قیمت هارد دوربین قیمت و خرید تجهیزات دوربین مداربسته-امن باش

در این مقاله سعی شد در مورد نصب هارد دیسک برای دوربین مداربسته توضیحات دقیقی ارائه شود تا در زمانی که قصد نصب دوربین مداربسته را دارید بتوانید بهترین کارایی را از هارد دیسک مخصوص دوربین مداربسته خودتان داشته باشید. که برای کامپیوتر‌های دسکتاپ و استفاده طولانی مدت ساخته شده است. افراد می‌توانند از این هارد دوربین مداربسته ا برای فعالیت روزانه مانند ذخیره انواع فایل‌ها و بازی‌های معمولی استفاده کنند. در این مقاله به بررسی انواع هارد DVR و معرفی و آشنایی با هارد مخصوص DVR با برند وسترن دیجیتال و سری بنفش Western Digital Purple Surveillance و تفاوت آن با هارد های دیگر که در DVR سیستم های دوربین مداربسته استفاده می شود میپردازیم. یکی دیگر از مواردی که می تواند در هنگام تست هارد دوربین مدار بسته جهت آگاهی از عملکرد مناسب آن مورد توجه قرار گیرد دمای محیطی است که هارد در آن محیط مشغول به کار است. یکی از عواملی که می تواند بر عملکرد مناسب هارد در یک سیستم دوربین مدار بسته تاثیر گذار باشد و باعث خرابی زود هنگام آن شود دما بالای محیط هارد است.

هارد وسترن دوربین مداربسته

قیمت هارد دوربین قیمت و خرید تجهیزات دوربین مداربسته-امن باش با این‌حال شما همچنان می‌توانید این نوع هارد دیسک ها را مانند سایر دیسک های سخت به‌راحتی در دستگاه DVR یا NVR خود نصب کنید. برای این کار از ابزار آنلاین هایک ویژن استفاده کنید که آموزش آن در همین نوشتار وجود دارد. دقت کنید که همواره انتخاب ظرفیت مناسب هارد برای دی وی آر جزء آیتم‌های مهم در هر سیستم نظارتی است و به قول معروف بهتر است دست بالا را برای انتخاب هارد دیسک دوربین مدار بسته در نظر داشته باشید. در عین حال انتخاب هارد با ظرفیت بسیار بالا (بیش از اندازه) نیز صرف هزینه مازاد بوده و بهتر است اصل تعادل را در این بخش نیز مد نظر قرار داد.

این هاردها با طول ۱۰۰ میلیمتر، عرض ۶۹.۸۵ میلیمتر و ارتفاع در شش اندازه ۵ یا ۷ یا ۹.۵ یا ۱۲.۵ یا ۱۵ یا ۱۹ میلیمتری در دسترس است. در انتخاب ظرفیت مناسب هارد، شما باید تعداد دوربین‌ها (کانال‌ها)، کیفیت ویدئوی ضبط شده، فرمت ضبط ویدئو و تعداد روزهایی را که می‌خواهید ویدئو نگهداری شود، لحاظ کنید. هارد شرکتی معمولا تاریخ ساخت قدیمی تری دارد و احتمال دارد که تعمیر شده (رفرش شده یا سایت امن باش ریفر شده) باشد. ضمنا هارد شرکتی، مدت گارانتی کمتری دارد و معمولا شرکت هایی وارد کننده آن هستند که از اعتبار کمتری برخوردارند. اما هارد اصلی تاریخ تولید جدیدتری دارد و خیال شما از آکبند بودن آن راحت تر است. درست است که قیمت آن ها بالاتر است اما مدت گارانتی طولانی تری دارد.

هاردهای وسترن دیجیتال بر اساس کاربردشان رنگ بندی میشوند

هارد دیسک های با لیبل مشکی و قرمز وسترن دیجیتال بسیار قدرتمند بوده و کاربرد های گوناگونی دارند و می توان از آنها در انواع کامپیوتر های خانگی و سرورهای پیشرفته و همچنین سیستم های نظارتی مدار بسته استفاده نمود. این در حالی است که هارد دیسک هایی که متناسب با سیستم های مداربسته تولید می شوند و در دستگاه های NVR یا DVR تعبیه می گردند، دارای یک جزء مرکزی برای ذخیره سازی دیجیتالی ویدئوها هستند که امکان کارکرد 24 ساعته در 7 روز هفته را برای آنها فراهم می کند. این هارد دیسک ها باید به صورت شبانه روزی فعال باشند تا بتوانند شواهد ویدئویی را به صورت زنده ذخیره کنند. در صفحه باز شده بخش SMART Setting را انتخاب و وارد صفحه ای می شویم که تمام اطلاعات مربوط به کارکرد هارد و موارد دیگر در این صفحه قابل مشاهده است.

