هودی مردانه 22 مدل هودی پرفروش مناسب بهار، پاییز و زمستان -لباس زئوس

هودی مردانه باینت کد 354 با قیمتی بسیار مناسب، کیفیتی خوب و در سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه شده است. اگر جزء طرفداران پروپاقرص هودی مردانه هستید یا تصمیم دارید به تازگی به جمع طرفداران این لباس بپیوندید، ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما به فروشگاه کی شاپ مراجعه کرده و از تنوع بی نظیر محصولات آن دیدن کنید. فروشگاه کی شاپ با قدمت و سابقه ای طولانی مدت در زمینه فروش انواع پوشاک مردانه، بهترین و درجه یک ترین هودی مردانه و پسرانه را با قیمت های بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری اقدام به خرید کالای دلخواه خود از این مجموعه کنید. هودی مردانه و پسرانه یک نوع لباس زمستانی مردانه بسیار جذاب و پرطرفدار است که مدل ها و نمونه های مختلفی از آن را در بازار پوشاک شاهد هستیم.

هودی مردانه 22 مدل هودی پرفروش مناسب بهار، پاییز و زمستان -لباس زئوس مدل های گشاد نیز مورد توجه آقایانی است که می خواهند زیر سویشرت از تی شرت یا لباس های مشابهی استفاده کنند. قیمت سویشرت مردانه بر اساس برند، مدل و موادی که در آن ها استفاده شده، کاملاً متفاوت می باشد. در سویشرت ها جزئیاتی مانند زیپ یا جیب نیز متفاوت است و شما بر اساس سلیقه خودتان مدل مربوطه را بایستی خریداری نمایید. خرید هودی مردانه، هودی مردانه انواع مختلفی دارند که در فصول سرملا و خنک سال، بسیار پرطرفدار هستند و فروش آنها در این فصل های پاییز و زمستان به اوج خودش میرسد. هودی های مردانه انواع مختلفی داند که بر حسب سلیقه ی افراد هودی مردانه ساده یا هودی مردانه رنگی یا هودی مداد رنگی به انتخاب و بفروش می رسد. البته که از هودی ها می توان در اکثر فصول سال استفاده نمود و آنها را غالبا در استایل های معمولی روزمره و یا ورزشی به کار برده که در این صورت با یک شلوار گرمکن همراه می شود.

برای خرید و انتخاب یک هودی مناسب باید به چند نکته توجه کرد. هودی ها در انواع پارچه های دورس ( پنبه + پلی استر + اسپاندکس )، پارچه ی لاکرا ( اسپاندکس + پلی استر )، پارچه ویسکوز ( پلی استر + نخ طبیعی ) و پارچه پشم ( پلی استر + پشم طبیعی حیوانات ) تولید می شوند. انواع سویشرت و هودی به دو دسته جلو باز و جلو بسته تقسیم می شه. معمولا هودی ها جلو بسته و کلاه دار هستند و سویشرت ها جلوباز و با زیپ بسته می شن. هودی مردانه یک لباس اسپرت هست که با شلوارهایی همچون شلوار کتان و جین ترکیب مناسبی داره و سبب می شه ظاهر متفاوتی داشته هودی مردانه باشید. هودی ها تنوع و رنگ بندی مناسبی دارن و در رنگ بندی ها و با برندها و جنس های مختلفی به فروش می رسن.

همچنین از جنسهای گرم دوخته می ‌شود تا بیشترین میزان گرما را داشته باشد و فرد احساس سرما در هوای سرد نداشته باشد. خریداران عمده و مراکز عمده فروشی و تولیدکنندگان می‌توانند با استفاده از عمدباکس از هر نقطه‌ای در سراسر کشور، بدون هیچگونه هزینه‌ایی و با حذف واسطه به خرید و فروش غیرحضوری بپردازند. همانطور که در بالا به آن اشاره شده خریدهای حضوری مشکلات زیادی دارند و خریداران عمده به دنبال راه حل‌های جایگزین با صرفه بیشتری هستند.

