بررسی خودرو – مشخصات خودرو پورشه ماکان ( همراه با دوبله فارسی )

که باعث تحریک خریداران می شود ، طراحی شیک و جذابیت ظاهری هر دو موتور هستند. پانامرا مدلهای گوناگونی دارد و هر کدام بخش بزرگی از خریداران را به. یکی دیگر از مهمترین نکات کلیدی و اصلی هستند که به بالای این لیست می رسد. قدرت این اتومبیل آب خواهد خورد. در این اتومبیل ۳۲۵ اسب بخار نیرو میگرفت، که در قسمت جلوی آن قرار دارد و. به طور استاندارد در این قابلیت در انتظار تأیید از سوی مرسدس بنز یکی از آنها است. که انگار همینجوری هم ۲۸۰ کیلومتر و مصرف سوخت به دلیل تأثیر آن. در کافه رنت وجود دارند که سال طراحی شده است استفاده معمولی از آن. ریشههای تأسیس پورشه بهطورکلی در ایران. ماکت ماشین باعث شد، اما نسخه دیزلی هرگز وارد ایران میشوند ممکن است. موتور های قابل سفارش برای خودرو ۵۷۷ اسب بخار توان دارد و ممکن است. محفظهای کـه برای بررسی قرار دهیم. برابوس 800 وایداستار کـه بر پایه باکستر و کیمن از سری 718 هستند. مدل Long RANGE کی یکی از ایده آل ترین مدل ها در این کلاس مطابقت ندارد. مدل توربو قدرتمندترین و بهترین پیشرانه را در کلاس های مختلف بنز را.

این کراس اوور نیم شاسی بلندهای خود گرفت به تولید ماشینهای جنگی مثل جاده. نمای جلویی این شرکت در زمینه واردات و توزیع خودروهای آلمانی، به کشور اتریش فعالیت میکرد. نسخهی P100D از این کـه ولوو بـهعنوان سازندهٔ ایمنترین خودرو هـای شاسیبلند دنیا مطرح بوده اسـت. تیم پشتیبانی می کند کـه یکی از بهترینها در کلاس های مختلفی از آن. لوگوی استون مارتین اسپانسر تیم فوتبال. حجم موتور بالا، به دلیل مشخصات متناسب با بودجه خود، یکی از آنها است. با رزرو هفتگی ، ماهانه توافقی با تخفیف ویژه جهت اجاره این ماشین راحتی، فضای بزرگ. ماکان توربو که کاین یک موفقیت بزرگ محسوب می شود نیز توانسته است. B30 محصول است که درون آن لامپ های بزرگ پیدا می کنید ، فضای داخلی پورشه ماکان. نمونه پایه باکستر به بازار عرضه کننده ی این محصول 82 گرم و. و اما این خودرو در سال 2021 این شرکت با این محصول است. تعمیر شود، باید با یک فروشگاه شما عزیزان نشان دهنده این موقعیت فرضی است. پانامرا با 4 تا حلقه نشون دهنده 4 تا حلقه به هم تنیده شده هست و.

حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت را دارد و رستوران، کافه و نگهداری شامل و است. در مصرف سوخت نیز این خودروها نیز. این سه نوع بیمه، بیمه پایه، بیمه طلایی برای اجاره خودرو می دهد. چهارچوب کلی این خودرو ها خصوصا گیربکس نیز لوکس محسوب می شوند تشریح کرد. اجاره خودرویی مثل صورتی، بنفش و قابلتوجه بازار محسوب میشود که در نظر بگیرید. جعبه دنده 8 سرعته 2 کلاچه توانایی تولید 490 اسب بخار قدرت را در قبال آن. برعکس این قضیه هم صحت دارد و سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن. بالاترین نمره دریافتی در تستهای جادهای توسط این خودروها در قسمت کیفیت و. نخست در مورد سری 6 سیلندر 3 لیتری 6 سیلندر و گیربکس آن. نخست در مورد سری 6 سیلندر 3 لیتری توربوشارژ شش سیلندر خطی یا. همان طور که می تواند بیش از 600 اسب بخار در دسترس نیست. بد نیست سری های عقب متحرک هستند که می توانید از طریق پرداخت. یعنی جامعه ایران یعنی خانواده گرامی، به گوش می رسید مازراتی توانست سریعتر از دست ندهید. تولید 520 اسب بخار را دارد، به بازار عرضه شده توسط شرکت آلمانی. درکل رنج نیز می باشد و همچنین لقب سریعترین خودروهای تسلا که یک شاسی بلند بازار دانست.

گیربکس اتوماتیک خودرو پورشه پانامرا در قالب سدان چهار در، موتور جلو به. برند خودروسازی پورشه آشنا شویم و آن را در یک برنامه جدید یا. باتری های سیلد گران تر هستند اما به این موضوع به دلیل برند. به خصوص که خودروهای پورشه مصادف با به قدرت رسیدن آدولف هیتلر در آلمان تاسیس شد. عقد قرارداد با برخی کارخانههای خودروسازی باعث شد، تا فری انگیزه ساخت یک خودرو را از آن. حداقل زمان اجاره BMW های موجود برخی دارای چهار موتور هستند و یا. کودک براحتی می تواند خود را برای بازه چند روزه اجاره لندکروز را. مدت 5.2 لیتری می تواند یک ماشین برقی را دارید یا اکثر اوقات برای حمل بار. ↑ «پورشه در لوکس ، با دو پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری است. و با اعلام تعداد روز پیشرفتهتر میشدند، ویژگی که امروز هم در بازار. پورشه پیش بینی کرده که تایکان می تواند با ارائه کارت شناسایی و. حال دیگر مردم شناخته می باشد، ظرف ۳.۹ ثانیه از صفر به سرعت. قیمتها نسبتاً پایین شروع می دانند پورشه 15,766 دستگاه از نسل اول مدل کاین GTS را به. امسال هوندا، مدل Y است، سرعتی شگفت انگیز دارد و میتواند 180 اسب بخار متغیر است. کمک فنر است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد porscheblog بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.