آموزش کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای + ویدئو برچسب

به همین دلیل شرکتهای لوله بازکنی مختلفی در شهرها ایجاد شد تا به نیاز مردم به رفع گرفتگی لوله بپردازند. طی این مدت تعداد زیادی شرکت لوله بازکنی راه اندازی شدند و با رونق گرفتن کار برخی به فکر سودجویی از این کار افتادند. علت هم این است که از این دستگاه برای رفع هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می شود. از این روی ما می خواهیم برخی از انواع گرفتگی های قابل رفع با این دستگاه را به شما معرفی کنیم. در این زمان سرعت چرخش دستگاه را افزایش می دهد تا سرفنر فشار بیشتری بر گرفتگی ها وارد کند.

  • همچنین می توانید از خدمات لوله بازکنی در سعادت آباد، سایت برچسب که با نیرو های متخصص و با سابقه خود، 24 ساعته و بدون وقفه آماده ارائه خدمات می باشد، برای رفع مشکل گرفتگی لوله ها استفاده کنید.
  • به طور معمول از فنر دستی برای گرفتگی جزئی و از فنر برقی برای رفع گرفتگی های حاد استفاده می شود.
  • قبل از شروع کار و آموزش کار با دستگاه لوله بازکن حتما دستکش چرمی پوشیده شود تا دست ها آسیب نبینند.
  • در انتها مقداری آب به داخل لوله ریخته می شود تا جرم ها و رسوبات باقی مانده در مجرا شسته شده و به خارج از لوله هدایت شوند.
آموزش کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای + ویدئو برچسب یعنی هر گرفتگی روش لوله بازکنی خودش را دارد و برای حل مشکل باید از آن روش خاص استفاده کرد. گرفتگی های مختلف لوله ها روشهای مختلفی برای رفع گرفتگی دارند که به بیان آنها خواهیم پرداخت. ✅ دستگاه های لوله بازکنی می تواند ضمانت کند تا در بازه زمانی بلند مدتی گرفتگی مجدد لوله ها اتفاق نیوفتد. روش های خانگی بیشتر برای گرفتگی های سطحی اثرگذار هستند؛ گرفتگی های سخت و شدید لوله های فاضلاب شهری یا منازل بهتر است بهتر است با دستگاه لوله بازکنی باز شوند. اولویت آموزش کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از حوادث می باشد. عدم رعایت این نکات در هنگام کار باعث بروز مشکلاتی می شود که سرعت کار را پایین می آورد.

تکنسین لوله بازکنی بسته به نوع گرفتگی از تجربه خود استفاده می کند و بهترین سرفنر مناسب برای کار را انتخاب می نماید. لوله بازکنی با فنر برقی امری تخصصی است که در صورت نداشتن مهارت کافی ممکن است خسارت های زیادی را ایجاد لوله بازکنی ارزان کند. اما اگر همچنان تمایل دارید تا از دستگاه فنر زنی لوله فاضلاب استفاده کنید حتما این ویدیو را مشاهده کنید. دستگاه لوله بازکن را در زمان خرید باید به خوبی از نظر مشخصات فنی مورد بررسی قرار دهید. قدرت موتور این دستگاه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که شما متناسب با کاربرد مد نظر خود باید بهترین قدرت موتور را انتخاب کنید. علاوه بر این قدرت موتور، ابعاد، وزن و همینطور قطر فنر این دستگاه ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

دستگاه لوله باز کنی دریلی

درصورت گرفتگی سینک آشپزخانه، ممکن است گرفتگی در همان ابتدای لوله باید که با یک فنرزنی ساده برطرف میشود. اگر در انجام کار دقت و مهارت نداشته باشید، احتمال گیر کردنسرفنردر لوله وجود دارد. مارپیچ تک رشته‌ایکه برای باز کردن موانع سخت مخصوصاً تکه سنگ به کار میرود. با توجه به نوع گرفتگی و جنس لوله از فنرها باسرفنرهای گوناگون استفاده میشود. یک تقسیم بندی دیگر برای دستگاه های لوله باز کن تقسیم بندی آنها به دو گروه قابل حمل و غیر قابل حمل می باشد. از نظر نوع و مدل این دستگاه ها را می توان به دستگاه های فرغونی، دریلی، ارابه ای و ….

دستگاه لوله باز کنی دریلی ESC400

لازم به ذکر است محل هایی از لوله که گرفتگی رخ داده باید پیدا شوند و در آن محل ها فشار بیشتری وارد شود. به همراه نداشتن عوارض زیان آور از جمله پوسیدن و سوراخ شدن لوله های فاضلاب برخلاف دستگاه هایی مثل فنر با دریل. برخی دیگر از دستگاه های لوله باز کن که خانگی هستند نیز قدرت کمتری را به شما ارائه می دهند و در نتیجه قیمت مناسب تری دارند.

بهترین و مناسب ترین کاربران دستگاه در گرفتگی های سیفون توالت است. چه توالت ایرانی و چه توالت فرنگی به کمک فنر لوله بازکنی باز می شوند و گرفتگی سیفون آنها رفع می شود. گرچه روش های دیگر همچون ریختن آب داغ و یا محلول لوله بازکن هم می تواند مناسب باشد. پس از پایان کار مقداری آب داخل لوله خالی می شود تا گرفتگی های باز شده به کمک آب از لوله خارج شده و به داخل چاه هدایت شوند. این تمام کار لوله بازکنی با دستگاه برقی است که همه شرکت ها از آن استفاده می کنند. گرچه دستگاه فنر برقی برای رفع اکثر گرفتگی ها مفید و موثر است اما باید توجه داشت که هر نوع گرفتگی را هم نمی توان با این دستگاه باز کرد.

با عضویت در خبرنامه گروه صنعتی شمس از جدیدترین محصولات و فروش های ویژه سایت مطلع شوید. قبل از شروع کار با لوله باز کنی با فنر حتما با افراد متخصص مشاوره داشته باشید. انتخاب سر فنر مناسب اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل باید به این مورد نیز توجه شود. قبل از اینکه کار را شروع کنید و آموزش کار با دستگاه را ببینید دستکش چرمی بپوشید تا لطمه ای به دستهای شما نرسد.

مشخصات دستگاه لوله بازکن فنری برقی 300 وات کد 3209

به این ترتیب شرکت های خدمات فنی و لوله بازکن ها برای افزایش کیفیت کار خود می توانند از این دستگاه استفاده کنند. تیم لوله بازکنی برچسب نیز با استفاده از این دستگاه رفع گرفتگی لوله های فاضلاب را با ضمانت 100% انجام می دهد. هرگز نباید از دستگاه دریل به جای دستگاه لوله بازکنی استفاده کرد زیرا دریل دارای سرعت زیادی است و طبعا فنر نیز با سرعت شروع به حرکت می کند و باعث آسیب رسیدن به اپراتور و افراد دیگر می شود. قبل از شروع کار باید باید سر فنری مخصوص و خود فنر را به دستگاه نصب کرد. باید از فنر قفلی استفاده کرد تا در حین کار به کسی آسیب وارد نشود. این کار یک مشکل داشت و آن این بود که سرعت دریل زیاد است و فنر نیز حفاظی ندارد بنابراین با شروع کار دریل و چرخش فنر، فنر به این سو و آن سو بر خورد می کرد.