لیست قیمت قطعات mvm x22 خرید و قیمت لوازم یدکی x22 یدک دیزل پارت-چین یدک

لیست قیمت قطعات mvm x22 خرید و قیمت لوازم یدکی x22 یدک دیزل پارت-چین یدک

قیمت قطعه یدکی ام وی ام بسته به نوع و مدل خودرو متفاوت می باشد. امّا به طور کلی در رده متوسط قرار دارند و به راحتی می‌توانید به آن‌ها در بازار لوازم یدکی mvm x22 دسترسی داشته باشید. البتّه توجّه داشته باشید قطعات اصلی ام وی ام دارای قیمت بالاتر و کیفیت بهتری نسبت به قطعات وارداتی که توسط تامین کنندگان داخلی به فروش می روند عرضه می‌شود. امروزه در بازار قطعات ام وی ام قطعات بی کیفیت و تقلّبی با نام قطعه اورجینال در بسته بندی های اصلی به فروش می‌رسند. شما جهت اطلاع از قیمت انواع لوازم یدکی mvm x22 می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید . در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی آریان یدک در کنار شما هستیم تا تمام قطعات و لوازم مورد نیاز برای MVM X22 را برای شما فراهم آوریم.

  • همچنین ایکس 22 در تیپ دیگری نیز عرضه میشود که به ایکس 22 اسپرت معروف است.
  • به این معنا که در دورهای پایین‌تر موتور می‌توان مصرف سوخت را نیز کاهش داد.
  • اما در کل و به واسطه مواردی همچون طرح جذاب و سه بعدی سپر، دیفیوزر، درب صندوق و غیره، شاهد نمایی زیبا در این ناحیه از ایکس22 هستیم که توانسته رضایت خاطر مشتریان را در پی داشته باشد.
  • نمای کناری خودرو به واسطه دو چین خوردگی حجمی که یکی در قسمت زیرین پنجره های جانبی از بالای گلگیر جلو تا انتهای چراغ‌های عقب امتداد یافته و دیگری در بخش پایینی درب‌ها، دو گلگیر جلو و عقب را به یکدیگر متصل نموده، از ظاهری اسپرت و تاحدی عضلانی قطعات x22 برخوردار شده است.

چرا که در این صورت، هنگام خرید می‌توانید فیک بودن قطعه مورد نظرتان را تشخیص دهید. فارغ از این موارد، بهتر است که در زمان خرید علاوه بر به همراه داشتن شماره شاسی و مدل خودرویتان به درج بودن لیبل و هولوگرام شرکت تولیدکننده اصلی بر روی بسته‌بندی توجه زیادی داشته باشید. به قطعات و لوازمی که هنگام خراب شدن قطعات اصلی خودرو، جایگزین آن ها می شود تا خودرو بتواند به حرکت خود ادامه دهد، لوازم یدکی گفته می شود.

کلیه‌ی مرسولات با توجه به مقصدی که دارند نهایتا 3 روز بعد به دست متقاضیان می‌رسند. به این شکل که خریداران ساکن تهران 2 ساعت، استان تهران 1 روز و سایر شهرستان‌های 2 تا 3 روز بعد سفارش خود را تحویل می‌گیرند. و گیربکس کامل جیلی سواری و گیربکس لیفان 820 و گیربکس لیفان X60 … می توانید با کارشناسان یدک دیزل پارت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. ما با کارشناسان فنی، مجرب و دوره دیده در خدمت شما هستیم، خودرو خود را با خیال آسوده به ما بسپارید.

اما در عوض چالش دیگری با عنوان وجود قطعات یدکی با کیفیت‌های متفرقه زیاد برای مالکین این خودروها وجود دارد. خرید و قیمت چراغ عقب سمت عقب و چپ ام وی ام mvm x22 / در ضمن اگر انواع لوازم یدکی ام وی ام x22 را میخواهید مشاهده بفرمایید میتوانید بر روی خرید و قیمت لوازم یدکی ام وی ام x22 کلیک کنیدخرید چراغ عقب سمت راست و چپ ام وی ام mvm x22در خرید چراغ عقب راست و چپ .. خرید و قیمت آینه بغل سمت راست و چپ ام وی ام mvm x22 / در ضمن اگر انواع لوازم یدکی ام وی ام x22 را میخواهید مشاهده بفرمایید میتوانید بر روی خرید و قیمت لوازم یدکی ام وی ام x22 کلیک کنیدخرید آینه بغل سمت راست و چپ ام وی ام mvm x22در خریدآینه بغل سمت راست و چپ ام..

فروش محصولات ایساکویی خودرو ال 90 از طریق بازرگانی ygp

خرید و قیمت سپر عقب ام وی ام x22 / سپر عقب اصلی MVM X22 MVM یکی دیگر از قطعات بدنه mvm است. این سپر متشکل از دو قسمت بدون رنگ و مشکی قابل رنگ آمیزی همرنگ با بدنه خودرو و یا کاملا مشکی می باشد.از آنجایی که طراحی بیرونی این سپر بسیار ساده و ظریف است، سایر قسمت های خودرو مان.. مشخصات فنی اتومبیل ایکس ۲۲ نیز شامل موتور بنزین سوز انژکتوری، ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه، ۵۰ لیتر ظرفیت باک، ۱۲.۷ ثانیه شتاب صفر بر صد، جعبه دنده دستی و خودکار، ۲ عدد کیسه هوا، ترمز ای بی اس و ای بی دی، دی لایت، ۱۵۰۰ حجم موتور، نمایشگر ۸ اینچی آل سی دی می‌شود. این خودرو به دلیل قابلیت‌ها و امکانات رفاهی مطلوب و همچنین طراحی زیبا و مطلوبش علاوه بر ایران در سایر کشورها هم از محبوبیت زیادی برخوردار است. لیست قیمت لوازم یدکی یا قطعات ام وی ام ایکس 22/ محصولات درجه یک مقرون به صرفه تر از محصولات درجه پایین تر خواهند بود.

خطر عقب چپ ام وی ام ایکس ۲۲

فروشگاه‌ها چه آنلاین باشند و چه حضوری باید مجوزهای لازم را برای ادامه کسب و کار خود اخذ کنند و نسبت به محصولاتی که می‌فروشند مسئولیت پذیر باشند. نماد اعتماد الکترونیک از جمله مهم‌ترین نشانه‌های معتبر بودن یک فروشگاه است. مشتریان می‌توانند با کلیک کردن بر این نماد تمام سوابق و نکات مورد نیاز را در مورد فروشنده ببینند. یدک مارکت از جمله تامین کنندگان معتبر در بازار یدکی جات تهران است که در راستای همسان سازی منابع، کلیه قطعات و خدمات خود را در اختیار مشتریان سراسر ایران قرار می‌دهد.

چراغ خطر ام وی ام X22 اصلی

ام وی ام X22 موفق شده از نظر ظاهری هماهنگی و تناسب شایسته‌ای را بین عناصر طراحی خارجی خود به وجود آورد. نمای روبرو از چراغ های بزرگ با گرافیک داخلی زیبا بهره گرفته است. جلو پنجره از شش ضلع با زوایای شکسته تشکیل شده و در هر دو انتها تا چراغ‌های جلو امتداد یافته است.