راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی 40 میلیون تومانی رایااستور

در کنار این مشخصات، صفحه نمایش بزرگ ۱۷.۳ اینچی از نوع IPS را داریم که دقتی معادل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل در اختیار دارد و نرخ نوسازی تصویر در آن ۱۶۵ هرتز است. لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus G15 دارای دو پورت USB 3 و دو Type-C در کنار HDMI، جک ۳.۵ میلی‌متری، خروجی شبکه و کارت‌خوان است که استفاده از این لپ‌تاپ را برای هر کاری ممکن می‌سازد. لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus G15 از پردازنده AMD مدل Ryzen HS بهره می‌برد که تا ۴.۶ گیگاهرتز بازدهی دارد.

این لپ تاپ نسبت به نسل قبلی، تغییرات زیادی داشته که آن را به یک انتخاب جذاب در سال ۲۰۲۲ تبدیل می‌کند. از پردازنده نسل یازدهم اورکلاک شده اینتل گرفته تا نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتزی نمایشگر آن، همگی نسبت به نسل قبل ارتقاء یافته‌اند. این لپ‌تاپ می‌تواند بازی Metro Exodus را با بالاترین تنظیمات، ری تریسینگ و نرخ فریم 40FPS به راحتی اجرا کند.

لپ تاپ Apple MacBook Air MGN93 2020

لپ تاپ گیمینگ ایسوس FX505DU با بهره گیری از پردازنده RYZEN H تنها دستگاه مجهز به پردازنده AMD در لیست برترین های وب سایت بنچیمو به شمار می رود که قدرت پردازشی آن نسبت به Core i7-9750H کمتر است. با این حال به دلیل استفاده از پردازنده گرافیکی GTX 1660 Ti به همراه ۶ گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR6 می توان عملکرد گرافیکی آن را در محدوده قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان بی رقیب دانست. لپ‌تاپ گیمینگ ایسوسمدل ROG Zephyrus G14 برای مدتی برترین لپ‌تاپ گیمینگ در جهان بود. بعد از مدتی این شرکت توانست G14 را کمی بزرگ‌تر و با کیفیت‌تر کند، بنابراین مدل ROG Zephyrus G15 را ساخت، این بهترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۵ اینچی است که می‌توانید بخرید. Zephyrus G15 با کمی بیش از چهار پوند وزن، یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی بازی است. این لپ‌تاپ از بهترین تراشه‌های موبایلی که AMD و Nvidia ارائه می‌کنند، استفاده می‌کند، همچنین دارای صفحه نمایش با سرعت بالای ۱۶۵ هرتزی است.

فضای ذخیره سازی همان حافظه‌ ثابت و پایداری است که ویندوز، بازی‌ها و نرم افزارهای مورد نیاز شما روی آن نصب می‌شود. این حافظه باید سریع باشد، چراکه بارگذاری یک بازی یا اجرای یک نرم افزار از روی آن لطفا روی سایت بعدی کلیک کنید انجام می‌شود. سریع‌ترین حافظه امروز حافظه حالت جامد یا SSD است؛ انواع حافظه SSD در کنار سرعت بالا در برابر ضربه مقاومت خوبی داشته و طول عمر مناسبی دارند.

  • در این دستگاه، شما می‌توانید به چندین پورت دسترسی داشته باشید و همچنین فضای ذخیره کافی برای همه بازی‌های شما وجود دارد.
  • لپ تاپ‌های قرار گرفته در محدوده قیمت ۶۰ میلیون تومان پرچمداران شرکت‌های مختلف به حساب می‌آیند.
  • در این سال‌ها شاهد بوده‌ایم که لپ تاپ‌های بازی از پنل‌های فول اچ دی با کیفیت 1080p استفاده کرده و نرخ تازه‌سازی آن‌ها در حد ۱۴۴ هرتز بوده است.
  • توجه داشته باشید که این لپ‌تاپ در بازار با پنل‌های ۱۴۴ هرتز و ۶۰ هرتز عرضه شده که اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید مدل ۱۴۴ هرتز را در همین بازه قیمتی پیدا کنید.
  • دمای صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ را نیز می‌توانید در همین شرایط ایده‌آل نگهداری کنید.

از همه مهم‌تر، ظاهر لپ‌تاپ‌های گیمینگ هم در بازه قیمتی ۳۰ میلیون تومان تغییر می‌کند و با طراحی‌های خاص و فضایی به‌ همراه کیبورد با نور‌ پس‌زمینه‌ی رنگارنگ مواجه می‌شوید. ایسوس مدل ROG Strix G15 G513IE یک لپ‌تاپ خوش‌قیمت ۲ کیلویی با مشخصاتی خوب برای اجرای بازی‌های روز دنیا است. این لپ‌تاپ از پردازنده ای‌ام‌دی مدل Ryzen H بهره می‌برد که فرکانس هسته آن تا ۴.۲ گیگاهرتز بالا می‌رود. ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD، ترکیب قدرتمندی برای این لپ‌تاپ ۳۵ میلیون تومانی محسوب می‌شود. لپ‌تاپ ASUS TUF A15 جدید به لطف قلب تپنده AMD Ryzen H APU یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سال گذشته است.

صفحه نمایش به ظاهر شیک خود لپ تاپ هم کمک شایانی کرده است و می‌توانید از داشتن آن حس خوبی پیدا کنید. علیرغم بدنه نازک، پورت‌های زیادی در این لپ تاپ به کار گرفته شده است و می‌توانیم به دو پورت USB 3.1 Type-A اشاره کنیم که در سمت چپ قرار گرفته است و یک پورت USB-C هم با پشتیبانی از تاندربولت ۳ در کنار آن قرار دارد. این سیستم می‌تواند به‌طور کلی، پردازنده مرکزی را در دمای زیر ۸۰ درجه سانتی‌گراد نگه دارد. دمای صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ را نیز می‌توانید در همین شرایط ایده‌آل نگهداری کنید. چند پروفایل خنک کننده مختلف در این لپ تاپ وجود دارد و فن‌ها در پروفایل توربو در حین بازی و کار می‌توانند به گوش برسند. اگر واقعا احساس ماجراجویی می‌کنید، می‌توانید یک فن دستی با تمام محدودیت‌های قدرت و حداکثر سرعت فن را تنظیم کرده و برای این لپ تاپ مورد استفاده قرار دهید.

۸. لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF FX506LH

راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی 40 میلیون تومانی رایااستور

سخت افزار هر نوع کامپیوتر و لپ‌تاپی، دو بخش مهم به نام‌های کارت گرافیک و پردازنده دارد. برای خرید لپ‌تاپ گیمینگ می‌توانید با کارشناسان ما در واحد فروش اگزو تماس بگیرید. بهترین گزینه واقعا همون اینتل هست چون از هر لحاظ، چه سخت افزاری و چه امکانات جانبی، کامله. میتونید لپ تاپ MSI داخل همین لیست رو هم انتخاب کنید که 71 میلیون قیمت داره حدودا و کارت گرافیک و پردازندش جدیدتره.

لپ تاپ های گیمینگ اقتصادی