اصولا هودی را از الیاف پشمی، نخ و پنبه درجه یک تولید می کنند. همین مسئله باعث افزایش نرمی و لطافت هودی شده و عواملی همچون حساسیت پوستی را در آن به طور کل از بین می برد. معمولا هودی ‌ها در قسمت پایین به وسیله‌ی یک کش جمع می ‌شوند. به این ترتیب می ‌توانید پایین لباس را جمع کنید و بالا بزنید. هنگام خرید هودی مردانه توجه کنید که جنس کش از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

سوئیشرت های اولیه دستخوش تغییرات فراوان قرار گرفته و امروزه در بازه ای وسیع و متنوع از طرح ها عرضه می شوند. این مجموعه ی وسیع در برگیرنده ی بازه ای وسیع از سایز، رنگ، جنس، قیمت، مارک ها، نظر سایر مشتریان، کالاهای جدید و تخفیفات پیشنهادی، می باشد. پس از انتخاب نهایی خود، خرید آنلاین از فروشگاه آنلاین مکسی بسیار راحت و آسان خواهد بود.

در حال حاضر می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک، سویشرت و هودی مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. از فروشگاه اینترنتی دایان شاپ می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. کلیه هودی ها گارانتی 3 روزه تعویض و بازگشت کالا دارند و می توانید با انتخاب گزینه پرداخت درب منزل، هزینه اش را بعد از تحویل محصول پرداخت کنید. هودی مردانه یا نوع جلوباز آن سویشرت، لباسی بسیار مناسب برای ورزش و باشگاه به حساب می آید. این نوع هودی از جنس مرغوبی ساخته می شود تا بدن فرد دچار حساسیت نشود و خاصیت ضد تعریق داشته باشد. وقتی به دنبال این سبک لباس می گردید، با دو کلمه سویشرت و هودی Hoodie مواجه خواهید شد.

جالب است بدانید هودی‌ها اصالتاً برای کار طراحی شده بودند و از آنها به عنوان لباس کار استفاده می‌کردند. اما امروزه شاهد آن هستیم که برندهای معروف هودی‌های مختلف را طراحی می‌کنند، که بسیار گران قیمت هستند. باور کنید هر چه درباره خوبی های این لباس مردانه صحبت کنم، کم گفتم. در ادامه به شما توضیح می دهم که چرا باید حداقل چند هودی در کمد لباستان داشته باشید. تمامی اطلاعات مربوط به سایز و جنس محصولات در قسمت توضیحات به طور کامل نوشته شده ، همچنین تمامی مشخصات سایز محصول نیز به صورت جزء به جزء در جدول سایز محصول که در همان قسمت توضیحات می باشد ، نوشته شده است.

مدل جیب هودی مردانه یا به صورت یک سره در قسمت جلو است که اصطلاحا به آنها جیب کانگرویی گفته می‌شود و یا دو جیب در قسمت پهلو هودی وجود دارد. محبوبیت هودی مردانه به حدی زیاد است که مشاهده می‌شود آقایان از هودی در استایل‌های روزانه خود، به عنوان لباس راحتی، در هنگام ورزش و تقریبا برای تمامی مواقع غیر رسمی استفاده می‌کنند. کلمه هود در زبان لاتین به معنی کلاه و لباسی مانند پانچو است که انتخاب نام هودی برای این مدل از سویشرت را معنا دار می‌کند. حتی ممکن است تا پیش از اینکه با نام هودی آشنا شوید در کمد خود آنها را داشتید، اما از آنها با نام سویشرت جلو بسته یا کلاه دار نام می‌بردید. جنس پارچه لباس بسیار مهم است، سعی کنید هوددی هایی با جنس نخ پنبه تهیه کنید. زیرا بسیار نرم، لطیف و راحت هستند و در فصول سرد سال شما را از سرما حفظ می‌کنند.