تور عمان بلیط چارتری و ارزان در اسان تیک-عمان 777

انواع شیرینی، دسر، حلوا و خرمای ناب عمان که شهرتی جهانی دارند، بخش اصلی پذیرایی در سفره عمانی هاست. حلوای معروف عمانی ها درست شده از میوه، دانه های روغنی، تخم مرغ، عسل، گلاب و ادویه های عمانی است که همراه با قهوه یا خرما سرو می شود. خرما در سفره مردمان این کشور، نقش مهمی ایفا می کند، حتی در حیاط بسیاری از خانه ها نخل خرما در رنگ ها و طعم های متفاوت پرورش داده شده است. شما در همراهی با تور عمان می توانید با بهترین و البته خوش قیمت ترین این محصولات آشنا شوید. جهت دریافت ویزای فرودگاهی باید تائیدیه رزرو هتل، بلیط برگشت و بیمه درمانی سفر به عمان را در سفر به این کشور ارائه دهید. قطعا یافتن هتل پس از سفری خسته کننده در کشوری غریب که حتی زبان آن را نمی‌دانید، می‌تواند بسیار دشوار باشد.

عما‌ن‌ کشوری گرمسیری است از این رو تابستان و بهاری گرم و پاییز و زمستانی معتدل تری را تجربه میکند. دمای هوا در نیمه اول سال به ۴۰ درجه سانتی‌ گراد هم می ‌رسد و اما با فرا رسیدن پاییز و زمستان این دما تا ۲۰ درجه کاهش پیدا میکند و هوا برای تفریح و گشت زدن و استفاده از سواحل مناسب می‌ شود. از این رو نیمه دوم سال بهترین زمان برای سفر به عمان و بازدید از جاذبه‌ های تاریخی و طبیعی این کشور بشمار می رود. اگر بخواهیم از شرایط سفر دریایی از قشم به عمان مختصری برایتان بگوییم به این صورت است که راه دریایی نیز از راه های دیگر برای رسیدن به کشور عمان می باشد. خوب از سال 95 قرار شد که اولین خط دریایی بین جزیره قشم در ایران تا بندر خصب در عمان راه اندازی بشود. همان تورهای عمان عادی است که می توانید با هزینه کمتری و با امکانات یکسان به عمان سفر کرده و سفری دلنشین را برای خود فراهم نمائید.

تور عمان بلیط چارتری و ارزان در اسان تیک-عمان 777 در ادامه با ما همراه باشید تا درباره سفر به این کشور رنگارنگ و تاریخی، اطلاعات مفیدی به شما بدهیم و بهترین زمان سفر به آن را به شما معرفی کنیم. سفر به عمان از دو طریق تور عمان هوایی و تور عمان دریایی با کشتی کروز برای مسافران ایرانی امکان ‌پذیر است. اما چون در حال حاضر امکان برگزاری تور عمان دریایی وجود ندارد، به سراغ تور هوایی عمان می ‌رویم. در حال حاضر پرواز مسقط، از 4 شهر تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می ‌شود. بنابراین برای خرید تور های ارزان قیمت عمان باید پروازهای چارتری عمان که بسیار هم ارزان می شوند را با هتل های ارزان عمان رزرو نمایید.

تور عمان آذر و دی 1401 ( 3 شب )

مشاورین گردشگری ما جهت ارائه اطلاعات قیمتی با شما تماس خواهند تور عمان گرفت. همچنین میتوانید قیمتهای دقیق ترکیب مورد نظرتان را در جداول نرخی بالا مشاهده فرمایید، کافیست روی محصول موردنظر کلیک نمایید. سواحل جنوبی خلیج فارس در فصل نوروز یکی از بهترین آب و هواها طی سال را دارند و برای نوروز تور مسقط وجود دارد. سلام من و دوستم دراسفند ماه میخوایم بریم مسقط یه تور ارزان قیمت میخوایم،ترجیحا منزل مبله ارزان قیمت و اقامت برا دوهفته تا یک ماه.بیشتر برای تحقیق و کار کردن در سالن زیبایی هست ممنون میشم راهنمایی کنید. موضوع آشنایی با زبان محلی و انگلیسی برای مشاغلی مثل پرستاری هم که جای خود دارد.

