تماس بگیرید. در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد. توصیه می شود قبل از شستشوی شلوار آن را پشت و رو کنید و هر رنگ را بصورت جداگانه بشویید.

با نگاهی به فروشگاه های اینترنتی می توانید انواع مختلفی ازپیراهن های مردانه را مشاهده کنید. پیراهن جین آستین بلند بهترین انتخاب برای پوشش روز های سرد است . روزهای سرد سال پیراهن جین با پارچه ضخیم نیز برای گرم کردن بدن عالی است . خانم ها و آقایان در هر سن و سالی می توانند از انواع پیراهن های جذاب، استفاده نمایند، برای خرید پیراهن جین سنگشور وارداتی با لطافت بالا می توانید از وب سایت مجموعه ما دیدن فرمایید. در ماه‌های سرد سال با استفاده از پیراهن لی و ژاکت می‌توانید یک تیپ پاییزی مردانه زیبا و دلپسند برای خود بسازید. پیراهن لی مردانه برای هر موقعیت غیررسمی یا نیمه‌رسمی مناسب بوده و با هر آیتمی خاص پیراهن جین مردانه اصل و هماهنگ می‌شود.

  • امروزه پیراهن در انواع مختلف، طرح های متنوع، رنگ بندی های فراوان و جنس های گوناگون تولید و عرضه می گردند، این کالا اختصاص به قشر و رده خاصی از افراد ندارد.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • پیراهن جین آستین بلند بهترین انتخاب برای پوشش روز های سرد است .
  • برای اینکار باید قسمت پایینی بدن و شلوار جین را تیره‌تر انتخاب کنید.
  • برای داشتن یک استایل جذاب، می توانید این بلوز را با انواع شلوارهای لی و کتان با رنگ تیره ست نمایید.

با سه اصل مهم برای ارائه کالا و خدمات در آبی فا شامل؛ ارائه کالاهای اصل و باکیفیت، تضمین اصالت کالا و ضمانت بازگشت 3 روزه، تلاش می کنیم تا تجربه ی خریدی مطمئن و آسان برای خریداران ایجاد نماییم. در اینبخش مجموعه اي زیبا از مدل پیراهن جین مردانه را جمع آوری کرده ایم. پیراهن جین مخصوص خاص پسندها می باشد، در واقع این مدل لباس بـه تن هر شخصی خوب نمی‌نشیند و باید جین خور شـما خوب باشد تا با پیراهن جین خوش پوش و لاکچری باشید.

پیراهن جین مردانه دیریم کد1116 فروشگاه اینترنتی پوشاک استانبول

پیراهن جین با کیفیت عالی در 8 رنگ قواره استاندارد الگو ترک سایزبندی (S الی 3XL) (فروش به صورت عمده و تک) برای دریافت اطلاعات کافی و مشاوره و دیدن عکسایه بیشتر برای خرید محصول پیام بدین. تمامی اجناس با پارچه ی مرغوب و دوخت صنعتی با کیفیت ارائه میگردد. شاید فکر کنید کـه پوشیدن یک پیراهن جین کافی ست و باقی لباسهای تان باید از جنس دیگری باشد اما اشتباه کرده‌اید. یکی از تیپ هاي ساده اي کـه میتوانید با پیراهن جین بزنید، ست کردن آن با شلوار کتان اسـت بـه گزارش پارس ناز با تنوعی کـه در ترکیب رنگی شلوارهای کتان وجوددارد، شـما می‌توانید با توجه بـه سلیقه تان، یک رنگ را انتخاب کنید.

ال سی وایکیکی به دلیل تولید پوشاک با کیفیت و مقرون به صرفه، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تقریبا میتوان گفت که در تمام مراکز خرید مطرح کشور ترکیه، جای فروشگاه ال سی وایکیکی خالی نیست. از این رو باید دارای جنس درجه یک و طراحی سبک و راحت باشد، کیفیت پیراهن بسیار اهمیت دارد و باید هنگام خرید این محصول به راحتی، دوام، نرمی و موارد دیگری از این قبیل توجه نمایید. دو مدل سویج غیر اصل تو سایت فروشگاه زئوس موجوده من از اون مدل دو شیشه خریدم که خیلی راضی بودم ولی هر دوتاش مشکل نشتی از قسمت اسپری داشتن.