خرید تلویزیون شهری

واسط گرافیکی کاربری نرم افزار امکان تخصیص سریع و آسان ورودی ها و مدیریت منعطف پنجره ها را میسر می سازد. تلویزیون شهری از کنار هم قرار گرفتن قطعاتی تشکیل می شود که به آن ها کابینت می گویند. ژنراتور یا همان دینام (همچنین به عنوان “genhead” شناخته می شود.) بخشی از ژنراتور گازوئیلی است که از ورودی مکانیکی عرضه شده توسط موتور دیزل ژنراتور، خروجی برق حاصل می نماید. لازم به ذکر است که هر کدام از نمایشگر ها به طور مجزا در همان ابعاد استاندارد مانیتورهای دیگر تولید شده و می توانند در مدل های 2، 4، 8، 9 و یا حتی صد صفحه ای تشکیل یک ویدئو وال بزرگ را بدهند. در یک کلوب ورزشی، ویدئو وال بازی بزرگ را بزرگتر جلوه میدهد. با یک طرحبندی مناسب که متخصصین برای شما پیشنهاد دادهاند میتوانید تأثیر هنری ارائه خود را بهوضوح بالا ببرید.

اگر از فرم لیزیر یا CNC استفاده کرده اید باید ماژول را بر روی قاب قرار دهید و از پشت بر روی اسکلت قاب با پیچ شماره 4 متصل کنید. طرحبندیهای سختافزاری زیادی وجود دارد که قبلا اجرا نشده و یک کسبوکار یا مکان بزرگ میتواند از آنها برای کاری واقعا به یاد ماندنی استفاده کند. انتخاب نوع ماژول یا تلویزیون p به ارتفاعی که تابلو از سطح زمین نصب خواهد شد بستگی دارد که این تراکم تلویزیون با فاصله از زمین رابطه عکس دارد. به طور کلی ویدئو وال مجموعهای از چندین نمایشگر بوده که در کنار یکدیگر با هدف ایجاد تصاویر بزرگتر قرار میگیرند. خوشبختانه این ویژگی معمولا در ویدئو والهای مدرن وجود دارد و توجه به آنها را به شدت افزایش میدهد. خوشبختانه نرمافزار کنترلگر ویدئو فقط برای طراحان طراحی نشده است. اگر شما هم به فکر نصب و راهاندازی یک ویدئو وال در مجموعه خودتان گرفتهاید، همین حالا با کارشناسان حرفهای و آموزش دیده ما تماس بگیرید تا شما را با راهحلهای قدرتمند و مدرن میوا، و آنچه امکان پیادهسازی برای شما دارند آشنا کنند.

که با IC، مقاومت و سایر قطعات الکترونیکی بر رود یک برد الکترونیکی (PCB برد ماژول) لحیم شده و در یک فریم پلاستیکی قرار میگیرند. این سیستم نمایش صنعتی به صورت یکپارچه عمل کرده و ساختار طراحی و تولید آن به شکلی است که به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته روشن باشد. این نمایشگرهای فوق عریض صنعتی دارای قاب بسیار نازکی هستند و در هنگام قرار گرفتن چندین مانیتور در کنار هم تصاویر را به صورت یکپارچه و منظم ارائه می دهند. اگرچه حداکثر رزولوشن پشتیبانی شده کنونی در مانیتور ویدیو والFHD است، اما در ویدیو وال ۴ در ۴ نیز حتی مشکلی از لحاظ کیفیت تصویر نخواهیم داشت. ویدئو وال میتواند چند سیگنال را گرفته و آنها را همزمان نمایش دهد، حتی اگر فرمتها و رزولوشنهای متفاوت داشته باشند. کنترلگرهای ویدئو وال ابزارهای زیادی در بک اند برای مالکان فراهم میکنند.

خوشبختانه تابلوهای روان در طیف های رنگی متفاوتی در دسترس هستند و شما می توانید به راحتی متن یا تصویر مورد نظر خود را با استفاده از این تابلوها، نمایش دهید. کنترلگر نمایشگرها را به یک بوم واحد تبدیل میکند که محتوای نمایش داده شده در آن را میتوان با چیدمانهای خلاق مرتب کرد، تغییر اندازه داد یا لایهبندی کرد. در صورتی که از قاب هایی با فرم سی ان سی استفاده می کنید؛ کافیست ماژول را بر روی قاب قرار داده و آن را از پشت با پیچ و مهره به اسکلت قاب، وصل کنید. عوامل مختلفی بر کیفیت ماژول های تابلو روان اثر می گذارند که از جمله آن ها میتوان به شرکت سازنده ماژول، چیپ و ic بکار رفته در آن، جنس بدنه یا قاب پلاستیکی و ماسک های به کار رفته روی آن و همچنین میزان رزین استفاده شده در ماژول اشاره کرد. این نوع تلویزیون ها ضد آب نمی باشند و از لحاظ قیمت نسبت به مورد قبل ارزان تر هستند.