  • از دیگر پکیج‌های پیشنهادی این شرکت می‌توان به تور چهار روزه مسقط عمان و تور هشت روزه مسقط صلاله عمان اشاره کرد.
  • حلوای معروف عمانی ها درست شده از میوه، دانه های روغنی، تخم مرغ، عسل، گلاب و ادویه های عمانی است که همراه با قهوه یا خرما سرو می شود.
  • اگر قصد یک سفر توریستی کوتاه توریستی به عمان را دارید باید بدانید که سفر به عمان بدون ویزا ممکن است!
  • برای درخواست این ویزا باید از سوی یک آژانس هواپیمایی و یا کارگزار اقدام کنید، چرا که چک ضمانت بازگشت و درخواست ویزای عمان با سربرگ آژانس هواپیمایی از مدارک اخذ ویزای این کشور است.
  • 30 روزه و قابل تمدید و مبلغ آن 24 ریال عمان که معادل 66.2 دلار آمریکا می باشد.
ارزان بودن آن ها می تواند چندین دلیل داشته باشد، از جمله ارائه در فصلی غیر از فصول پرگردشگر، یا دلایلی دیگر همچون نحوه انتخاب اقامت و ایرلاین و غیره! در آخر بی شک شما با تحقیق و بررسی کافی، می توانید قیمت تور عمان را کاهش دهید. اگر قصد یک سفر توریستی کوتاه توریستی به عمان را دارید باید بدانید که سفر به عمان بدون ویزا ممکن است!

روستای زیبایی با نام واکان در نزدیکی صحار وجود دارد که به خاطر طبیعت بسیار دل انگیز و منحصر به فردش مورد توجه گردشگران قرار گرفته. زمانی که هوا بسیار گرم می شود، پناه بردن به خنکای طبیعی این روستا بسیار دلچسب و خاطره انگیز است که پیشنهاد میکنیم این فرصت کم نظیر را به هیچ عنوان نادیده نگیرید. در سفر خود همراه با تور عمان بازدید از روستای واکان را فراموش نکنید.

شاید بتوان عمان را نگین خاورمیانه خواند و سفر به آن همراه باتور عمانرا سفر به سرزمین عجایب پنداشت. در عمان است که دیگر شن، صحرا، خشکی و صخره به آن معنای سوزان همیشگی نخواهند بود و باران به عنوان مائده‌ای آسمانی بیش از پیش جلوه خواهد کرد، چرا که هر کجا ی عمان اثر از خود برجای گذاشته خالق بهشتی زمینی شده است. در عمان به دنبال هیاهوی همیشگی کلانشهرها نباشید، زیرا که سکوت بخشی از اصالت عمان است. لحظه‌ای بارانی سیل آسا چهره آفتاب را مکدر می‌سازد و ثانیه‌ای دگر گویی سال‌هاست که آسمان ابری بر خود ندیده است. لحظه‌ای طوفانی عظیم انبوهی از شن عمان را به صورت خشک مسافران می‌ساید و لحظه‌ای دگر غرق در شکوه و وقار بر زیر آفتاب آرام می‌گیرد.

ضمنا اگر در بازار به ‌دنبال خرید سوغاتی می روید، سفال ‌های محلی بسیار زیبایی را خواهید یافت که شهرت زیادی در این شهر دارند. از دیگر جاذبه های گردشگری عمان می توان به صالالاه اشاره نمود که درست در جنوب عمان قرار گرفته و این مقصد در بعضی مواقع به عنوان شهر دوم مسقط هم شناخته می شود. این شهر خانه سلطان قابوس را در خود دارد که از سال 1970 میلادی پادشاه عمان است. لازم به ذکر است که شما در بازدید از این شهر می توانید قصر باشکوه قابوس را هم نظاره گر باشید و همچنین معماری قدیمی و هنرمندانه را در شهر هافا مشاهده نمایید. در ادامه صالالاه به عنوان تجارت کندر هم شناخته می شده؛ بنابراین مطمئن شوید که برخی از آن ها را به عنوان سوغاتی از بازارهای هافا خریداری نمایید.

درباره تور عمان

اما طی چند سال اخیر، علاوه بر نفت، در صنعت گردشگری نیز پیشرفت‌های فراوانی داشته است. کشور عمان با داشتن سواحل زیبا، بناهای تاریخی و هتل‌های مدرن و فوق‌العاده شیک، توانسته است به مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات تبدیل شود. هتل‌هایی که برای تور کشور عمان در نظر گرفته شده‌اند، به شما اقامتی لوکس و امکاناتی مدرن ارائه می‌دهند. این هتل‌ها بر اساس آخرین استانداردهای جهانی ساخته شده‌اند و مهمانداران آن به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران خواهند بود. مسجد جامع سلطان قابوس به عنوان اصلی‌ترین و محبوب‌ترین مکان دیدنی عمان شناخته شده و هر سال توریست‌های بین‌المللی زیادی برای تماشای معماری بی‌نظیر آن، به مسقط سفر می‌کنند.

چرا تور عمان آوای بورالان؟

دارند به شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت عدم علاقه به غذاهای عربی رستوران‌هایی را به شما معرفی نماید که غذاهای کاملاً ایرانی مطابق با سلیقه شما داشته باشد. برای کسانی که علاقه‌‌ای به خوردن غذاهای گوشتی ندارند سر زدن به غرفه‌هایی که در قالب فروش غذاهای خیابانی هستند خالی از لطف نیست. در برخی از رستوران‌های سنتی عمان مشاهده می‌کنید که فرش بر روی زمین پهن شده و از مهمانان خود به شیوه کاملاً سنتی پذیرایی می‌کنند.