آموزش کامل ثبت نام و کار با صرافی کوینکس Coinex آموزش خرید و فروش با کوینکس

در قسمت Amount تعداد رمزارز که می‌خواهید خرید یا به فروش برسانید در این قسمت وارد می‌کنید. در قسمت Price قیمت رمزارز را به نرخ دلار در این قسمت وارد می‌کنید. پس از کلیک روی Submit تصویر زیر را مشاهده می‌کنید که از شما می‌خواهد کد ۶ رقمی یا همان رمز دوم یک‌بار مصرف را از طریق اپلیکیشنGoogle Authenticator وارد کنید.

در فرمی که به شما نشان داده می شود، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. ایمیل خود را چک کنید و کد را در بخش ‘Email verification code‘ وارد کنید. توجه داشته باشید که رمز عبور شما بایستی از حروف کوچک و بزرگ همراه با عدد تشکیل شده باشد.

  • بر روی گزینه “Coin Type” کلیک کنید و USDT (یا هر ارز دیگری که مورد نظرتان است) را جستجو کرده و سپس آن را انتخاب کنید.
  • داشتن موتور تطبیق سریع معاملات، تراکنش‌های سپرده و برداشت سریع و ذخیره امن وجوه کاربران موجب شده کوینکس جذابیت زیادی پیدا کند.
  • برای فعال سازی 2FA ابتدا باید کدی که به ایمیل شما ارسال می‌شود را وارد کنید.
همچنین دارای برنامه‌های اختصاصی برای دستگاه‌های تلفن همراه است. ViaWallet یک سیستم داخلی را برای تمام نیازهای کاربران در اکوسیستم کوینکس عرضه می‌کند. دارای یک عملکرد مبادله داخلی است و به کاربران امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال خاصی را به اشتراک بگذارند و سود کسب کنند که این می‌تواند شما را از نظر سطوح VIP ارتقا دهد. ویاولت یک کیف پول دیجیتال چند ارزی است اما به اندازه خود صرافی کوینکس از ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی نمی‌کند.

بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس

توکن کوینکس با هدف ایجاد یک سیستم تجاری غیرمتمرکز طراحی شده است. وایت پیپر این توکن در سال 2019 رونمایی شده و طبق گفته صرافی، CoinEx Chain تبدیل به یک اکوسیستم کامل خواهد شد. کاربران با استفاده از این توکن می‌توانند تا 50 درصد تخفیف در کارمزدها دریافت کنند. صرافی کوینکس یکی از برترین صرافی هایی است که تا به حال شناخته شده و نکته مثبت این اکسچنج این است که برای کاربران ایرانی محدودیت و ممنوعیت ندارد. یکی از برترین صرافی هایی است که تا به حال شناخته شده و نکته مثبت این اکسچنج نداشتن محدودیت برای کاربران ایرانی است. در این مقاله قصد داریم نحوه ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی Coinex را به طور کامل آموزش دهیم، همراه داتیس نتورک باشید.

DOT براحتی به ۱۰۰ دلار خواهد رسید

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از صرافی kucoin دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آموزش کامل ثبت نام و کار با صرافی کوینکس Coinex آموزش خرید و فروش با کوینکس

احتمالا مقداری که دارید وارد میکنید کمتر از کارمزدی هست که صرافی ازتون میگیره و به همین دلیله که خطا میزنه، یه احتمال دیگه اینه که مبلغ رو اشتباه میزنید، سعی کنید اعداد و اعشارشون رو درست بزنید. سلام، شما در قسمت assets در کادر جستجو نام کوین خریداری شده تونو جستجو بفرمایید، قطعا اگه خرید کامل انجام شده باشه میتونید حجم خریداری شدتونو مشاهده بفرمایید. سلام، شاید کیف پول در لحظه انتقال در حال بروزرسانی یا تغییرات است که انتقال انجام نمیده، بعد از مدتی دوباره تلاش کنید. هر صرافی ارز رمزنگاری شده ساختار و محدودیت های خاص خود را دارد و کوینکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر تمامی موارد بالا را بدرستی انجام داده باشید در مدت زمان کوتاهی مثلا 3-4 دقیقه حساب شما شارژ شده و میتوانید برای خرید هر نوع رمز ارزی اقدام کنید.