قطعات تابلو روان

هر چه کیفیت به کار رفته در قطعات تشکیل دهنده ماژول بهتر باشد، ماژول عملکرد بهتری داشته و در نتیجه طول عمر بالاتری نیز خواهد داشت. البته بهتر است بدانید که درهمه تابلو روان های ضد آب نیز از ماژول آب بندی نیز استفاده نم شود. استفاده از ویدئو وال ها در فرودگاهها، مراکز کنترل ترافیک و حتی مراکز امنیتی پلیس بسیار رایج است. پیشرفت تکنولوژی سبب شده تا فاصله قاب تا قاب ویدئو والها به عدد باورنکردنی کمتر از ۱ میلیمتر یعنی ۰.۸۸ میلیمتر برسد. یک نمونه از موارد مهم به هنگام به خرید علاوه بر قیمت ویدئو وال فاصله قاب تا نمایشگرهای آن است؛ به عبارتی دیگر فاصله بین نمایشگرها بعد از نصب در کنار یکدیگر سبب میشود تا ویدئو وال قیمتهای متفاوتی داشته باشد. زیرا وظیفه ای مهم بر عهده دارد و آن هم نمایش تصاویر، متون و افکت مورد نظر است. ویدیو والها در طیف بزرگی از تکنولوژیهای نمایش شامل LCD, LED, Projection Cube, Blended Projection و غیره عرضه میشوند که هر نوع صفحه نمایش مزایا و محدودیتهای منحصر به فردی از لحاظ رزولوشن، روشنایی، قابلیت اطمینان، هزینه و سایر عوامل دارد.

ویدئو وال معمولا متکی بر فناوری موتوری نوری بسیار کارآمد و قابلاطمینان مثل ویدئو وال LED ها هستند. یکی از محصولات کارآمد جیپلاس، Video Wall است. شاید بسیاری از عابرین تابلو های روان led را دیده باشند که در سطح شهرها و برای تبلیغات محصولات مختلف و یا تبلیغات فرهنگی و بسیاری کاربردهای دیگر از آنها استفاده میشود. ویدئو والها را میتوان برای پیدا کردن راه در یک ساختمان، چک کردن یک رویداد یا برنامههای سفر، بررسی انبوهی از تصاویر یا محصولات و یا فقط سرگرم شدن مورد استفاده قرار داد. دسته بندی ویدئو والها شامل ویدیو وال ال سی دی، ویدیو وال ال ای دی و سیستم تابش نور از پشت است. فروشگاه ال ای دی شاپکو در سال 1395 در پناه الطاف الهی تاسیس شده که با پشتیبانی مستقیم شرکت فوتون توانسته قسمت اعظمی از نیاز همکاران گرامی و اصناف مختلف را در زمینه تولید و پخش قطعات نمایشگر های LED برطرف سازد.

تلویزیون شهری

ویدئو وال ممکن است چیزی به نظر برسد که مدام به مراقبت نیاز دارد، ولی در حقیقت نسبت به پروژکتور به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد! فعالسازی ویدئو والها به قدرت پردازش بیشتری نیاز دارد، ولی این قدرت پردازش اضافی یکی دیگر از مزیتهای این فناوری است. بهعلاوه نصب ویدئو وال ها آنقدر ساده است که میتوان گفتن کاربری بهصورت پرتابل نیز امکانپذیر است. ترمینال های تغذیه، جریان الکتریکی ( نیروی لازم برای عملکرد لامپ های ال ای دی ) را برای ماژول ها فراهم می کند.

، برد کنترلر میباشد. ویدئو والها این مشکل را ندارند. وجود حشرات باعث ایجاد مشکل در اتصال مدار و سوختن قطعات می شود. یک نمایشگر تکی یا پروژکتور در اتصال و توانایی ثبت داده از چند منبع محدودیت دارد. هر دو آنها فقط میتوانند به بعضی از دستگاهها متصل شوند و توانایی نمایش دادن بیشتر از یک منبع در آن واحد را ندارند. نرمافزار ویدئو وال در سطح ابتدایی امکان انتخاب منبع تصویری مورد نظر و نمایش آنها در نمایشگرها را میدهد. ویدئو والها در صورتی که قابل تعامل کردن باشند جذابتر هم میشوند. این به معنی این است که 3 رنگ سبز، آبی و قرمز را با هم ترکیب کرده و باعث ایجاد نوری 7 رنگ و ترکیبی می شوند.