جهت مقایسه قیمت هارد دوربین مداربسته در انواع برند موجود در بازار هارددیسک دوربین مداربسته، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. عامل دیگر که ممکن است هنگام تست هارد دوربین مداربسته با آن برخورد کنیم خرابی هارد به دلیل نوسان شدید در برق ورودی است. یکی دیگر از عوامل که بسیار هم مشاهد می گردد می تواند عدم عملکرد صحیح هارد به دلیل عدم توانایی منبع تغذیه دستگاه برای تامین جریان برق مورد نیاز هارد برای روشن شدن باشد. هاردهای به رنگ آبی دارای سرعت بالاتری نسبت به هاردهای سبز رنگ هستند، کارایی بالاتری داشته و در سیستم های کامپیوتری با کاربری معمول استفاده می شوند. 4- هارد دوربین مداربسته باید به اندازه کافی بافر بزرگ و یا محل اولیه برای ذخیره پیوسته داده داشته باشد تا به دلایل فنی مانند همزمان نبودن و یا تفاوت نرخ ارسال داده و کوچک بودن فضای بافر هارد دوربین مدار بسته در سیستم منجر به از دست رفتن اطلاعات نگردد.

بنابراین قویاً توصیه می‌شود اطمینان حاصل کنید از هارد مخصوص دوربین مدار بسته با گارانتی معتبر استفاده شود. در هر دو سیستم مداربسته آنالوگ HD و تحت شبکه هارد سیستم در دستگاه ذخیره کننده قرار می گیرد. از آنجا که نصب هارد دوربین مداربسته در DVR و NVR شباهت زیادی با هم دارند، نصب در یکی از آنها کمک کننده است.

  • هارد دوربین در مقایسه با هارد کامپیتر بادوام‌تر است و در استفاده 24 ساعت شبانه‌روز در 7 روز هفته دچار مشکل نمی‌شود.
  • به طور قطع به شما خرید هارد اصلی را پیشنهاد میکنیم اما گاها برای برخی کاربران قیمت اولویت اول است.
  • شما می‌توانید سراغ هارد دیسک های مخصوص دوربین مدار بسته بروید.
  • از نکات مثبت و مهم هارد دوربین مداربسته این است که این hdd ها برای جریان ضبط و نمایش همزمان تصاویر برنامه‌ریزی شده‌اند.
  • در این چند سال اخیر برای ما شنیدن افزایش قیمت‌ها بصورت روزانه کاملا عادی شده است.(تا جایی که اگر روزی بیدار شویم و قیمت محصولی افزایش نداشته باشد، تعجب می‌کنیم).
حسگر RVS هارد دوربین مدارسته که در هاردهای معمولی وجود ندارد، به حفظ سرعت بالا در وجود لرزش کمک می‌کند و از مزایای هارد مخصوص دوربین مدار بسته است البته این حسگرها در هارد دیسک های گران قیمت هم یافت می‌شوند اما جایی در هاردهای معمولی ندارند. برند های معتبر و معروف هارد دوربین مداربسته در بازار شامل برند Western Digital و SEAGATE هستند که هر دو از شرکت های تولید کننده بزرگ هارد دیسک در جهان اند. این شرکت ها هارد دیسک هایی با کیفیت و ماندگاری بسیار بالا تولید و به بازار عرضه می کنند. باید توجه داشته باشید که با گذشت زمان و استفاده مکرر، از کیفیت هارد کاسته می شود. هرچه ظرفیت هارد بیشتر باشد می تواند مقادیر بیشتری از اطلاعات را در خود ذخیره کند. تهیه هارد دوربین مداربسته با ظرفیت بالاتر از نیاز یک تصمیم منطقی است.