راهنمای جامع ساخت پادکست از محتوا و ضبط تا انتشار پادکست فوربو | mey

راهنمای جامع ساخت پادکست از محتوا و ضبط تا انتشار پادکست فوربو | mey شما هم برای انتشار پادکست خود حتما به آن‌ها نیاز دارید و باید به‌صورت دلاری سرویس‌های آن‌ها را خریداری کنید. در این قسمت از مقاله یک روش بسیار جذاب‌تر و همچنین بسیار کم‌‌هزینه‌تر را به‌شما معرفی خواهیم کرد. این کلمه هم از ترکیب دو واژه iPod (دستگاه پخش موزیک اپل) و Broadcast (پخش -گسترده-) در سال ۲۰۰۴ شکل گرفته است. توی این مقاله قراره به همه‌ی موضوعات پیرامون ساخت پادکست بپردازیم. علاوه بر محتوای متنی، می‌تونید به فایل صوتی این مقاله در پادکست فوربو هم گوش کنید.

این تغییرات بر روی همه دستگاه‌های پخش‌کننده اعمال می‌شود و هر کس با هر وسیله‌ای فایل MP3 پادکست شما را گوش دهد، این تغییرات را مشاهده خواهد کرد. زمانی کار تدوین به‌پایان رسید، نوبت به خروجی گرفتن از پادکستی برای دانشجویان فلسفه دانشگاه تهران فایل موردنظر می‌رسد. برای خروجی گرفتن از فایل قسمت پادکست می‌‌توانید از منوی File بر روی Export کلیک کنید.

  • شما باید طبق چیزی که در متن هم اشاره شد، پادکستتون رو باید در اپل پادکست منتشر کنید.
  • در اولین قدم می‌خواهیم به‌ابتدای فایل ضبط شده قطعه موسیقی اضافه کنیم.
  • الان به پنل دسترسی ندارم که دقیق چک کنم، ولی میدونم که بخش حساب‌های ویژه آپلود و لینک مستقیم جدا هستن شاید بخش آپلود رو گرفته باشید.
در قسمت Artist طبیعتا باید نام خود و یا مجموعه خود که پادکست را تولید کرده‌ است را باید بنویسید و در قسمت Album هم بهتر است نام کامل پادکست خود را قرار دهید. مطمئنا در هنگام گوش دادن به موسیقی به عنوان آهنگ، نام هنرمند و آلبوم دقت کرده‌اید. این قسمت‌ها را به‌صورت عادی نمی‌توانید با ویرایش نام تغییر دهید.

آماده کردن متن پادکست

در تب بعدی که Apple نام دارد باید تنظیمات اختصاصی را برای انتشار پادکست در سرویس آیتونز را اعمال کنید. اول از همه لازم است تیک گزینه iTunes Episode Summary را بزنید تا متن وارد شده شما برای توضیحات پادکست در وردپرس در آیتونز بدون مشکل نمایش داده شود. همه سرویس‌های میزبانی که معرفی شدند، غیر رایگان هستند و شما حتما برای تداوم و ادامه کار و برنامه‌ خود نیاز دارید که یکی از پنل‌های آن‌ها را خریداری کنید.

پادکست جنون Junoonpodcast

با دانلود میکرو بوک می توانید به صورت اجمالی در کمتر از ۲۰ دقیقه برترین کتاب های جهان را مطالعه کرده و لذت ببرید. سایت و اپلیکیشن فیدیبو با صدها نسخه صوتی و الکترونیکی از میکرو بوک ها، تجربه ای متفاوت از کتابخوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. نه کست باکس از اپل پادکست فید میگیره و هر چی تو اپل پادکست ثبت کنید بعد توی کست باکس هم خودش میاد.

How does Rephonic know which podcasts are like پادکست جنون Junoonpodcast?