چرا که نیروی آن توسط موتور نوری فراهم میشود.

ماژول تابلو روان ال ای دی مهم ترین قسمت سازنده تابلو است و کیفیت آن تعیین کننده کیفیت تابلو روان می باشد. با گذر زمان، با توجه به از دست رفتن دیتای مهم در لبه و حاشیهی مانیتورهای صنعتی، طرفداران ویدیووالها بیشتر شدند. چون هم قطعات و هم ماژول تابلو روان مهم است تا شرکت سازنده آنها را در صورت لزوم تامین کند. برد کنترلر تابلو روان: یکی دیگر از قطعات تابلو روان، برد کنترلر میباشد. سرعت انتقال فایل در برد کنترل HD-U62 بسیار بالاست و فقط کافیست حدود ۳ ثانیه برای انتقال کامل فایل مورد نظر از روی USB به برد کنترلر منتظر بمانید. کارایی روشنایی بر اساس LED : حیطه گسترده تر رنگ، 25 درصد افزایش در روشنایی ، بهبود کنترل روشنایی، تعمیر و نگهداری پایین و سازگار با محیط زیست چون حاوی سرب یا جیوه نمی باشند.

در یک فروشگاه پوشاک، ویدئو وال ایده لوکس بودن و دلفریبی را تبلیغ میکند. هر سیگنالی با استفاده از کنترلگر ویدئو وال هم قابل دسترسی است، در نتیجه میتوان آنها را جداگانه دستکاری و مرتب کرد تا برای ارائه کردن آماده شوند. شده است. با افزایش روند استفاده از سیستم دیجیتالی تبلیغات و اطلاع رسانی، تقاضا برای وجود نمایشگرهای عریض که توانایی استفاده در مکانهای عمومی و بزرگ را داشته باشند بیشتر شده است. در نتیجه نه تنها محتوا را در مقیاس بزرگتری هدایت میکنند، بلکه در مقایسه با نمایشگرهای تکی محتوای بیشتر را روانتر و راحتتر اداره میکنند. نکته: برای برخی مکانها تکرار محتوا به این شکل میتواند مفید باشد، ولی هدف کلی، ایجاد تصویر یکپارچه از محتوا در کل ویدیو وال است.

یکی از نقاط قوت شرکت نایس تولید انواع جک پارکینگی مناسب با ورودی ساختمان با توجه به وزن و ابعاد درب پارکینگ می باشد. سیستم ویدئو وال یک سیستم نمایش یکپارچه با ابعاد وسیع با قابلیت دریافت تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد. سیستم ویدئو وال یک سیستم نمایش یکپارچه با ابعاد وسیع و با قابلیت دریافت تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد. انواع مختلفی از پایههای ویدئو وال وجود دارد که در ادامه بعضی از مهمترین و شناختهشدهترین آنها را مشاهده میکنید. که به صورت دو طرفه (دید از هر دو طرف) در فروشگاه امجد ال ای دی طراحی و تولید می شود. خرد فروشان و کسبوکارهای غیرتجاری: آیا بهعنوان صاحب یک فروشگاه کوچک، بهاضافه کردن مانیتورهای صنعتی به داخل فروشگاه یا پشت ویترینهایتان فکر کردهاید؟ ویدئو وال ال سی دی متشکل از چندین نمایشگر صنعتی بوده که به شکلی جذاب در کنار یکدیگر نصب میشوند.

با توجه به تطبیقپذیری و عملکرد چشمگیر آنها، دلیلی برای استفاده از یک فناوری دیگر وجود ندارد. در مقابل، پروژکتور هنوز در گذشته مانده، و از لامپهایی استفاده میکند که بعد از چند هزار ساعت میسوزند. چرا که نیروی آن توسط موتور نوری فراهم میشود. امکان تعریف پنجره های متعدد در سایز و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم می نماید. را فراهم می کند. محتوای تبلیغاتی به صورت سریع و متغیر و با کیفیت بالا انتشار پیدا کند. اندازه استانداری که برای این نوع تابلوهای تبلیغاتی مدرن استفاده می شود بیشتر در ارتفاع ۱۶ و طول ۳۲ می باشد اما با توجه به انتظاری که از ساخت تابلو تبلیغاتی داریم و همچنین مکان نصب تابلو تبلیغاتی این اندازه ها می تواند متغیر باشد. قیمت ها به روز رسانی شده و هر روزه کمترین قیمت ممکن ارائه می شود. نمایشگرها انواع مختلفی دارند که همراه با کابل دیتا و برق، به فروش می رسند.

