لیست هزینه شارژ کارتریج ها

شما می‌توانید با مراجعه به سایت پین ورک یا تماس با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰ -۰۲۱ ثبت سفارش کنید. با توجه به آنچه تا به حال گفته شد فکر می‌کنید که شارژ کارتریج کار سختی است و سوراخ کردن کارتریج کار ساده‌ای نیست. با استفاده از چراغ‌قوه خواهید دید که تونر چه حدی از قیف مخصوص دستگاه را شارژ کارتریج لیزری hp پر کرده است. می‌توانید روی کارتریج ضربه بزنید تا تونر به‌طور مساوی‌تری در قیف دستگاه تنظیم شود.

بهتر است سیستم عامل را ارتقا داده و یا درایور پرینتر را مجددا در لپ تاپ یا رایانه مورد استفاده نصب نمایید. البته خرابی کابل اتصال به پرینتر هم می تواند باعث کاهش سرعت چاپ شود. یک کارتریج باید با مدل دستگاه شما سازگاری لازم را داشته باشد. در غیر این صورت در کارکرد دستگاه اختلال ایجاد می‌کند و کیفیت لازم را به شما ارائه نمی دهد. لازم به ذکر است که شما باید برای جلوگیری از خشک شدن تونر یا جوهر موجود در کارتریج باید حداقل هفته ای دو مرتبه از دستگاه استفاده کنید.

در این مرحله هرگز از الکل استفاده نکنید زیرا لایه‌ی هادی سطح فوم را از بین خواهد برد. در این مرحله wiper blade و دو پیچی که در مرحله‌ی 5 جدا کرده بودید را وصل کنید و سپس این قطعه را کنار بگذارید. تونر باقی مانده در مخزن ذخیره‌ی تونر را به کمک دستمالی مناسب و کمی مرطوب، به آرامی پاک کنید. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

بنابراین بهتر است برای جلوگیری از آسیب و خسارات احتمالی شارژ کارتریج را به افراد ماهر بسپارید. اگر تعداد کارتریجهای شارژی شما بیش از 5 عدد باشد و در محدوده مورد تایید تهران باشید، هزینه دریافت و ارسال کارتریج در محل شما رایگان است. در صورت بروز مشکل پس از شارژ (تا 50 درصد تونر داخل کارتریج)؛ کارتریج را رایگان تعمیر و مجدد شارژ می کنیم. برای جلوگیری از ریختن تونر، پیشنهاد می کنیم حفره ایجاد شده را بر روی قیف بطری قرار دهید. قیف بطری کاملا بر دهانه ای که بر روی کارتریج ایجاد شده، منطبق است.

لیست هزینه شارژ کارتریج ها اگه نیاز به کمک تخصصی تر داشتین میتونین با همکارای ما در نمایندگی تعمیرات اچ پی مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرین و راهنمایی های کاربردی رو دریافت کنین. پین ورک از قطعات اصلی و باکیفیت برای تعویض قطعات انواع پرینتر و کارتریج شما استفاده می‌کند. شارژ کارتریج یک امر حرفه‌ای بوده که بهتر است توسط متخصصین امر انجام شود. اگر این کار توسط متخصصین امر انجام نشود ممکن است بیش از حد جوهر یا تونر داخل محل قرار گیرد و موجب کثیف شدن ظاهر دستگاه شما شود.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام استفاده از پرینتر لیزری خود بعد از مدتی تونر کارتریج آن تمام شده باشد . در این زمان شما چند راه حل دارید ، یا این که کارتریج نو خریداری کنید که با توجه به هزینه بالا آن شاید برای شما مقرون به صرفه نباشد ، یا این که کارتریج خود را با هزینه بسیار کمتر شارژ کنید . بله، در هربار شارژ چاپگر لیزری مقداری کیفیت چاپ کاهش پیدا می کند. اگر جزئیات اطلاعات پرینتی شما زیاد است (چاپ عکس، نقشه کشی و …) بهتر است به جای شارژ، کارتریج جدید و باکیفیت خریداری کنید.

در محلات گران‌تر از نظر سطح عمومی زندگی، طبیعتا تعمیرکار پرینتر و یا نیروی متخصصی که در مراکز کامپیوتر این محله ها به کار مشغول است، نسبت به همکارش در مرکز شهر دستمزد بالاتری طلب‌ می‌ کند. برای مثال قیمت شارژ کارتریج سامسونگ در این محله ها بالاتر از محله های پایین شهر است. اگر پس از شارژ کارتریج اچ پی در نمایشگر پرینتر یا دستگاه فتوکپی خود ارور خالی بودن کارتریج را دیدید، ایراد از چیپست است.

در چاپگر جوهر افشان وجود ۴ رنگ ضرروری است و سایر رنگ ها از تلفیق آنها با هم به وجود می آید. این ۴ رنگ در برخی پرینترها در دو کارتریج قرار دارند، به این صورت که ۴ رنگ آبی، قرمز و زرد در یک کارتریج و رنگ مشکی در یک کارتریج دیگر قرار دارد. تعمیرکاران مرکز شارژ کارتریج hp در دیگر واحدهای تعمیرات hp به رفع ایراد سایر محصولات اچ پی می پردازند . به همین دلیل کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . شارژ کارتریج hp در نمایندگی اچ پی براساس آخرین متد روز دنیا انجام می گردد .

  • توصیه می شود برنامه منظمی برای رسیدگی به دستگاه و شارژ منظم کارتریج ها اجرا شود تا در روند کار اداری اختلال پیش نیاید.
  • چه خودتان شارژ کارتریج را انجام دهید چه متخصص، برای انجام شارژ کارتریج باید وسایل زیر وجود داشته باشد.
  • همکارای ما ضمن عرضه ی آخرین محصولات این کمپانی، مشاوره های تخصصی فروش رو هم به مشتری های محترم ارائه میدن.
  • لطفا قبل از پرداخت هرگونه وجه و پیش از معامله از صحت خدمات و کالای مورد معامله اطمینان حاصل نموده و تنها به صورت حضوری اقدام به پرداخت وجه نمایید.
  • یکی از رایج‌ترین دلایل افت کیفیت چاپ در پرینترهای اچ پی و سایر پرینترها، مربوط به کارتریج آن‌ها است.
به محض تمام شدن جوهر کارتریج ، آنرا از پرینتر خارج کرده و در کیسه پلاستیکی قرار دهید . در غیر اینصورت کارتریج سریعا خشک شده و باید بدور انداخته شود . شارژ کارتریج hp با راهکارهای نوین علمی در نمایندگی مجاز اچ پی انجام می گردد . منبع تامین رنگ در پرینترها و پلاترها بسته به نوع دستگاه کارتریج نامیده می ‌شود. وقتی کارتریج جوهر تمام می شود یا نزدیک تمام شدن است اگر دقت لازم را در نگه داری از آن بعمل نیاورید ، سریعا خشک شده و دیگر نمی توان آنرا پر کرد .