جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

یا صرافی کوینکس در کدام کشور قرار دارد؟ مثلا در تصویر بالا یه لیست سفارش یا اصطلاحا Orderbook رو میبینید که کاملا بر اساس قیمت سفارش گذاری شدند. وسط پایین، زیر نمودار، کادر سفارش را میبینید. به همین دلیل تریدرها میتوانند سود بیشتری را در بلندمدت کسب کنند. وارد کردن ارزی به حساب این صرافی کارمزدی برای شما در بر نخواهد داشت. پلتفرم بایننس امکانات مناسبی در اختیار کاربران قرار داده بود و با توجه به امنیت مناسبی که داشت گزینه بسیار خوبی برای ترید کردن بود. هنگامی که تراکنش در یک بلوک گنجانده شد، 1 تأیید خواهد داشت. برای انجام دادن احراز هویت در صرافی کوینکس باید حتما یک ایمیل معتبر داشته باشید و در غیر این صورت نیاز است تا یک ایمیل معتبر برای خود ایجاد کنید و امکان دسترسی به آن را نیز داشته باشید. اما تعداد ابزارهایی که در کوینکس وجود دارد بسیار بیشتر از بایننس است.

همچنین دارایی یکی از بزرگ ترین استخر های استخراج به نام ViaBTC است. بازار اسپات به معنی معاملات مستقیم است. حالا بر اساس مقدار خریدیتون به صورت زیر در جایگاه های VIP قرار میگیرید. نکته قابل تامل اینجاست که کاربران آیفون هنوز درباره این مشکلی صحبتی نکرده اند و ظاهراً اپلیکیشن کوینکس هنوز در اپ استور (Appstore) سیستم عامل iOS در دسترس است. تعهد کوینکس به ارائهٔ محصولات عالی و تجربهٔ کاربری رضایتبخش به حضور این صرافی در اقصاءنقاط جهان و پذیرش آن از سوی کاربران بینالمللی در مدت زمانی کوتاه منجر شده است. شاید شما نیز از افرادی هستید که در حوزه ارز های دیجیتال در حال فعالیت هستید. صرافی بایننس (Binance) یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش و تبادل ارزهای دیجیتال است که با توجه به حجم بالای تراکنشها یکی از برترین صرافیها در حوزه کریپتو محسوب میشود. می توان گفت در چندین روز گذشته برای بازار رمز ارزی، روزهای پر رونق ای بوده است.

تعداد زیادی از مبادلات سکه که از هنگ کنگ هستند، وجود دارند. 3- خرید و هولد تعداد زیادی ارز CET که باعث افزایش اعتبار کاربری در VIP میشه! فرآیند واریز ارز دیجیتال در کوینکس در مراحل زیر خلاصه می شود. زمان ورود به تعداد تایید(های) مورد نیاز برای واریز در CoinEx بستگی دارد. برداشتها نیز ساده است؛ باید روی Assets کلیک کنید، در منوی کشویی Withdraw را انتخاب کنید. اگه با دقت نگاه کنید بالاترین قیمت خرید در صدر لیست اوردرهای خرید هستش و پایین ترین قیمت فروش در صدر لیست اوردرهای فروش قرار داره. همچنین خرید ارزهای دیجیتال با انواع کردیت کارت یا کارت های اعتباری ساکنین خارج از ایران اشاره کرد.

جدول VIP بر اساس دارایی CET در حساب کاربریتون به صورت زیر کارمزد هارو قرار داده. حتی می توانید بوسیله تکمیل سرویس (Google Authenticato) به حساب کوینکس خود ورود پیدا کنید. قیمت را در باکس closing price روی 50,000 قرار می دهیم و درصدی از پوزیشن را که می خواهیم ببندیم، انتخاب می کنیم. خب حالا بریم ببینیم نحوه اوردر گذاری در پلتفرم کوینکس به چه صورت می باشد؟ در بخش آموزش احراز هویت کوینکس به صورت جامع تر نحوه این عملیات را به شما توضیح خواهیم داد. در حال حاضر بهترین لوکیشن فنلاند و ترکیه و لهستان , سنگاپور , روسیه , کانادا , هند , آمریکا ,مکزیک , سوئیس , سوئد , فرانسه , استرالیا می باشد. با توجه به شرایط پیش آمده، تاکید می شود که تا زمان مشخص شدن دلایل احتمالی این اتفاق، هرگونه برنامه موبایلی که تحت عنوان CoinEx در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار بگیرد، جعلی بوده و باید از دانلود کردن آن خودداری کرد.

صرافی کوینکس که در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی تاسیس شد یک صرافی ارز دیجیتال جهانی و حرفه ای است که کاربران می توانند با استفاده از آن طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال صرافی coinex برای ایرانیان را مبادله کنند. آیا برای برداشت از صرافی کوینکس نیاز به تایید بلوکی است؟ بر اساس اطلاعات مربوط به صرافی کوینکس که رابطه با تایید بلوکی آمده است این طور عنوان می شود که تایید بلوکی یا Confirmation به فرآیندی اشاره دارد که در آن تراکنش در بلاک گنجانده شده و به بلاکچین اضافه می شود. صرافی کوینکس یک تامین کننده جهانی خدمات صرافی ارز دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ می باشد. گرفتن پوزیشن در دو حالت ایزوله و کراس امکان پذیر است. هنگامی که یک تراکنش در شبکه بلاکچین منتشر می شود، به این معنی است که توسط ماینرها در یک بلوک بسته بندی می شود.

وسط پایین، زیر نمودار، کادر سفارش را میبینید.