تا قبل از ورود تابلو های چلنیوم به بازار کار و تبلیغات، تابلو های ال ای دی ثابت و روان و هم چنین تابلو های تبلیغاتی برجسته با لبه های استیل و غیره مورد استفاده قرار می گرفتند . با استفاده از تلویزیون های شهری می توانید تبلیغات خود را در داخل شهرها، خارج شهرها مانند (بزرگراه، اتوبانها) با دید بهتری انجام دهید. رزولوشن تصویر بر حسب ماتریس در ابعاد سطر و ستون بدست می آید .شدت نور : نوع LED های بکار رفته در تابلو روان و یا تلویزیون شهری بسیار حائز اهمیت است .هر چه LED ها باکیفت تر و مرغوبتر باشند ، نوردهی بهتری خواهند داشت .

نرم افزار Video Wall یک رابط کاربری برای کنترل نمایشگر، کنترلر و محتوای دستگاه منبع است. وظیفه منبع تغذیه در تابلو روان این است که ولتاژ متناوب را به ولتاژ مستقیم تبدیل میکند و در نهایت جریان الکتریکی لازم برای برد کنترلر تأمین میشود. برای تامین برق تلویزیون شهری با توجه به بودجه مالی مورد نظر میتوانید برق سه فاز تامین کنید و یا اینکه برق تک فاز با آمپر بالا را خریداری کنید و همچنین به منظور محافظت از نوسان ولتاژ تلویزیون شهری میتوانید از دستگاه UPS و یا از محافظ های معمولی استفاده نمایید. همچنین برای محافظت از جان اپراتوری که کار تعمیر و نگهداری تلویزیون را برعهده میگیرد نیز باید پلکان مطمئن و نردههای حفاظتی نصب نمود. تلویزیون شهری از تابلوهای تبليغاتی گرانقیمت است که بهصورت استراتژیک برای کسبوکارها و شرکتهای قدرتمند به لحاظ مالی، مورداستفاده قرار میگیرد. این در حالی است که ویدئو والها به دلیل بهره بردن از پنلهای تصویری صنعتی، این مشکل را ندارند و این یک مزیت بزرگ است زیرا نور طبیعی معمولا در طراحی محیطی مدرن یک ویژگی مثبت در نظر گرفته میشود.

ها در صورتی که قابل تعامل کردن باشند جذابتر هم میشوند.

کاربر در عرض چند دقیقه میتواند به بک اند دسترسی پیدا کرده و محتوا را آپدیت کند. با استفاده از این ابزارها میتوان محتوا را به شیوههای مختلف روی ویدئو وال نمایش داد. ویدئو والهای تعاملی نقطه مرکزی محبوبی در تاسیسات هنری هستند و میتوانند برندسازی را بدون اینکه خیلی هدف اصلی را نشان دهد تقویت کنند. اگر در مراحل اولیه شناسایی شود، راهاندازی موتور در ماکزیمم بار خود برای افزایش فشار داخلی و دما اجازه میدهد که رینگهای پیستون به زحمت رسوب کنند و اجازه میدهد تا تجمع تدریجی کربن سوخته شود. پس در نظر داشته باشید که پایه طراحی شده علاوه بر زیبایی حتما باید تحمل وزن سنگین تلویزیون را هم به دوش بکشد. این نرمافزار به صورتی ساخته شده که هر کسی با مهارت پایه میتواند به راحتی آن را مدیریت کند. تلویزیون های شهری یا تلویزیون تبلیغات تصویری در یک دسته بندی کلی به دو نوع داخل سالنی و خارج سالنی تقسیم می شوند که تمامی تلویزیون های تبلیغاتی که در سطح شهر نصب شده اند از نوع خارج سالنی می باشند به همین دلیل حتما باید دارای فاکتورهایی باشند اول اینکه باید ضد آب باشند تا هم در برابر بارش باران و برف و هم در شتسشوی دوره ای تلویزیون دچار آسیب نشوند.