معرفی صرافی کوکوین و آموزش ثبت نام در آن + ویدیو

در قسمت Overview می‌توانید موجودی همه حساب‌های خود را مشاهده کنید. در صفحه باز شده، ارز دیجیتالی که قصد برداشتش را دارید انتخاب کرده یا آن را جستجو مکنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله کامل “کد دو عاملی صرافی کوکوین” را مطالعه کنید. در صورتی که گوشی همراه خود را گم کنید یا به هر دلیلی به آن دسترسی نداشته باشید و بخواهید روی گوشی یا رایانه دیگری به حساب کوکوین خود دسترسی داشته باشید باید کد Google Authentication را وارد نمایید.

اونوقته که هم ریسک لیکویید شدن کل سرمایه ت کم میشه هم با سرمایه ی بیشتری تونستی معامله انجام بدی. هر موقع هم نوسان کوچیک داشتی میتونی با اون 95 دلارت مارجین اضافه کنی که معامله باز بمونه. به خاطر پیچیده بودن محاسبات این معاملات معمولا افرادی که اطلاع کمی دارن همیشه ضرر میکنن و نمیدونن چه اتفاقی افتاده. برای ترید سریع یک ارز دیجیتال در کوکوین باید از داخل صفحه معاملات و فرم خریدوفروش، نوع سفارش را «Market» قرار دهیم. در این نوع سفارش، صرافی به‌طور خودکار بهترین قیمت موجود را برای ما پیدا می‌کند و سفارش سریع تکمیل می‌شود. برای شروع ترید در کوکوین، نیاز است که حساب خود را با یک ارز دیجیتال مثل بیت کوین یا تتر شارژ کنید.

این سفارش‌ها تا زمانی که به‌طور کامل تکمیل شوند یا با شرایط دیگر لغو شوند، در سفارش‌های باز شما باقی خواهند ماند. برای stop-market orders، سیستم بررسی می کند که آیا آخرین قیمت تراکنش در محدوده حفاظت از قیمت KuCoin پس از راه اندازی و پر شدن کامل است یا خیر. در غیر این صورت، مابقی سفارشی که بیش از حد مجاز باشد، لغو خواهد شد. وجوه فقط زمانی مسدود خواهد شد که استاپ اوردر فعال شود. با این حال، زمانی که منابع مالی کاربر کافی نباشد، این سفارش‌ها لغو خواهند شد. امیدواریم که بتوانید با آگاهی از جزئیات زیر، بهترین استراتژی توقف ضرر با استاپ لیمیت / برداشت سود را داشته باشید.

معرفی صرافی کوکوین و آموزش ثبت نام در آن + ویدیو

به طور کلی برای استفاده از خدمات این دو پلتفرم پیشرفته ابتدا لازم است مقداری ارز دیجیتال را از اکانت اصلی به اکانت مارجین یا فیوچرز خود انتقال دهید. سپس یک پوزیشن جدید باز کرده و با توجه به استراتژی خود، سایر تنظیمات پیشرفته را انجام دهید. در نتیجه در Limit قیمت و در قسمت Amount میزان رمز ارز مدنظر خود را وارد کنید.

همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه Switch to SMS Verification بجای کد تایید گوگل، از سرویس کد تایید پیامکی استفاده کنید. در این صفحه لازم است رمز عبور مربوط به معاملات حساب خود را در کادر مشخص شده وارد کنید. در این مرحله حسابی که قصد واریز رمزارز به آن را دارید، انتخاب کنید.

نظرات خود را با همیار کریپتو در میان بگذارید.

رفرال گیری روشی برای درآمدزایی از صرافی کوکوین و صرافی‌های دیگر است که مزیت‌های زیادی دارد. در این روش به شما یک کد داده می‌شود که مانند کد معرف است و آن را به افراد دیگر می‌دهید. زمانی که دیگران از این کد برای ثبت‌نام یا معامله استفاده می‌کنند مشمول تخفیف می‌شوید یا حتی حساب شما شارژ می‌شود (ایردراپ).

نوع رمزارز کمیسیون برداشت در صرافی کوکوین را تعیین می‌کند. برای افزایش امنیت حساب کاربری خودتان در این صرافی کافی است تا گام به گام مراحلی که در ادامه آموزش می دهیم را طی کنید تا امنیت حساب کاربری شما به بالاترین میزان خود برسد. به صورت کلی می توان گفت که مقدار کارمزد معاملاتی برای انجام معاملات برابر با 0.1 درصد در نظر گرفته شده است. این صرافی سعی دارد تا برای معاملات خود کم ترین کارمزد دریافت نماید. البته افرادی که ارز دیجیتال بومی این صرافی یعنی کوکوین شیرز یا همان KCS را مورد معامله قرار دهند، در معاملات خود تخفیف دریافت خواهند کرد.

سیگنال ارز دیجیتال روی نمودار

در آخر باید به هم امنیت بالای صرافی ثبت نام در کوکوین کوکوین اشاره کنیم. ۶ میلیون کاربر در سراسر جهان، رضایتمندی اکثریتی کاربران و پشتیبانی شبانه روزی همگی گواهی برای امنیت بالای این پلتفرم هستند. توسعه‌دهندگان سایبری پلتفرم کوکوین به صورت شبانه روزی در تلاشند تا از انواع حملات سایبری و بروز اختلالات فنی جلوگیری کنند. در نتیجه از لحاظ سطح امنیت بالای پنل کاربری خود برای خرید و فروش و همچنین نگهداری انواع رمز ارز‌ها نیز خیالتان به کلی راحت خواهد بود.

معرفی بخش های مختلف پلتفرم فیوچرز صرافی کوکوین

می‌توان گفت کمترین کمیسیون را در میان سایر صرافی‌های رمز ارز دریافت می‌کند. شما برای انتخاب صرافی چه مواردی را مدنظر قرار میدهید؟ نظرات خود را با همیار کریپتو در میان بگذارید. چندین کاربر گزارش دادند که تا دو هفته منتظر دریافت هر نوع پاسخ ایمیلی از پشتیبانی مشتری در KuCoin هستند. برای کسانی که حجم بیشتری معامله می کنند و KCS بیشتری دارند، کارمزدها می تواند تا 0.0125٪ برای معاملات Maker و 0.03٪ برای معاملات Taker کاهش یابد. برای معامله گر متوسطی که کمتر از 1000 KCS در حساب خود دارد، کارمزد هر دو معامله Taker و Maker شما 0.1٪ خواهد بود.

در نسخه کامپیوتر در بخش بالای صفحه نمایش بر روی گزینه Email کلیک کنید. در نسخه موبایل نیز این گزینه در گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد. سپس باید بر روی گزینه «send code» کلیک کنید تا مجددا یک کد 6 رقمی برای ایمیل تان ارسال شود. در صورت تحویل کد، آن را داخل فیلد مقابل وارد کنید و گزینه «next» را بزنید.