شارژر لپ تاپ تعمیر شارژر لپ تاپ آداپتور لپ تاپ تعمیر آداپتور لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

شارژر لپ تاپ تعمیر شارژر لپ تاپ آداپتور لپ تاپ تعمیر آداپتور لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی البته باید بگیم که انجام دادن این تست کار شما نیست و بهتره برای انجامش، از تعمیرکارای مجرب کمک بگیرید. نمایندگی تعمیرات لپ تاپبا استفاده از ابزارآلات مدن و تجهیزاتی کاربردی می تواند انواع عیوب لپ تاپ ها را در مدت زمانی کوتاه برطرف نماید. تعمیرات لپ تاپ در این نمایندگی در دو واحد مجزا انجام می شود. این واحد های عبارتند از تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ و تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ . کاربران می توانند به منظور دریافت خدمات مرتبط با لپ تاپ به این واحد تعمیر لپ تاپ مراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

آداپتور لپ تاپ ایسوس180وات 19.5ولت 9.23آمپر اسلیم _2.5mm*5.5mm

لطفا قبل از باز نمودن پک کالا، سلامت ظاهری و مطابق بودن با کالای خودتان را بررسی نمائید. این ما را به ایده پایبندی به وظایف و برنامه‌های سبک وزن در زمانی که از منبع تغذیه دور هستید، بازمی‌گرداند. اگر واقعا باید یک جلسه بازی داشته باشید یا ویدیو را رمزگذاری کنید، از خنک‌کننده لپ‌تاپ استفاده کنید تا گرما را به طور موثرتر دفع کرده و زمان استفاده از باتری لپ‌تاپ را طولانی‌تر کند.

برای این کار حتماً به اطلاعات روی آداپتور شارژر لپ تاپ خود توجه داشته باشید. پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیر شارژر لپ تاپ در تهران و کرج با اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این مکان­‌ها در اسرع وقت اقدام می­‌کند. تست سلامت شارژر لپ تاپ کاری آسان و اغلب توسط خود کاربر صورت می‌گیرد برای این کار به یک اهم متر نیاز داشته تا میزان ولتاژ مورد نیاز اجزای مختلف لپ تاپ را بررسی کند. آیا تعجب می کنید که چگونه می توانید عملکرد شارژر لپ تاپ خود را با استفاده از مولتی متر آزمایش کنید؟ این بخش مراحلی را دارد که باید دنبال کنید.اما معمولاً پین داخل کانکتور شارژ شما آسیب دیده یا خمیده است. اگر متوجه شدید که پین ​​کمی خم شده است، آن را با استفاده از یک پیچ گوشتی کوچک صاف کنید. در صورتی که لپ تاپ شما هنوز شارژ نمی شود، آنچه را که باید انجام دهید در اینجا آمده است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبان­های پین ورک به گونه‌­ای است که به طور دائمی همراه شما هستند تا فرآیند حضور متخصص و تعمیر شارژر لپ تاپ شما به طور کامل و بدون نقص انجام شارژر لپ تاپ دل شود. بهره گیری متخصصین قابل اعتماد که سابقه و مدارک آنها توسط پین ورک بررسی و سپس اجازه ارائه خدمات صادر شده است. بنابراین متخصصین تعمیر شارژر لپ تاپ در پین ورک قابل اعتماد و حرفه‌­ای هستند و توسط پین ورک، صلاحیت­شان تأیید شده است. هزینه لازم برای تعمیر شارژر لپ تاپ بسته به برند لپ تاپ، نوع آسیب دیدگی و … متفاوت است.

  • پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • تست شارژر لپ تاپ کاری ساده است که با توجه به این قسمت به راحتی می توانید خودتان این کار را انجام دهید .
  • تعمیر و تعویض شارژر های لپ تاپ از این جهت متفاوت هستند که از چندین جزء تشکیل شده اند.
  • برای تعویض و به عبارتی ترمیم کابل شارژ لپ تاپ خود کافی است مراحل زیر را قدم به قدم پیش ببرید.
  • در تمامی دستگاه هایی که از شارژر تایپ سی بهره می برند به یک اندازه است.
این دسته همانند انواع مختلف شارژرهایی که برق ماشین را به دستگاهی چون موبایل انتقال می‌دهد، عمل می‌کنند. از گران‌قیمت‌ترین سری شارژرهای لپ‌تاپ که توانایی تبدیل هر نوع جریانی را به نوع دیگر دارند. پراپ مثبت که دارای رنگ قرمز است را به خروجی مثبت شارژر و پراپ منفی که مشکی رنگ هست را به خروجی منفی شارژر متصل می کنیم.

بهترین برندهای لپ‌تاپ