بک لینک چیست؟-بک لینک گلدلینک

در واقع می توانید با ایجاد محتوایی که واقعا برای کاربران مفید و سودمند باشد، شانس خود را برای کسب بک لینک بیشتر بالا ببرید. لینک نوفالو معمولا بر رتبه بندی صفحات سایت تاثیر نمی گذارد اما گاهی اوقات تاثیر کمی ایجاد می کند. از آنجا که لینک سازی خارجی نیاز به زمان و تلاش زیادی دارد همیشه به دنبال لینک دهی فالو باشید و این موضوع را در الویت خود قرار دهید. اما اگر لینک نوفالو شده نیز به سایت شما دادند، زیاد ناراحت نشوید، زیرا این امکان وجود دارد که این بک لینک بر سئو وب سایتتان تاثیر مثبت بگذارد. بک لینک ها هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران نهایی مهم هستند.

چگونه می توان بک لینک به دست آورد؟

از آن‌ها بخواهید که مقاله نقد و بررسی بنویسند و لینک سایت‌تان را هم در آن نقد قرار دهند. مثلا اگر من تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی باشم، بک لینک گرفتن از یک بیوتی بلاگر برایم بسیار مفید خواهد بود. حالا تصور کنید یکی از سایت‌های مهم و معتبر گردشگری در مقاله‌ای درباره تهران‌گردی، کافی شاپ من را معرفی کرده و به آن لینک داده است. اما اگر یک سایت ناشناخته بدون محتوا لینک سایت کافی شاپ من را در صفحات خود بگذارد چه اتفاقی می‌افتد؟ این بک لینک ارزش کمتری دارد. حالا اگر کسی که وب سایت کافه‌گردی دارد یا یک بلاگر قهوه و نوشیدنی به سایت من لینک بدهند، بک لینک باارزشی دریافت کرده‌ام. اما اگر از سایتی لینک بگیرم که مثلا در زمینه خرید و فروش ملک کار می‌کند، ارزش کمتری به دست آورده‌ام.

بک لینک چیست؟-بک لینک گلدلینک

زیرا بک لینک شما تنها برای آن کلمه کلیدی در نتایج گوگل موثر خواهد بود. این حالت زمانی است که شما از طریق وب سایت‌های دیگر به صورت دستی به سایت خود لینک می دهید. به عنوان مثال در بخش نظرات، لینک سایت خود را قرار دهید یا در پاسخ به سوالات در انجمن‌ها از لینک وب سایت خود استفاده نمایید. امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما در درک مفهوم بک لینک و اهمیت آن در سئو مفید باشد. دریافت بک لینک‌های با کیفیت یه یک دغدغه اساسی برای مدیران سایت و بازاریابان دیجیتال تبدیل شده است. با بروزرسانی‌های الگوریتم گوگل کیفیت لینک‌ها اهمیت بیشتری در مقایسه با کمیت آن‌ها دارد که این موجب شده است تا ساخت بک لینک تبدیل به یک فرایند چالشی در استراتژی‌های سئو تبدیل شود.

یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت بک لینک استفاده از «پست میهمان»‌ است. در حقیقت، مشابه روش‌های گفته شده، برای سایر سایت‌ها نویسندگی خواهید کرد و از این طریق و با توجه به این‌که می‌دانید بک لینک سایت چیست به مطالب خود لینک می‌دهید. از طرفی، اگر شرایطی پیش آید که تمایل برای کلیک کردن روی لینک کاهش پیدا کند، بک لینک سایت عملکرد مناسبی برای بهبود رتبه نخواهد داشت.

تعداد لینک های خروجی

در این فصل، چند مورد از استراتژی های مورد علاقه ام را برای ساخت بک لینک بهتون نشون می دم. اگر به نظر شما هم این مطالب مفید اند، در صفحه منابع سایتتون لینکش را قرار بدین. حالا نوبت آن است که آهن ربای لینکی که درست کردین را به تعداد زیادی بک لینک با کیفیت تبدیل کنید. به عبارت دیگه، اگر می خواهید جایگاه خوبی در گوگل به دست بیارین، باید روی بک لینک های با کیفیت تمرکز کنین.

فالو یا نوفالو بودن بک‌لینک

پس ما علاوه بر اینکه باید لینک فالو بسازیم باید لینک نوفالو هم راهنمایی در مورد بک لینک (this site https://goldlink.ir/what-is-backlink/) بسازیم. همچنین اگر قصد دارید کار تولید محتوای تخصصی را به یک تیم حرفه ای و این کاره بسپارید به شما توصیه میکنیم از خدمات تولید محتوا و طراحی صفحه محصول ب م م استفاده نمایید. سپس بر روی هر وب سایت کلیک کنید تا ببینید که کدام یک از صفحات آنها به صفحه شما لینک داده‌اند.

  • به‌هرحال این واقعیت که 90 درصد از اطلاعات در قالب تصویر وارد مغز ما می‌شود به‌خوبی نشان می‌دهد که ما ذاتاً تصاویر گرافیکی را به متن ترجیح می‌دهیم.
  • لینک‌های خریداری شده باید برای یک مدت طولانی تمدید شوند حداقل زمان پیشنهادی ۳ ماه است که اگر کمتر از این مدت لینک شما از سایت مبدأ حذف شود برای سایت شما یک نمره منفی لحاظ خواهد شد.
  • معرفی این لینک ها تنها زمانی منطقی است که سایت شما به دلیل لینک سازی مخرب جریمه شده باشد و شاهد تغییر شدید و ناگهانی در نتایج جستجو باشید.
  • در حقیقت، بک لینک سایت سنگ بنای الگوریتم اصلی گوگل موسوم به «PageRank» را تشکیل می‌دهد.
  • اگر بتوانید لیستی از مقالاتی در این سبک را پیدا کنید که به حوزه کاری شما ربط دارند، شاید بتوانید پس از برقراری ارتباط با نویسنده آن، نظر آن را درباره خدمات یا محصولات برند خود جلب کنید.

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های گرفتن بک لینک باکیفیت از سایت‌های معتبر است. این سایت‌ها بسته به اعتبار دامنه و تعداد بازدیدکنندگان روزانه، مبلغ مشخصی را برای انتشار مقاله شما در سایت خود دریافت می‌کنند. شما می‌توانید در قسمت‌هایی از مقاله‌ای که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید، به سایت خود لینک دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله رپورتاژ آگهی چیسترا مطالعه نمایید. بک لینک‌ها باعث افزایش رتبه سایت می‌شوند و باعث بهتر دیده شدن وب‌سایت و پربازدید شدن آن می‌شوند.